§ 3. - Zmiana rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakie powinien spełniać formularz wniosku umieszczany na stronie internetowej Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.493

Akt utracił moc
Wersja od: 8 marca 2017 r.
§  3. 
1. 
W przypadku utraty loginu nadanego wnioskodawcy na podstawie przepisów dotychczasowych, wnioskodawca niezwłocznie informuje o tym fakcie, w formie pisemnej, w postaci papierowej albo elektronicznej, kierownika biura powiatowego Agencji właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę wnioskodawcy.
2. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1, login do systemu teleinformatycznego:
1)
wnioskodawca odbiera bezpośrednio od kierownika biura powiatowego Agencji właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę wnioskodawcy albo
2)
Agencja przesyła:
a)
przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru na adres znajdujący się w ewidencji producentów, o której mowa w ustawie z dnia 18 grudnia 2003 r. o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności, albo
b)
w postaci elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany przez wnioskodawcę w informacji, o której mowa w ust. 1, przy zastosowaniu logicznych zabezpieczeń chroniących przed nieuprawnionym dostępem

- w terminie 3 dni od dnia poinformowania o utracie loginu.