§ 1. - Zmiana rozporządzenia w sprawie nadania statutu Polskiej Organizacji Turystycznej.
Dz.U.2022.2473
Akt jednorazowy"4. Obsługę Rady prowadzi Departament Administracji, o którym mowa w § 14a ust. 1 pkt 1.";
"§ 14a. 1. W skład Centrali Biura Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej wchodzą następujące komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska:
1) Departament Administracji;
2) Departament Finansowo-Ekonomiczny;
3) Departament Marketingu i Komunikacji;
4) Departament Planowania i Rozwoju;
5) Departament Wsparcia Rozwoju Turystyki;
6) Biuro Rzecznika do Spraw Kontaktu z Mediami;
7) Biuro Spotkań i Wydarzeń - Poland Convention Bureau;
8) samodzielne stanowisko do spraw audytu wewnętrznego;
9) samodzielne stanowisko do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy;
10) samodzielne stanowisko do spraw kadr i szkoleń;
11) samodzielne stanowisko - inspektor ochrony danych osobowych.
2. W skład terenowej jednostki organizacyjnej - oddziału zamiejscowego wchodzi Departament Polskiego Bonu Turystycznego.
3. W skład departamentów wchodzą sekcje określone w regulaminie organizacyjnym.
4. Departamentami kierują dyrektorzy, biurami oraz sekcjami wchodzącymi w skład departamentów - kierownicy.
5. Dyrektorzy departamentów i kierownicy biur oraz sekcji są powoływani i odwoływani przez Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.".