§ 1. - Zm.: rozporządzenie w sprawie zakazu sponsorowania określonych audycji i określonych sposobów sponsorowania.
Dz.U.1996.95.443
Akt jednorazowy"1. Sponsor audycji nie może być wskazywany w czasie trwania audycji, z zastrzeżeniem przepisów § 7 ust. 1 i 3 oraz § 8.",
"2) zarejestrowany znak towarowy lub nazwę jednego produktu sponsora.",
"3. Wskazanie sponsora nie może zawierać znaków towarowych lub nazw produktów albo usług, których reklama jest zakazana.";
"§ 2. 1. Jednorazowe wskazanie sponsora może być emitowane nie dłużej niż 8 sekund w przypadku jednego sponsora audycji, 15 sekund - w przypadku dwóch sponsorów i 25 sekund - w innych przypadkach.
2. Wskazanie sponsora może być zawarte w zapowiedzi audycji. Zapowiedź audycji ze wskazaniem sponsora może być rozpowszechniania wyłącznie przed pierwszym nadaniem tej audycji przez nadawcę, nie więcej niż 10 razy w programie telewizyjnym i nie więcej niż 15 razy w programie radiowym.";
"3. W przypadku sponsorowania audycji przez udostępnienie usług polegających na pomiarze czasu lub przetwarzaniu danych wykorzystywanych w audycji, wskazanie sponsora może być emitowanie jednocześnie z prezentacją wyniku nie więcej niż 2 razy w czasie trwania audycji. Wskazanie sponsora nie może trwać dłużej niż 8 sekund i zajmować więcej niż 1/16 ekranu odbiornika telewizyjnego.";
"2. Nagrodami, o których mowa w ust. 1, nie mogą być produkty lub usługi, których reklama jest zakazana.";
"2. Ewidencja audycji sponsorowanych obejmuje następujące dane:
1) tytuł audycji,
2) gatunek audycji,
3) datę emisji,
4) godzinę rozpoczęcia emisji i czas trwania audycji,
5) nazwę sponsora audycji oraz przedmiot jego podstawowej działalności,
6) liczbę emisji zapowiedzi audycji zawierających wskazanie sponsora, z podaniem daty i godziny emisji.",