§ 1. - Zmiana rozporządzenia w sprawie nadania statutu Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Dz.U.2017.126
Akt jednorazowy"1. Regionalny Dyrektor kieruje RDOŚ przy pomocy zastępcy Regionalnego Dyrektora, osób kierujących komórkami organizacyjnymi, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 1-5, i osób zajmujących stanowiska, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 6-11.
2. Zastępcą Regionalnego Dyrektora jest regionalny konserwator przyrody, który sprawuje nadzór nad komórką organizacyjną, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 2.
3. Zakres czynności zastępcy Regionalnego Dyrektora, osób kierujących komórkami organizacyjnymi, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 1-5, i osób zajmujących stanowiska, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 6-11, ustala Regionalny Dyrektor.
4. W przypadku nieobecności lub czasowej niezdolności do wykonywania obowiązków przez Regionalnego Dyrektora, jego funkcję sprawuje zastępca Regionalnego Dyrektora.";
"§ 4. 1. W skład RDOŚ wchodzą następujące komórki organizacyjne i stanowiska:
1) Wydział Ocen Oddziaływania na Środowisko;
2) Wydział Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000;
3) Wydział Zapobiegania i Naprawy Szkód w Środowisku oraz Informacji o Środowisku i Zarządzania Środowiskiem;
4) Wydział Organizacyjno-Administracyjny;
5) Zespół Budżetu i Finansów;
6) główny księgowy;
7) radca prawny;
8) pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych;
9) administrator bezpieczeństwa informacji;
10) samodzielne stanowisko do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy;
11) samodzielne stanowisko do spraw obronnych i zarządzania kryzysowego.
2. Komórki organizacyjne, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4, są kierowane przez naczelników.
3. Komórka organizacyjna, o której mowa w ust. 1 pkt 5, jest kierowana przez głównego księgowego.";
"§ 7. Organizację wewnętrzną i szczegółowy zakres zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 1-5, i stanowisk, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 6-11, określa regulamin organizacyjny nadany przez Regionalnego Dyrektora, po zatwierdzeniu przez Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska.";