Zmiana rozporządzenia w sprawie dotacji udzielanej w celu zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego.
Dz.U.2021.27
Akt jednorazowyROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW
z dnia 1 grudnia 2020 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie dotacji udzielanej w celu zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego
ZAŁĄCZNIK
WNIOSEK o udzielenie dotacji w roku ....
Część A: Dotyczy dotacji udzielanej na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1–7 ustawy
.................................................................. | ...................................................... |
(nazwa i adres wnioskodawcy) | (miejscowość, data) |
Minister Klimatu i Środowiska
WNIOSEK
o udzielenie dotacji w roku .....
Zgodnie z art. 33 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1792 oraz z 2020 r. poz. 284 i 322) wnoszę o udzielenie dotacji na wykonywanie działalności pn.:
............................................................................................, ............................................................................................,
............................................................................................, ............................................................................................,
o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt ........ ustawy, w kwocie ................. tys. zł
(słownie złotych ).
...............................................................
(podpis wnioskodawcy)
Do wniosku załączam:
I. Część opisową;
II. Plan zadaniowo-finansowy wykonywania w roku ....... działalności;
III. Plan dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w roku ..... działalności i środki pochodzące z innych źródeł;
IV. Harmonogram wydatków na wykonywanie w roku ..... działalności.
I. Część opisowa:
1. Informacje o wnioskodawcy:
1) potencjał techniczny, a w szczególności sprzęt, aparatura oraz infrastruktura techniczna umożliwiające prawidłowe wykonywanie działalności będącej przedmiotem wniosku,
2) źródła przychodu umożliwiające współfinansowanie działalności będącej przedmiotem wniosku,
3) kwalifikacje i doświadczenie pracowników niezbędnych do wykonywania działalności będącej przedmiotem wniosku, a także ich uprawnienia, o ile są one wymagane,
4) wskazanie, że wnioskodawca jest organizacją prowadzącą badania i upowszechniającą wiedzę w rozumieniu art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014, str. 1, z późn. zm.).
2. Opis i terminy realizacji poszczególnych zadań wchodzących w zakres działalności będącej przedmiotem wniosku.
3. Opis prac planowanych do wykonania w ramach usług obcych, wraz z uzasadnieniem.
4. Opis wpływu działalności na bezpieczeństwo jądrowe i ochronę radiologiczną kraju.
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, .............................................................................................
....................................
(podpis wnioskodawcy)
II. Plan zadaniowo-finansowy wykonywania w roku działalności pn.: ................................................................................................................................................................
II.1. Dane dotyczące kosztów realizacji zadań wchodzących w zakres działalności
Wyszczególnienie | Liczba osób realizujących zadanie w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy | Koszty realizacji zadań: | w tym: | ||||||||||
koszty bezpośrednie | koszty pośrednie | ||||||||||||
ogółem | z tego finansowane: | ogółem: | w tym: | ogółem: | w tym: | ||||||||
z dotacji | z dochodów i środków pochodzących z innych źródeł | wynagrodzenia i składki naliczane od wynagrodzeń | materiały | energia | usługi obce | inne koszty bezpośrednie | amortyzacja*) | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
Zadanie nr l | ................... (tytuł zadania) | ||||||||||||
Zadanie nr 2 | .................. (tytuł zadania) | ||||||||||||
itd. | |||||||||||||
RAZEM |
*) O ile amortyzacja rozliczana jest w kosztach pośrednich (jeżeli nie, to powinna być wyszczególniona jako składnik kosztów bezpośrednich).
.................................................
(podpis wnioskodawcy)
II.2. Materiały przewidziane do zakupu na potrzeby realizacji w roku zadań wchodzących w zakres
działalności pn.:
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł | |
1 | 2 | |
Zadanie 1 | 1. | |
2. | ||
Razem | ||
Zadanie 2 | 1. | |
2. | ||
Razem | ||
itd. | 1. | |
2. | ||
Razem | ||
OGÓŁEM |
...........................................
(podpis wnioskodawcy)
II.3. Prace planowane do wykonania w ramach usług obcych na potrzeby realizacji w roku ............................. zadań wchodzących w zakres działalności pn.: .......................................................................................................................
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł | |
1 | 2 | |
Zadanie 1 | 1. | |
2. | ||
Razem | ||
Zadanie 2 | 1. | |
2. | ||
Razem | ||
itd. | 1. | |
2. | ||
Razem | ||
OGÓŁEM |
..............................................
(podpis wnioskodawcy)
II.4. Inne koszty bezpośrednie przewidziane na potrzeby realizacji w roku zadań wchodzących w zakres
działalności pn.:
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł | |
1 | 2 | |
Zadanie 1 | 1. | |
2. | ||
Razem | ||
Zadanie 2 | 1. | |
2. | ||
Razem | ||
itd. | 1. | |
2. | ||
Razem | ||
OGÓŁEM |
...........................................
(podpis wnioskodawcy)
III. Plan dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w roku ........... działalności pn.: ....................................................................................................................... oraz środki pochodzące z innych źródeł
Lp. | Wyszczególnienie tytułów dochodów oraz tytułów innych źródeł pochodzenia środków | Kwota w tys. zł |
1 | 2 | 3 |
1 | ||
2 | ||
itd. | ||
Razem |
.........................................
(podpis wnioskodawcy)
IV. Harmonogram wydatków na wykonywanie w roku ............. działalności pn.: .............................................................
Miesiąc | Finansowanie w tys. zł | ||
ogółem | dotacja | dochody i środki pochodzące z innych źródeł | |
1 | 2 | 3 | 4 |
styczeń | |||
luty | |||
marzec | |||
kwiecień | |||
maj | |||
czerwiec | |||
lipiec | |||
sierpień | |||
wrzesień | |||
październik | |||
listopad | |||
grudzień | |||
RAZEM |
.............................................
(podpis wnioskodawcy)
Część B: Dotyczy dotacji udzielanej na realizację inwestycji, o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt 8 ustawy
.................................................................. | ...................................................... |
(nazwa i adres wnioskodawcy) | (miejscowość, data) |
Minister Klimatu i Środowiska
WNIOSEK
o udzielenie dotacji w roku .......
Zgodnie z art. 33 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1792 oraz z 2020 r. poz. 284 i 322) wnoszę o udzielenie dotacji na realizację inwestycji pn.:
..................................................................., ...................................................................,
..................................................................., ...................................................................,
o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt 8, wchodzącej w zakres działalności, o której mowa
w art. 33 ust. 2 pkt ...... ustawy, w kwocie ......... tys. zł
(słownie złotych ).
...........................................
(podpis wnioskodawcy)
Do wniosku załączam:
I. Część opisową;
II. Harmonogram realizacji w roku inwestycji;
III. Harmonogram finansowania w roku inwestycji.
I. Część opisowa:
1. Informacje o wnioskodawcy:
1) potencjał techniczny, a w szczególności sprzęt, aparatura oraz infrastruktura techniczna umożliwiające realizację inwestycji będącej przedmiotem wniosku,
2) źródła przychodu umożliwiające współfinansowanie inwestycji będącej przedmiotem wniosku,
3) kwalifikacje i doświadczenie pracowników niezbędnych do realizacji inwestycji będącej przedmiotem wniosku, a także ich uprawnienia, o ile są one wymagane,
4) wskazanie, że wnioskodawca jest organizacją prowadzącą badania i upowszechniającą wiedzę w rozumieniu art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014, str. 1, z późn. zm.).
2. Uzasadnienie.
3. Zakres rzeczowy inwestycji.
4. Wartość kosztorysowa inwestycji (w tys. zł).
5. Data rozpoczęcia inwestycji.
6. Data zakończenia inwestycji.
7. *) Zakładany wstępnie**) lub uaktualniony***) harmonogram wydatków na realizację inwestycji w poszczególnych
latach (w tys. zł).
8. Data osiągnięcia zdolności projektowych.
9. Planowane efekty rzeczowe realizacji inwestycji.
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................................................................, ..............................................................................................
............................................
(podpis wnioskodawcy)
*) Dotyczy inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 1 rok.
**) Dotyczy inwestycji rozpoczynanych.
***) Dotyczy inwestycji kontynuowanych.
II. Harmonogram realizacji w roku .............. inwestycji pn.: .....................................................................................................
Lp. | Wyszczególnienie*) | Termin | Koszty w tys. zł | |||
ogółem | źródła finansowania | |||||
rozpoczęcia | zakończenia | dotacja | dochody i środki pochodzące z innych źródeł | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1 | ||||||
2 | ||||||
... | ||||||
itd. | ||||||
Razem |
*) Obejmuje zadania składające się na inwestycję budowlaną (zgodnie z dokumentacją inwestycji) lub specyfikację zakupów.
................................................
(podpis wnioskodawcy)
III. Harmonogram finansowania w roku ................ inwestycji pn.: ...........................................................................................
Miesiąc | Finansowanie w tys. zł | ||
ogółem | dotacja | dochody i środki pochodzące z innych źródeł | |
1 | 2 | 3 | 4 |
styczeń | |||
luty | |||
marzec | |||
kwiecień | |||
maj | |||
czerwiec | |||
lipiec | |||
sierpień | |||
wrzesień | |||
październik | |||
listopad | |||
grudzień | |||
RAZEM |
.......................................
(podpis wnioskodawcy)
)
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »