Zm.: rozporządzenie w sprawie trybu składania i wzorów wniosków o dofinansowanie realizacji projektu w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004-2006.
Dz.U.2006.59.416
Akt jednorazowyROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ROZWOJU REGIONALNEGO
z dnia 20 marca 2006 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie trybu składania i wzorów wniosków o dofinansowanie realizacji projektu w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004-2006
"§ 1. 1. Wnioski o dofinansowanie realizacji projektu w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004-2006, zwanego dalej "SPO-WKP", przyjętego rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 1 lipca 2004 r. w sprawie przyjęcia Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004-2006 (Dz. U. Nr 166, poz. 1744 oraz z 2006 r. Nr 7, poz. 43), są składane przez ubiegających się o dofinansowanie do instytucji zarządzającej lub odpowiednich Beneficjentów Końcowych (instytucji wdrażających), a w przypadku działania 2.1 Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw poprzez doradztwo oraz działania 2.3 Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw poprzez inwestycje - do właściwej terytorialnie regionalnej instytucji finansującej, w ramach rund aplikacyjnych ogłaszanych kilkakrotnie w ciągu roku, na formularzach stanowiących załączniki nr 1-8 do rozporządzenia.
2. Wnioski o dofinansowanie realizacji projektu w ramach poddziałania 2.2.2 Wsparcie w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw składane są w sposób ciągły przez cały okres realizacji SPO-WKP, w terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 22 grudnia 2005 r. w sprawie udzielania pomocy de minimis przedsiębiorcom uczestniczącym w targach lub wystawach za granicą (Dz. U. Nr 265, poz. 2217) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 22 grudnia 2005 r. w sprawie udzielania pomocy de minimis przedsiębiorcom uczestniczącym w wyjazdowych misjach gospodarczych związanych z udziałem w targach lub wystawach za granicą (Dz. U. Nr 265, poz. 2218).";
"1) w dwóch egzemplarzach w formie papierowej, z wyjątkiem wniosków o dofinansowanie realizacji projektu w ramach poddziałania 2.2.2 Wsparcie w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw, które składane są w jednym egzemplarzu, sporządzonych przy użyciu aktualnego programu komputerowego udostępnionego przez instytucję płatniczą wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi dane podane we wniosku, określonymi w ogłoszeniu o rozpoczęciu rundy aplikacyjnej lub ogłoszonymi na stronie internetowej Beneficjenta Końcowego (instytucji wdrażającej) - w przypadku poddziałania 2.2.2 Wsparcie w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz";
"5) w ramach działania 2.1 Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw poprzez doradztwo, działania 2.3 Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw poprzez inwestycje oraz działania 2.4 Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie dostosowywania przedsiębiorstw do wymogów ochrony środowiska, który jest określony w załączniku nr 7 do rozporządzenia;",
"6) w ramach poddziałania 2.2.2 Wsparcie w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw, który jest określony w załączniku nr 8 do rozporządzenia.";
"2. Oświadczam, że na dzień złożenia wniosku jestem małym lub średnim przedsiębiorcą w rozumieniu rozporządzenia Komisji (WE) nr 70/2001 z dnia 12 stycznia 2001 r. w sprawie zastosowania art. 87 i 88 Traktatu WE w odniesieniu do pomocy państwa dla małych i średnich przedsiębiorstw (Dz. Urz. WE L 10 z 13.01.2001), zmienionego rozporządzeniem Komisji (WE) nr 364/2004 z dnia 25 lutego 2004 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 70/2001 i rozszerzającego jego zakres w celu włączenia pomocy dla badań i rozwoju (Dz. Urz. WE L 63 z 28.02.2004).";
ZAŁĄCZNIK
WZÓR
SEKTOROWY PROGRAM OPERACYJNY WZROST KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW, LATA 2004-2006
WZÓR
SEKTOROWY PROGRAM OPERACYJNY WZROST KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW, LATA 2004-2006
Priorytet 2: Bezpośrednie wsparcie przedsiębiorstw
SUMA KONTROLNA .......*
Data wpłynięcia wniosku o dofinansowanie** | |
Numer wniosku o dofinansowanie w systemie SIMIK** |
* Ciąg znaków nadawany przez system informatyczny.
** Rubryka wypełniana przez Beneficjenta Końcowego (instytucję wdrażającą).
I. Informacje ogólne o projekcie
1. Nazwa targów | ||||
2. Termin odbywania się targów/misji | ||||
3. Termin zakończenia realizacji projektu | ||||
4. Kraj/Miasto | ||||
5. Identyfikacja rodzaju interwencji | ||||
Sektorowy Program Operacyjny | Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004-2006 | |||
Priorytet 2 | Bezpośrednie wsparcie przedsiębiorstw | |||
Działanie 2.2 | Wsparcie konkurencyjności produktowej i technologicznej przedsiębiorstw | |||
Poddziałanie 2.2.2 | Wsparcie w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw | |||
Kategoria interwencji | 163 (mikroprzedsiębiorstwo, małe lub średnie przedsiębiorstwo) [] 153 (duże przedsiębiorstwo) [] | |||
6. Wpływ projektu na środowisko | ||||
Projekt bezpośrednio dotyczący ochrony środowiska | [] | |||
Projekt neutralny pod względem wpływu na środowisko | [] | |||
Projekt, którego dodatkowym efektem będzie pozytywny wpływ na środowisko | [] | |||
7. Zgodność projektu z polityką równych szans | ||||
Projekt zorientowany na kwestie równych szans kobiet i mężczyzn | [] | |||
Projekt pozytywny pod względem równych szans kobiet i mężczyzn | [] | |||
Projekt neutralny pod względem równych szans kobiet i mężczyzn | [] | |||
8. Zgodność z polityką społeczeństwa informacyjnego | ||||
Projekt zorientowany na kwestie związane z polityką społeczeństwa informacyjnego | [] | |||
Projekt neutralny na kwestie związane z polityką społeczeństwa informacyjnego | [] |
II. Identyfikacja Wnioskodawcy
9. Charakterystyka przedsiębiorcy zgodnie z rozporządzeniem Komisji (WE) nr 364/2004. Oświadczam, że na dzień złożenia wniosku jestem: | |
Mikro przedsiębiorcą | [] |
Małym przedsiębiorcą | [] |
SUMA KONTROLNA .......
Średnim przedsiębiorcą | [] | |
Dużym przedsiębiorcą | [] | |
10. Forma prawna prowadzonej działalności | ||
Osoba prawna | [] | |
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej | [] | |
Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą | [] | |
11. Dane Wnioskodawcy | ||
Nazwa Wnioskodawcy | ||
NIP | ||
REGON | ||
Kod PKD lub EKD | ||
Numer w: | ||
a) Krajowym Rejestrze Sądowym | ||
b) Ewidencji Działalności Gospodarczej | ||
Adres siedziby: Województwo Powiat Gmina Miejscowość Ulica Nr domu Nr lokalu Kod pocztowy | ||
Numer telefonu | ||
Numer faksu | ||
Adres poczty elektronicznej | ||
Adres strony internetowej | ||
12. Dane osoby upoważnionej przez Wnioskodawcę do kontaktów | ||
Imię i nazwisko | ||
Stanowisko | ||
Numer telefonu | ||
Numer faksu | ||
Adres poczty elektronicznej | ||
13. Dane osoby/osób upoważnionej/ych przez Wnioskodawcę do podpisania umowy o dofinansowanie | ||
Imię i nazwisko | ||
Numer telefonu | ||
Numer faksu | ||
Adres poczty elektronicznej | ||
Adres do korespondencji |
SUMA KONTROLNA .......
III. Charakterystyka prowadzonej działalności
14. Podmiot, którego dotyczy projekt | ||
Wielkość zatrudnienia (średniorocznie) | W ostatnim okresie sprawozdawczym | W poprzednim okresie sprawozdawczym |
Przychody netto ze sprzedaży towarów, wyrobów, usług i operacji finansowych (na koniec roku obrotowego) | W ostatnim okresie sprawozdawczym | W poprzednim okresie sprawozdawczym |
PLN | PLN | |
Suma aktywów bilansu1 | W ostatnim okresie sprawozdawczym | W poprzednim okresie sprawozdawczym |
PLN | PLN |
IV. Opis projektu
15. Opis, cel, uzasadnienie (maksymalnie 120 znaków) | |||
16. Skwantyfikowane wskaźniki realizacji celów projektu | |||
Wskaźniki produktu | Jednostka miary | 200... r. | |
Wynajęcie powierzchni wystawienniczej (tylko targi) | m2 | ||
Ilość materiałów promocyjnych (foldery, ulotki, katalogi, CD) | szt. | ||
Usługa tłumaczenia (tylko misje) | godz. | ||
Spotkanie z partnerami biznesowymi | godz. | ||
Ilość potencjalnych partnerów biznesowych (firm) uczestniczących w spotkaniach z uczestnikiem misji | szt. | ||
17. Planowane wydatki w ramach projektu wg podziału na kategorie wydatków | |||
Kategorie wydatków | TAK | NIE | NIE DOTYCZY |
Wynajęcie powierzchni wystawienniczej i zabudowy stoiska (targi) | [] | [] | [] |
Transport eksponatów wraz z ubezpieczeniem i odprawą celną (targi) | [] | [] | [] |
SUMA KONTROLNA .......
Wpis do katalogu targowego i opłata rejestracyjna | [] | [] | [] | |
Przygotowanie i wydruk materiałów promocyjnych | [] | [] | [] | |
Przejazd i zakwaterowanie przedstawiciela(-i) przedsiębiorcy | [] | [] | [] | |
Koszty promocji projektu zgodnie z rozporządzeniem Komisji WE 1159/2000 | [] | [] | [] | |
Zakup biletu wstępu w celu zwiedzania targów (misje) | [] | [] | [] | |
Obsługa techniczna misji gospodarczej (w tym wynajęcie sali, tłumacze, oprawa multimedialna) | [] | [] | [] | |
18. Powiązanie projektu z innymi projektami (w tym realizowanymi z funduszy strukturalnych) | Nie dotyczy [] | |||
19. Pomoc uzyskana przez Wnioskodawcę w Polsce | TAK [] | NIE [] | ||
Kwota pomocy de minimis uzyskanej przez Wnioskodawcę w ciągu ostatnich trzech lat | EUR | |||
20. Informacje dotyczące rachunku bankowego Wnioskodawcy | ||||
Numer rachunku | ||||
Nazwa banku | ||||
Adres banku | ||||
21. Wnioskowane dofinansowanie | ||||
Całkowita kwota wydatków kwalifikowanych wynosi: | PLN | |||
Wnioskowana wysokość dofinansowania realizacji projektu wynosi: | PLN | |||
i stanowi ............% wydatków kwalifikowanych |
SUMA KONTROLNA .......
DEKLARACJA WNIOSKODAWCY
1. Oświadczam, że informacje zawarte we wniosku są prawdziwe.
2. Nie pozostaję w stanie upadłości, pod zarządem komisarycznym, lub nie znajduję się w toku likwidacji, postępowania upadłościowego lub postępowania układowego z wierzycielami.
3. Oświadczam, że posiadam środki finansowe zabezpieczające udział własny w realizację projektu opisanego we wniosku.
4. Oświadczam, że nie będę mógł w żaden sposób odzyskać poniesionego ostatecznie kosztu podatku VAT.2
5. Oświadczam, że zobowiązania wobec urzędu skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych reguluję w terminie oraz nie zalegam w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz podatków.
6. Zobowiązuję się do informowania opinii publicznej o tym, że realizacja Projektu została sfinansowana z udziałem środków finansowych pochodzących z Unii Europejskiej, zgodnie z postanowieniami rozporządzenia nr 1159/2000/WE z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie prowadzenia przez Państwa Członkowskie działań informacyjnych i promocyjnych, dotyczących pomocy udzielanej z funduszy strukturalnych (Dz. Urz. UE L 130 z 31.05.2000), wykorzystując logo Programu i UE (udostępnione na stronach internetowych www.konkurencyjnosc.gov.pl oraz www.eksporter.gov.pl) na materiałach promocyjnych w postaci katalogów, ulotek, plakatów i materiałów multimedialnych oraz na stoisku wystawienniczym.
7. Zobowiązuję się prowadzić wyodrębnioną ewidencję księgową dokumentów dotyczących realizacji Projektu.
8. Oświadczam, iż zgadzam się na poddanie kontroli w zakresie realizowanego projektu przeprowadzanej przez Beneficjenta Końcowego (instytucję wdrażającą) i Instytucję Zarządzającą oraz udostępnić, na żądanie tych instytucji, wszelką dokumentację związaną z projektem.
................... ................................
(data) (podpis i pieczęć Wnioskodawcy)
1 Dotyczy przedsiębiorców prowadzących pełną rachunkowość.
2 Jeżeli nie dotyczy Wnioskodawcy, zapis należy skreślić.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »