Zm.: rozporządzenie w sprawie wzorów sprawozdań, sporządzanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2005.125.1054

Akt jednorazowy
Wersja od: 8 lipca 2005 r.

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA GOSPODARKI I PRACY1)
z dnia 4 lipca 2005 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów sprawozdań, sporządzanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006

Na podstawie art. 47 ust. 3 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz. U. Nr 116, poz. 1206 oraz z 2005 r. Nr 90, poz. 759) zarządza się, co następuje:
W rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 10 grudnia 2004 r. w sprawie wzorów sprawozdań, sporządzanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006 (Dz. U. Nr 284, poz. 2843) wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 1:
a)
pkt 1 otrzymuje brzmienie:

"1) projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, stanowiący załącznik nr 1 do rozporządzenia;",

b)
uchyla się pkt 2;
2)
załącznik nr 1 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszego rozporządzenia;
3)
uchyla się załącznik nr 2 do rozporządzenia;
4)
załącznik nr 3 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia;
5)
w załączniku nr 4 do rozporządzenia:
a)
w części III. "POSTĘP FINANSOWY DZIAŁANIA 3.4" pkt 5 otrzymuje brzmienie:

"5. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",

b)
w części X. "TABELE" pkt 6 otrzymuje brzmienie:

"6. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",

c)
tabela IV "Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych" otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 3 do niniejszego rozporządzenia,
d)
tabela VII "Ilość i wartość umów (decyzji) o dofinansowanie zawartych w okresie sprawozdawczym oraz harmonogramy płatności" otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 4 do niniejszego rozporządzenia;
6)
w załączniku nr 5 do rozporządzenia:
a)
w części III. "POSTĘP FINANSOWY DZIAŁANIA" pkt 5 otrzymuje brzmienie:

"5. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",

b)
w części X. "TABELE" pkt 6 otrzymuje brzmienie:

"6. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",

c)
tabela IV "Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych" otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 5 do niniejszego rozporządzenia,
d)
tabela VII "Ilość i wartość umów (decyzji) o dofinansowanie zawartych w okresie sprawozdawczym oraz harmonogramy płatności" otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 6 do niniejszego rozporządzenia;
7)
w załącznikach nr 6 i 7 do rozporządzenia:
a)
w części III. "POSTĘP FINANSOWY PROGRAMU" pkt 6 otrzymuje brzmienie:

"6. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",

b)
w części X. "TABELE" pkt 7 otrzymuje brzmienie:

"7. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",

c)
tabela VII "Ilość i wartość umów (decyzji) o dofinansowanie zawartych w okresie sprawozdawczym oraz harmonogramy płatności" otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 7 do niniejszego rozporządzenia.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
______

1) Minister Gospodarki i Pracy kieruje działem administracji rządowej - rozwój regionalny, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Gospodarki i Pracy (Dz. U. Nr 134, poz. 1428).

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1

WZÓR

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO

ZAŁĄCZNIK Nr  2

WZÓR

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

ZAŁĄCZNIK Nr  3

WZÓR

Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych

Tabela IV
Wydatki poniesione w okresie sprawozdawczymWydatki poniesione od momentu rozpoczęcia realizacji Działania
Wydatki kwalifikowalne*
Wydatki niekwalifikowalne**
Całkowity koszt Działania 3.4

* Pomniejszone o potencjalne przychody projektów

** W tym potencjalne przychody projektów

ZAŁĄCZNIK Nr  4

WZÓR

Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności)

Tabela VII
Priorytet 3Liczba projektów*Całkowita wartość projektówWartość dofinansowania z EFRR**Kwartalne rozłożenie płatności
IIIIIIVIIIIIIIVIIIIIIIVIIIIIIIVIII
20042004200420052005200520052006200620062006200720072007200720082008
Działanie 3.4

* Należy wpisać liczbę zawartych umów/ wydanych decyzji o dofinansowanie realizacji projektu.

** Należy wpisać wartość projektów TYLKO w odniesieniu do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zgodnie z umowami/decyzjami o dofinansowanie.

ZAŁĄCZNIK Nr  5

WZÓR

Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych

Tabela IV
Wydatki poniesione w okresie sprawozdawczymWydatki poniesione od momentu rozpoczęcia realizacji Działania
Wydatki kwalifikowalne*
Wydatki niekwalifikowalne**
Całkowity koszt Działania...***

* Pomniejszone o potencjalne przychody projektów.

** W tym potencjalne przychody projektów.

*** Należy wpisać numer Działania.

ZAŁĄCZNIK Nr  6

WZÓR

Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności)

Tabela VII
Priorytet 2Liczba projektów**Całkowita wartość projektówWartość dofinansowania z EFRR***Kwartalne rozłożenie płatności
IIIIIIVIIIIIIIVIIIIIIIVIIIIIIIVIII
20042004200420052005200520052006200620062006200720072007200720082008
Działanie ...*

* Należy wpisać numer Działania.

** Należy wpisać liczbę zawartych umów/wydanych decyzji o dofinansowanie realizacji projektu.

*** Należy wpisać wartość projektów TYLKO w odniesieniu do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z umowami/decyzjami o dofinansowanie.

ZAŁĄCZNIK Nr  7

WZÓR

Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności)

Tabela VII
Liczba projektów**Całkowita wartość projektówWartość dofinansowania z EFRR***Kwartalne rozłożenie płatności
IIIIIIVIIIIIIIVIIIIIIIVIIIIIIIVIII
20042004200420052005200520052006200620062006200720072007200720082008
OGÓŁEM
Priorytet 1
Działanie 1.1
Działanie 1.2
Działanie 1.3
Poddz. 1.3.1
Poddz. 1.3.2
Działanie 1.4
Działanie 1.5
Działanie 1.6
Priorytet 2
Działanie 2.1
Działanie 2.2
typ I
typ II
Działanie 2.3
Działanie 2.4
Działanie 2.5
Działanie 2.6
Priorytet 3
Działanie 3.1
Działanie 3.2
Działanie 3.3
Działanie 3.4
Działanie 3.5
Poddz. 3.5.1
Poddz. 3.5.2
Priorytet 4
Działanie 4.1
Działanie 4.2
Działanie 4.3
Wydatki związane z EFRR*
Priorytet 1
Działanie 1.1
Działanie 1.2
Działanie 1.3
Poddz. 1.3.1
Poddz. 1.3.2
Działanie 1.4
Działanie 1.5
Działanie 1.6
Priorytet 3
Działanie 3.1
Działanie 3.2
Działanie 3.3
Działanie 3.4
Działanie 3.5
Poddz. 3.5.1
Poddz. 3.5.2
Priorytet 4
Działanie 4.1
Działanie 4.2
Działanie 4.3
Wydatki związane z EFS*
Priorytet 2
Działanie 2.1
Działanie 2.2
typ I
typ II
Działanie 2.3
Działanie 2.4
Działanie 2.5
Działanie 2.6
* EFRR - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, EFS - Europejski Fundusz Społeczny.

** Należy wpisać liczbę zawartych umów/wydanych decyzji o dofinansowanie realizacji projektu.

*** Należy wpisać wartość projektów TYLKO w odniesieniu do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Priorytet 1, 3 i 4) lub

Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet 2), zgodnie z umowami/decyzjami o dofinansowanie.