§ 1. - Zmiana rozporządzenia w sprawie trybu zakładania konta w systemie teleinformatycznym, sposobu korzystania z systemu teleinformatycznego i podejmowania w nim czynności związanych z zawiązaniem spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przy wykorzystaniu wzorca umowy oraz wymagań dotyczących podpisu elektronicznego.
Dz.U.2016.1628
Akt jednorazowy"§ 3. 1. Konto zakłada się w systemie teleinformatycznym po podaniu imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz hasła.
2. Użytkownik niezwłocznie aktualizuje dane, o których mowa w ust. 1.
3. Warunki, jakie powinno spełniać hasło, są udostępniane za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.
4. W przypadku utraty hasła użytkownik może wnioskować za pośrednictwem systemu teleinformatycznego o jego zmianę. Po potwierdzeniu dotychczasowego adresu poczty elektronicznej oraz po udzieleniu pozytywnej odpowiedzi na losowo wybrane pytanie kontrolne użytkownik określa nowe hasło, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3.";
"§ 5. 1. Konto jest udostępniane wyłącznie po uwierzytelnieniu użytkownika w systemie teleinformatycznym.
2. Uwierzytelnienie użytkownika w systemie teleinformatycznym następuje na podstawie podanego adresu poczty elektronicznej oraz hasła.
3. Każdy użytkownik dokonuje czynności w systemie teleinformatycznym przy użyciu zasobów i funkcjonalności udostępnionych w ramach jego własnego konta.";
"§ 81. Do chwili złożenia podpisu elektronicznego przez wszystkich uprawnionych użytkowników treść dokumentów, o których mowa w § 6-8, może być zmieniana.";
"§ 9. 1. Podpis elektroniczny, o którym mowa w § 6-8, składa się przez podanie hasła.
2. Do złożenia podpisu elektronicznego, o którym mowa w ust. 1, wymaga się jego uprzedniej aktywacji w systemie teleinformatycznym przez podanie następujących informacji:
1) imienia i nazwiska;
2) numeru PESEL, jeżeli dana osoba go posiada, a w razie nieposiadania numeru PESEL - nazwy dokumentu tożsamości, jego numeru, organu wydającego dokument ze wskazaniem jego siedziby i państwa wydania dokumentu;
3) adresu do korespondencji.
3. Podpisanie dokumentów, o których mowa w § 6-8, może nastąpić także przez opatrzenie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.";
"1. Podpisujący dokumenty, o których mowa w § 6-8, wskazuje, czy podpis składa się we własnym imieniu, czy też w imieniu innego podmiotu, i oznacza ten podmiot przez określenie:
1) imienia i nazwiska albo nazwy/firmy;
2) numeru PESEL, jeżeli dany podmiot go posiada, a w razie nieposiadania numeru PESEL - nazwy dokumentu tożsamości, jego numeru, nazwy organu wydającego dokument ze wskazaniem jego siedziby i państwa wydania dokumentu;
3) numeru KRS lub numeru w innym rejestrze, w którym dany podmiot jest wpisany, wraz ze wskazaniem nazwy tego rejestru.".