§ 1. - Zmiana rozporządzenia w sprawie nadania statutu Polskiej Organizacji Turystycznej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.2473

Akt jednorazowy
Wersja od: 1 grudnia 2022 r.
§  1. 
W rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie nadania statutu Polskiej Organizacji Turystycznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1689 oraz z 2022 r. poz. 1292) w załączniku wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 11 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

"4. Obsługę Rady prowadzi Departament Administracji, o którym mowa w § 14a ust. 1 pkt 1.";

2)
§ 14a otrzymuje brzmienie:

"§ 14a. 1. W skład Centrali Biura Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej wchodzą następujące komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska:

1) Departament Administracji;

2) Departament Finansowo-Ekonomiczny;

3) Departament Marketingu i Komunikacji;

4) Departament Planowania i Rozwoju;

5) Departament Wsparcia Rozwoju Turystyki;

6) Biuro Rzecznika do Spraw Kontaktu z Mediami;

7) Biuro Spotkań i Wydarzeń - Poland Convention Bureau;

8) samodzielne stanowisko do spraw audytu wewnętrznego;

9) samodzielne stanowisko do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy;

10) samodzielne stanowisko do spraw kadr i szkoleń;

11) samodzielne stanowisko - inspektor ochrony danych osobowych.

2. W skład terenowej jednostki organizacyjnej - oddziału zamiejscowego wchodzi Departament Polskiego Bonu Turystycznego.

3. W skład departamentów wchodzą sekcje określone w regulaminie organizacyjnym.

4. Departamentami kierują dyrektorzy, biurami oraz sekcjami wchodzącymi w skład departamentów - kierownicy.

5. Dyrektorzy departamentów i kierownicy biur oraz sekcji są powoływani i odwoływani przez Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.".