Zmiana rozporządzenia w sprawie przyznawania środków na wspieranie procesu restrukturyzacji przemysłowego potencjału obronnego.
Dz.U.2019.1817
Akt jednorazowyROZPORZĄDZENIE
MINISTRA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII 1
z dnia 28 sierpnia 2019 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie przyznawania środków na wspieranie procesu restrukturyzacji przemysłowego potencjału obronnego
ZAŁĄCZNIK
……………………………………….. | ……………………………… |
nazwa podmiotu | miejscowość i data |
(REGON, NIP i adres) |
00-507 Warszawa, plac Trzech Krzyży 3/5
WNIOSEK
O PRZYZNANIE WSPARCIA DLA DZIAŁAŃ RESTRUKTURYZACYJNYCH
Na podstawie art. 5b ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o wspieraniu restrukturyzacji przemysłowego potencjału obronnego i modernizacji technicznej Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2011) oraz na podstawie § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie przyznawania środków na wspieranie procesu restrukturyzacji przemysłowego potencjału obronnego (Dz. U. poz. 830, z późn. zm.) zwracam się z wnioskiem o przyznanie wsparcia finansowego w łącznej kwocie ............................................................................................................................................................................................................ zł,
z tego na pokrycie części kosztów następujących działań określonych w art. 5 pkt 1 ustawy:
a) konwersji/koncentracji*) produkcji w ramach programu restrukturyzacyjnego ……………………….……..…...……... zł,
b) działalności badawczo-rozwojowej ………………………………………………………………………………..……... zł,
c) promocji eksportu wytworzonego w Rzeczypospolitej Polskiej uzbrojenia lub sprzętu wojskowego
............................................................................................................................................................................................. zł,
d) restrukturyzacji zatrudnienia ………….………………………………………………………………………..………… zł,
*) Niepotrzebne skreślić.
Poniższe punkty 1–4 wypełnić osobno dla każdego z działań, o których mowa w art. 5 pkt 1 lit. a–c i e–g ustawy
………………………………………………………………………………………………………………………………...
...................................................................................................................................................................................................
(Opis powinien zawierać wyczerpujące informacje na temat planowanego działania.)
……………………………………………………………………………………………………………………..…………
..................................................................................................................................................................................................
(Należy podać uzasadnienie celu głównego, a także określić przewidywane skutki ekonomiczne, społeczne itp.)
…………………………………………………………………………………………………………………..…………….
……………….………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………...
...................................................................................................................................................................................................
(Należy podać przyczyny, które powodują, że podmiot ma trudności w uzyskaniu środków z innych źródeł – np. brak zdolności kredytowej – na realizację danego działania.)
(według poniższego wzoru)
Nazwa działania | Łączny koszt realizacji w PLN | Kwota wsparcia w PLN | Środki własne wnioskodawcy w PLN | Inne źródła finansowania (wymienić poszczególne źródła wraz ze wskazaniem uzyskanych kwot w PLN) |
……………………………………………..
.........................................................................
czytelne podpisy osób upoważnionych
INFORMACJA O ZAŁĄCZNIKACH DOŁĄCZONYCH DO WNIOSKU
1. ..............................................................................................................................................................................................................
2. ..............................................................................................................................................................................................................
Załącznik do wniosku
Nazwa podmiotu …………... Nr wniosku ………………… Za okres …………………….
WYKAZ OSÓB OBJĘTYCH ZWOLNIENIAMI W RAMACH PROCESU RESTRUKTURYZACJI ZATRUDNIENIA
Lp. | Imię | Nazwisko | PESEL | Wykonywany zawód (stanowisko) | Staż pracy (w latach) | Data wypowiedzenia | Data rozwiązania umowy o pracę | Rodzaj odprawy*) | Kwota świadczenia w zł | ||||
symbol | nazwa | ogółem | w tym w ppo | dd.mm.rr | dd.mm.rr | ogółem | środki podmiotu | wsparcie MPiT | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
RAZEM |
Sporządził: | Zatwierdził: | Zaopiniował: |
……………………………. | …………………………………… | …………………………………………. |
*) Rodzaje odpraw: 1-miesięczna, 2-miesięczna, 3-miesięczna, emerytalno-rentowa.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »