Zm.: rozporządzenie w sprawie wzorów sprawozdań, sporządzanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006.
Dz.U.2005.125.1054
Akt jednorazowyROZPORZĄDZENIE
MINISTRA GOSPODARKI I PRACY1)
z dnia 4 lipca 2005 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie wzorów sprawozdań, sporządzanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006
"1) projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, stanowiący załącznik nr 1 do rozporządzenia;",
"5. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",
"6. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",
"5. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",
"6. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",
"6. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",
"7. Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności) (tabela VII)",
1) Minister Gospodarki i Pracy kieruje działem administracji rządowej - rozwój regionalny, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Gospodarki i Pracy (Dz. U. Nr 134, poz. 1428).
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
WZÓR
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
WZÓR
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
ZAŁĄCZNIK Nr 3
WZÓR
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych
WZÓR
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych
Wydatki poniesione w okresie sprawozdawczym | Wydatki poniesione od momentu rozpoczęcia realizacji Działania | |
Wydatki kwalifikowalne* | ||
Wydatki niekwalifikowalne** | ||
Całkowity koszt Działania 3.4 |
* Pomniejszone o potencjalne przychody projektów
** W tym potencjalne przychody projektów
ZAŁĄCZNIK Nr 4
WZÓR
Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności)
WZÓR
Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności)
Priorytet 3 | Liczba projektów* | Całkowita wartość projektów | Wartość dofinansowania z EFRR** | Kwartalne rozłożenie płatności | ||||||||||||||||
II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | ||||
2004 | 2004 | 2004 | 2005 | 2005 | 2005 | 2005 | 2006 | 2006 | 2006 | 2006 | 2007 | 2007 | 2007 | 2007 | 2008 | 2008 | ||||
Działanie 3.4 |
* Należy wpisać liczbę zawartych umów/ wydanych decyzji o dofinansowanie realizacji projektu.
** Należy wpisać wartość projektów TYLKO w odniesieniu do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zgodnie z umowami/decyzjami o dofinansowanie.
ZAŁĄCZNIK Nr 5
WZÓR
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych
WZÓR
Zestawienie wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych
Wydatki poniesione w okresie sprawozdawczym | Wydatki poniesione od momentu rozpoczęcia realizacji Działania | |
Wydatki kwalifikowalne* | ||
Wydatki niekwalifikowalne** | ||
Całkowity koszt Działania...*** |
* Pomniejszone o potencjalne przychody projektów.
** W tym potencjalne przychody projektów.
*** Należy wpisać numer Działania.
ZAŁĄCZNIK Nr 6
WZÓR
Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności)
WZÓR
Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności)
Priorytet 2 | Liczba projektów** | Całkowita wartość projektów | Wartość dofinansowania z EFRR*** | Kwartalne rozłożenie płatności | ||||||||||||||||
II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | ||||
2004 | 2004 | 2004 | 2005 | 2005 | 2005 | 2005 | 2006 | 2006 | 2006 | 2006 | 2007 | 2007 | 2007 | 2007 | 2008 | 2008 | ||||
Działanie ...* |
* Należy wpisać numer Działania.
** Należy wpisać liczbę zawartych umów/wydanych decyzji o dofinansowanie realizacji projektu.
*** Należy wpisać wartość projektów TYLKO w odniesieniu do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z umowami/decyzjami o dofinansowanie.
ZAŁĄCZNIK Nr 7
WZÓR
Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności)
WZÓR
Postęp finansowy (refundacje otrzymane i harmonogram wnioskowania o płatności)
Liczba projektów** | Całkowita wartość projektów | Wartość dofinansowania z EFRR*** | Kwartalne rozłożenie płatności | |||||||||||||||||
II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | ||||
2004 | 2004 | 2004 | 2005 | 2005 | 2005 | 2005 | 2006 | 2006 | 2006 | 2006 | 2007 | 2007 | 2007 | 2007 | 2008 | 2008 | ||||
OGÓŁEM | ||||||||||||||||||||
Priorytet 1 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.1 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.2 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.3 | ||||||||||||||||||||
Poddz. 1.3.1 | ||||||||||||||||||||
Poddz. 1.3.2 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.4 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.5 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.6 | ||||||||||||||||||||
Priorytet 2 | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.1 | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.2 | ||||||||||||||||||||
typ I | ||||||||||||||||||||
typ II | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.3 | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.4 | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.5 | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.6 | ||||||||||||||||||||
Priorytet 3 | ||||||||||||||||||||
Działanie 3.1 | ||||||||||||||||||||
Działanie 3.2 | ||||||||||||||||||||
Działanie 3.3 | ||||||||||||||||||||
Działanie 3.4 | ||||||||||||||||||||
Działanie 3.5 | ||||||||||||||||||||
Poddz. 3.5.1 | ||||||||||||||||||||
Poddz. 3.5.2 | ||||||||||||||||||||
Priorytet 4 | ||||||||||||||||||||
Działanie 4.1 | ||||||||||||||||||||
Działanie 4.2 | ||||||||||||||||||||
Działanie 4.3 |
Wydatki związane z EFRR* | ||||||||||||||||||||
Priorytet 1 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.1 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.2 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.3 | ||||||||||||||||||||
Poddz. 1.3.1 | ||||||||||||||||||||
Poddz. 1.3.2 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.4 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.5 | ||||||||||||||||||||
Działanie 1.6 | ||||||||||||||||||||
Priorytet 3 | ||||||||||||||||||||
Działanie 3.1 | ||||||||||||||||||||
Działanie 3.2 | ||||||||||||||||||||
Działanie 3.3 | ||||||||||||||||||||
Działanie 3.4 | ||||||||||||||||||||
Działanie 3.5 | ||||||||||||||||||||
Poddz. 3.5.1 | ||||||||||||||||||||
Poddz. 3.5.2 | ||||||||||||||||||||
Priorytet 4 | ||||||||||||||||||||
Działanie 4.1 | ||||||||||||||||||||
Działanie 4.2 | ||||||||||||||||||||
Działanie 4.3 | ||||||||||||||||||||
Wydatki związane z EFS* | ||||||||||||||||||||
Priorytet 2 | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.1 | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.2 | ||||||||||||||||||||
typ I | ||||||||||||||||||||
typ II | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.3 | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.4 | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.5 | ||||||||||||||||||||
Działanie 2.6 | ||||||||||||||||||||
* EFRR - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, EFS - Europejski Fundusz Społeczny. ** Należy wpisać liczbę zawartych umów/wydanych decyzji o dofinansowanie realizacji projektu. *** Należy wpisać wartość projektów TYLKO w odniesieniu do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Priorytet 1, 3 i 4) lub Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet 2), zgodnie z umowami/decyzjami o dofinansowanie. |
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »