Art. 2. - Zm.: ustawa o krajowym systemie ekozarządzania i audytu (EMAS).

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.93.621

Akt jednorazowy
Wersja od: 29 maja 2007 r.
Art.  2.
1.
Z dniem wejścia w życie ustawy pracownicy urzędów marszałkowskich wykonujący zadania i kompetencje w zakresie krajowego systemu ekozarządzania i audytu (EMAS), którzy z dniem 1 stycznia 2006 r. stali się pracownikami tych urzędów, na mocy art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze zmianami w podziale zadań i kompetencji administracji terenowej (Dz. U. Nr 175, poz. 1462, z późn. zm.3)), stają się odpowiednio pracownikami urzędów wojewódzkich.
2.
Pracodawca jest obowiązany w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia ustawy zawiadomić na piśmie pracowników, o których mowa w ust. 1, o zmianach, jakie mają nastąpić w zakresie ich stosunku pracy. Przepis art. 231 § 4 Kodeksu pracy stosuje się odpowiednio.
3.
Stosunek pracy z pracownikami, o których mowa w ust. 1, wygasa po upływie 3 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy, jeżeli przed upływem tego terminu nie zostaną im zaproponowane nowe warunki pracy lub płacy na dalszy okres albo w razie nieprzyjęcia nowych warunków pracy lub płacy.