Zmiana rozporządzenia w sprawie przekazywania sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej i informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2012.1221

Akt utracił moc
Wersja od: 8 listopada 2012 r.

ROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW
z dnia 26 października 2012 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie przekazywania sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej i informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP

Na podstawie art. 32 ust. 11 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz. 404, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
W rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie przekazywania sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej i informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP (Dz. U. z 2010 r. Nr 6, poz. 32 i Nr 181, poz. 1218 oraz z 2011 r. Nr 130, poz. 749) wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 2 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

"1. Sprawozdania albo informacje, o których mowa w art. 32 ust. 1 ustawy, przekazują z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP, udostępnionej przez Prezesa Urzędu:

1) organy administracji publicznej oraz podmioty im podległe lub przez nie nadzorowane;

2) przedsiębiorcy publiczni w rozumieniu ustawy z dnia 22 września 2006 r. o przejrzystości stosunków finansowych pomiędzy organami publicznymi a przedsiębiorcami publicznymi oraz o przejrzystości finansowej niektórych przedsiębiorców (Dz. U. Nr 191, poz. 1411 i Nr 245, poz. 1775);

3) inne podmioty.";

2)
§ 5a otrzymuje brzmienie:

"§ 5a. W przypadku podmiotów wymienionych w § 2 ust. 1 pkt 1-3 i ust. 2, którym zostały przyznane kompetencje do udzielania pomocy publicznej, w tym podmiotów nowo utworzonych, za dzień objęcia wykazem określonym w § 2 uważa się dzień, w którym dany podmiot uzyskał kompetencje do udzielania pomocy publicznej.";

3)
załączniki nr 1 i 2 do rozporządzenia otrzymują brzmienie określone odpowiednio w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszego rozporządzenia.
Podmioty, które w dniu wejścia w życie niniejszego rozporządzenia zostały objęte wykazem określonym w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w § 1, w brzmieniu nadanym niniejszym rozporządzeniem, przekazują sprawozdania albo informacje, o których mowa w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP, począwszy od okresów sprawozdawczych rozpoczynających się od dnia 1 stycznia 2013 r.
Obowiązek określony w § 4 ust. 2 rozporządzenia, o którym mowa w § 1, nie dotyczy podmiotów, które w dniu wejścia w życie niniejszego rozporządzenia posiadają identyfikator (login) i hasło dostępu udostępnione przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
______

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2008 r. Nr 93, poz. 585, z 2010 r. Nr 18, poz. 99 oraz z 2011 r. Nr 233, poz. 1381.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1

WZÓR

Wniosek

o udostępnienie identyfikatora (loginu) i hasła dostępu umożliwiających korzystanie z aplikacji SHRIMP

Zgodnie z § 4 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie przekazywania sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej i informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP (Dz. U. z 2010 r. Nr 6, poz. 32, z późn. zm.) wnioskuję o udostępnienie identyfikatora (loginu) i hasła dostępu użytkownika aplikacji SHRIMP dla:

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

(nazwa podmiotu udzielającego pomocy)

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

(adres podmiotu udzielającego pomocy (do korespondencji)1)

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

(umowa, decyzja lub uchwała, na mocy której podmiotowi udzielającemu pomocy przyznane zostały kompetencje do udzielania pomocy publicznej2)*

.......................................................................................................................................................

(ostatni rok, w którym podmiot udzielający pomocy publicznej będzie posiadał kompetencje do udzielania pomocy publicznej3)*

* Wypełniają włącznie podmioty, wymienione w § 2 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia, którym kompetencje do udzielania pomocy publicznej zostały przyznane na mocy umowy, decyzji lub uchwały.

.......................................................................

(gmina, na terenie której znajduje się siedziba

podmiotu udzielającego pomocy)

.......................................................................

(województwo, na terenie którego znajduje się

siedziba podmiotu udzielającego pomocy)

______

1 Należy podać ulicę, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość.

2 Należy podać informacje określające ten akt: w przypadku umowy - numer, datę zawarcia, przedmiot oraz strony umowy, w przypadku decyzji - numer, datę wydania oraz przedmiot decyzji, w przypadku uchwały - numer, datę wydania oraz tytuł uchwały.

3 W przypadku podmiotów, którym kompetencje przyznano na czas nieokreślony, należy wpisać "Czas nieokreślony".

...................................................................

(Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP)

podmiotu udzielającego pomocy)

Informacje Identyfikujące użytkownika aplikacji SHRIMP:

Imię i nazwisko ............................................................................................................................

Stanowisko ..................................................................................................................................

Nr telefonu ...................................................................................................................................

Adres e-mail ................................................................................................................................

............................................................

(data i podpis osoby reprezentującej

podmiot udzielający pomocy)

ZAŁĄCZNIK Nr  2

WZÓR

Aktualizacja informacji zawartych we wniosku o udostępnienie identyfikatora (loginu) i hasła dostępu umożliwiających korzystanie z aplikacji SHRIMP

Zgodnie z § 4 ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie przekazywania sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej i informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem aplikacji SHRIMP (Dz. U. z 2010 r. Nr 6, poz. 32, z późn. zm.) wnioskuję o aktualizację danych zawartych we wniosku z dnia.......................................... skierowanego przez:

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

(nazwa podmiotu udzielającego pomocy)

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

(adres podmiotu udzielającego pomocy (do korespondencji)1)

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

(umowa, decyzja lub uchwała, na mocy której podmiotowi udzielającemu pomocy przyznane zostały kompetencje do udzielania pomocy publicznej2)*

.......................................................................................................................................................

(ostatni rok, w którym podmiot udzielający pomocy publicznej będzie posiadał kompetencje do udzielania pomocy publicznej3)*

* Wypełniają włącznie podmioty, wymienione w § 2 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia, którym kompetencje do udzielania pomocy publicznej zostały przyznane na mocy umowy, decyzji lub uchwały.

.......................................................................

(gmina, na terenie której znajduje się siedziba

podmiotu udzielającego pomocy)

.......................................................................

(województwo, na terenie którego znajduje się

siedziba podmiotu udzielającego pomocy)

______

1 Należy podać ulicę, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość.

2 Należy podać informacje określające ten akt: w przypadku umowy - numer, datę zawarcia, przedmiot oraz strony umowy, w przypadku decyzji - numer, datę wydania oraz przedmiot decyzji, w przypadku uchwały - numer, datę wydania oraz tytuł uchwały.

3 W przypadku podmiotów, którym kompetencje przyznano na czas nieokreślony, należy wpisać "Czas nieokreślony".

...................................................................

(Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP)

podmiotu udzielającego pomocy)

Informacje Identyfikujące użytkownika aplikacji SHRIMP:

Imię i nazwisko ............................................................................................................................

Stanowisko .................................................................................................................................

Nr telefonu ..................................................................................................................................

Adres e-mail ................................................................................................................................

.............................................................

(data i podpis osoby reprezentującej

podmiot udzielający pomocy)