§ 1. - Zmiana rozporządzenia w sprawie trybu zakładania i udostępniania konta w systemie teleinformatycznym obsługującym postępowanie sądowe.
Dz.U.2018.533
Akt jednorazowy"1) użytkowniku - rozumie się przez to osobę fizyczną posiadającą konto w systemie teleinformatycznym obsługującym postępowanie sądowe;",
"3) nazwie użytkownika - rozumie się przez to niepowtarzalne i przyporządkowane do użytkownika dane wykorzystywane przez użytkownika do uwierzytelnienia w systemie teleinformatycznym obsługującym postępowanie sądowe, a w przypadku nazwy użytkownika konta służącego do wnoszenia pism procesowych w postępowaniu rejestrowym - podany przez użytkownika adres poczty elektronicznej;",
"6) podpisie elektronicznym - rozumie się przez to kwalifikowany podpis elektroniczny albo podpis potwierdzony profilem zaufanym e-PUAP.";
"§ 7a. 1. Konto służące do wnoszenia pism procesowych w postępowaniu rejestrowym zakłada się na wniosek złożony za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.
2. We wniosku, o którym mowa w ust. 1, wnioskodawca określa adres poczty elektronicznej oraz hasło.
3. Wnioskodawca podpisuje wniosek podpisem elektronicznym. Dane w zakresie tożsamości wnioskodawcy są pobierane z jego podpisu elektronicznego i automatycznie zapisywane na koncie.";
"2. Użytkownik konta służącego do wnoszenia pism w postępowaniu rejestrowym aktualizuje dane w zakresie tożsamości użytkownika, a także może zmienić adres poczty elektronicznej oraz hasło. Do wniosku o aktualizację danych w zakresie tożsamości użytkownika oraz zmianę adresu poczty elektronicznej stosuje się odpowiednio § 7a ust. 3.".