Zm.: rozporządzenie w sprawie wysokości i warunków przyznawania funkcjonariuszom Straży Granicznej równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego oraz szczegółowych warunków jego zwrotu, a także sposobu postępowania w przypadku wystąpienia zbiegu uprawnień do jego otrzymania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2006.11.59

Akt jednorazowy
Wersja od: 23 stycznia 2006 r.

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)
z dnia 30 grudnia 2005 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie wysokości i warunków przyznawania funkcjonariuszom Straży Granicznej równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego oraz szczegółowych warunków jego zwrotu, a także sposobu postępowania w przypadku wystąpienia zbiegu uprawnień do jego otrzymania

Na podstawie art. 96 ust. 2 ustawy z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (Dz. U. z 2005 r. Nr 234, poz. 1997) zarządza się, co następuje:
W rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie wysokości i warunków przyznawania funkcjonariuszom Straży Granicznej równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego oraz szczegółowych warunków jego zwrotu, a także sposobu postępowania w przypadku wystąpienia zbiegu uprawnień do jego otrzymania (Dz. U. Nr 118, poz. 1014, z 2003 r. Nr 131, poz. 1221, z 2004 r. Nr 62, poz. 581 oraz z 2005 r. Nr 11, poz. 84) załącznik do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego rozporządzenia.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
______

1) Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej - sprawy wewnętrzne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 października 2005 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 220, poz. 1897).

ZAŁĄCZNIK 

WZÓR

OŚWIADCZENIE MIESZKANIOWE

...................................................

(stopień, imię i nazwisko)

...................................................

(miejsce pełnienia służby)

...................................................

(data wstąpienia do służby)

...................................................

(data mianowania funkcjonariuszem w służbie stałej)

...................................................

(data zwolnienia ze służby - jednostka)

...................................................

(data przeniesienia do obecnej jednostki,

poprzednia jednostka)

...................................................

(numer telefonu służbowego lub prywatnego)

do ustalenia uprawnień do równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego oraz jego wysokości

Oświadczam, że:

1. Od dnia ............................ r. nie posiadam lokalu

mieszkalnego/tymczasowej kwatery* położonego w miejscu

pełnienia służby albo w miejscowości pobliskiej; żaden z

członków mojej rodziny również nie posiada lokalu

mieszkalnego/tymczasowej kwatery*.

2. Od dnia ............. r. zamieszkuję w ............... przy

ul. .................... w lokalu stanowiącym własność

...........................................................

(imię i nazwisko oraz stopień pokrewieństwa)

- najkrótsza odległość drogą publiczną od granicy

administracyjnej miejscowości, w której zamieszkuję, do

granicy administracyjnej miejscowości pełnienia służby

wynosi ............ km.

3. Zameldowanie na pobyt stały posiadam w ............... przy

ul. ...................... .

4. Członkami rodziny są:

1) żona/mąż*,

2) dzieci własne/przysposobione* - pozostające na moim

utrzymaniu.

5. Zamieszkujący ze mną współmałżonek nie pobiera/pobiera*

następujące świadczenia:

1) równoważnik pieniężny za remont zajmowanego lokalu

mieszkalnego - (podać kto oraz adres instytucji

realizującej wypłatę) .................................,

2) równoważnik pieniężny za brak lokalu

mieszkalnego ...........................................

........................................................

6. W dniu ........... r. wystąpiłem(łam)/nie wystąpiłem(łam)*

z wnioskiem o przydział lokalu mieszkalnego/tymczasowej

kwatery* do ...............................................

........................................................ .

(nazwa organu, do którego skierowano wniosek)

7. Nie zrzekłem(łam)/zrzekłem(łam) się* i nie utraciłem(łam)/

utraciłem(łam)* prawa do zajmowanego dotychczas lokalu

mieszkalnego lub domu.

8. Nie korzystałem(łam)/korzystałem(łam)* z pomocy finansowej

na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu ze środków

budżetu państwa i mój współmałżonek również z niej nie

korzystał .................................................

........................................................ .

(nazwa jednostki udzielającej pomocy)

9. Nie odmówiłem(łam)/odmówiłem(łam)* przyjęcia lokalu

mieszkalnego, który odpowiadał przysługującym mi normom

zaludnienia oraz znajdował się w należytym stanie

technicznym i sanitarnym.

...................

(data i podpis)

______

* Niepotrzebne skreślić.