§ 1. - Zm.: rozporządzenie w sprawie zasad działalności reklamowej w programach radiofonii i telewizji.
Dz.U.1996.121.572
Akt jednorazowy"2) informacji o własnych audycjach nadawcy (zapowiedzi programowe) oraz informacji o świadczonych usługach przez nadawcę, polegających na rozpowszechnianiu reklam w danym programie radiowym lub telewizyjnym,",
"4) czasu prezentacji towarów i usług wykorzystanych w audycji,";
"1. Nadawca programu telewizyjnego może przerwać audycję w celu nadania reklamy nie wcześniej niż po upływie 20 minut od rozpoczęcia audycji lub od zakończenia poprzedniej przerwy w tej audycji, z tym że filmy fabularne w okresie pierwszych 45 minut mogą być przerwane jednokrotnie w dowolnym czasie. Seriale, audycje rozrywkowe i filmy dokumentalne mogą być przerwane w dowolnym czasie, przy czym odstęp między kolejnymi przerwami powinien wynosić co najmniej 20 minut.";
"2. Zakazana jest reklama oddziaływająca w sposób ukryty na podświadomość.";
"2. Ewidencja nadanych reklam obejmuje następujące dane:
1) nazwę reklamowanego produktu lub usługi,
2) nazwę reklamodawcy,
3) datę emisji,
4) godzinę emisji i czas trwania reklamy,
5) czas trwania bloku reklamowego,
6) łączny czas trwania reklam w godzinie zegarowej,
7) dzienny czas nadawania programu i reklam.",