§ 1. - Zm.: rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2003.186.1821

Akt jednorazowy
Wersja od: 31 października 2003 r.
§  1. 
W rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 grudnia 2000 r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz. U. Nr 117, poz. 1237 oraz z 2002 r. Nr 17, poz. 165) wprowadza się następujące zmiany:
1)
po § 15 dodaje się § 151 i § 152 w brzmieniu:

"§ 151. W dziale trzecim, w rubryce drugiej rejestru przedsiębiorców wpisuje się w szczególności wzmiankę o złożeniu sprawozdania finansowego, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873).

§ 152. 1. W przypadku wpisu w rejestrze przedsiębiorców prokury łącznej, w polu rodzaj prokury należy ujawnić także sposób jej wykonywania.

2. W przypadku wpisu w rejestrze przedsiębiorców prokury oddziałowej, w polu rodzaj prokury należy także wpisać dokładne oznaczenie oddziału przedsiębiorstwa, do którego zakresu spraw prokura została ograniczona. Nazwa oddziału powinna być tożsama z nazwą oddziału ujawnioną w rejestrze.";

2)
§ 22 otrzymuje brzmienie:

"§ 22. W dziale drugim rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorcy - osoby fizycznej wpisuje się: w rubryce pierwszej - dane prokurentów i rodzaj prokury:

1) w polu pierwszym - nazwisko,

2) w polu drugim - imiona,

3) w polu trzecim - numer PESEL,

4) w polu czwartym - rodzaj prokury.";

3)
po § 22 dodaje się § 221 w brzmieniu:

"§ 221. W przypadku gdy w rubryce 1 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w rubryce 1.";

4)
w § 25 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

"3) w rubryce trzeciej - informacje o zabezpieczeniu majątku dłużnika w postępowaniu upadłościowym poprzez zawieszenie prowadzonych przeciwko niemu egzekucji, o oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości z uwagi na fakt, że majątek niewypłacalnego dłużnika nie wystarcza na zaspokojenie kosztów postępowania, co obejmuje:

a) w polu pierwszym - informacje o oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości z uwagi na fakt, że majątek dłużnika nie wystarcza nawet na zaspokojenie kosztów postępowania, co obejmuje: nazwę sądu, datę postanowienia, sygnaturę sprawy. W polu pierwszym dokonuje się wpisów wynikających z rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 1991 r. Nr 118, poz. 512, z późn. zm.2)) i z ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe i naprawcze (Dz. U. Nr 60, poz. 535),

b) w polu drugim - informacje o zabezpieczeniu majątku dłużnika w postępowaniu upadłościowym poprzez zawieszenie prowadzonych przeciwko niemu egzekucji, co obejmuje: nazwę sądu, datę postanowienia, sygnaturę sprawy,";

5)
§ 29 otrzymuje brzmienie:

"§ 29. W dziale szóstym rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorcy - osoby fizycznej wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,

d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

- w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego",

2) w rubryce drugiej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym (Dz. U. Nr 93, poz. 836, z późn. zm.3)):

a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

3) w rubryce trzeciej - informacje o postępowaniu naprawczym:

a) w polu pierwszym - informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy.";

6)
§ 30 otrzymuje brzmienie:

"§ 30. W przypadku gdy w rubryce 1, 2, 3 lub w podrubryce 2 rubryki 1 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

7)
w § 31 w pkt 1 dodaje się lit. f w brzmieniu:

"f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,";

8)
w § 35:
a)
w pkt 2 w lit. c kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się lit. d w brzmieniu:

"d) w polu czwartym - dla podmiotów posiadających status organizacji pożytku publicznego - wzmiankę o złożeniu rocznego merytorycznego sprawozdania z działalności organizacji pożytku publicznego, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie, oraz ujawnienie, iż jest to sprawozdanie merytoryczne z działalności,",

b)
dodaje się pkt 3 i 4 w brzmieniu:

"3) w rubryce trzeciej - nie dokonuje się wpisów,

4) w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:

a) w polu pierwszym - odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,

b) w polu drugim - nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.";

9)
w § 36 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

"1. W przypadku gdy w rubryce 1 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 1 lub 4.";

10)
w § 39:
a)
pkt 4 i 5 otrzymują brzmienie:

"4) w rubryce czwartej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,

d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

- w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego",

5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:

a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,",

b)
dodaje się pkt 6 w brzmieniu:

"6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniu naprawczym:

a) w polu pierwszym - informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy.";

11)
§ 40 otrzymuje brzmienie:

"§ 40. W przypadku gdy w rubryce 1, 3, 4, 5, 6, w podrubryce 1 rubryki 1 lub podrubryce 2 rubryki 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

12)
w § 42 w pkt 1 dodaje się lit. e w brzmieniu:

"e) w polu piątym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,";

13)
w § 50 w pkt 1 dodaje się lit. f w brzmieniu:

"f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,";

14)
w § 54:
a)
w pkt 2 lit. d otrzymuje brzmienie:

"d) w polu czwartym - wzmiankę o złożeniu sprawozdania z działalności spółki, co obejmuje: okres, za jaki złożono sprawozdanie, lub wzmiankę o złożeniu rocznego merytorycznego sprawozdania z działalności organizacji pożytku publicznego, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie, oraz ujawnienie, iż jest to sprawozdanie merytoryczne z działalności,",

b)
dodaje się pkt 3 i 4 w brzmieniu:

"3) w rubryce trzeciej - nie dokonuje się wpisów,

4) w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:

a) w polu pierwszym - odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,

b) w polu drugim - nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.";

15)
w § 55 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

"1. W przypadku gdy w rubryce 1 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 1 lub 4.";

16)
w § 59:
a)
pkt 5 i 6 otrzymują brzmienie:

"5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,

d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

- w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego",

6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:

a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,";

b)
dodaje się pkt 7 w brzmieniu:

"7) w rubryce siódmej - informacje o postępowaniu naprawczym:

a) w polu pierwszym - informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy.";

17)
§ 60 otrzymuje brzmienie:

"§ 60. W przypadku gdy w rubryce 1, 3, 4, 5, 6, 7, w podrubryce 1 rubryki 1, w podrubryce 1 rubryki 3, w podrubryce 1 lub 2 rubryki 4 lub w podrubryce 2 rubryki 5 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

18)
w § 62 w pkt 1 dodaje się lit. f w brzmieniu:

"f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,";

19)
w § 64 w pkt 2 w lit. b w tiret trzecim kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 3 w brzmieniu:

"3) w rubryce trzeciej - dane prokurentów i rodzaj prokury:

a) w polu pierwszym - nazwisko,

b) w polu drugim - imiona,

c) w polu trzecim - numer PESEL,

d) w polu czwartym - rodzaj prokury.";

20)
§ 65 otrzymuje brzmienie:

"§ 65. W przypadku gdy w rubryce 2 lub 3 albo podrubryce 1 rubryki 1 lub 2 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

21)
w § 69:
a)
pkt 4 i 5 otrzymują brzmienie:

"4) w rubryce czwartej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,

d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

- w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego",

5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:

a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,",

b)
dodaje się pkt 6 w brzmieniu:

"6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniu naprawczym:

a) w polu pierwszym - informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy.";

22)
§ 70 otrzymuje brzmienie:

"§ 70. W przypadku gdy w rubryce 1, 2, 3, 4, 5, 6, w podrubryce 1 rubryki 1, w podrubryce 1 lub w podrubryce 2 rubryki 2, w podrubryce 1 rubryki 3 lub w podrubryce 2 rubryki 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

23)
w § 71 w pkt 1 dodaje się lit. f w brzmieniu:

"f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,";

24)
w § 73 w pkt 2 w lit. b w tiret trzecim kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 3 w brzmieniu:

"3) w rubryce trzeciej - dane prokurentów i rodzaj prokury:

a) w polu pierwszym - nazwisko,

b) w polu drugim - imiona,

c) w polu trzecim - numer PESEL,

d) w polu czwartym - rodzaj prokury.";

25)
w § 74 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

"3. W przypadku gdy w podrubryce 1 rubryki 2 albo w rubryce 2 lub 3 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

26)
w § 78:
a)
pkt 4 i 5 otrzymują brzmienie:

"4) w rubryce czwartej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,

d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

- w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego",

5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:

a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,",

b)
dodaje się pkt 6 w brzmieniu:

"6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniu naprawczym:

a) w polu pierwszym - informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy.";

27)
w § 79 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

"2. W przypadku gdy w rubryce 1, 2, 3, 4, 5, 6, w podrubryce 1 rubryki 1, w podrubryce 1 lub w podrubryce 2 rubryki 2, w podrubryce 1 rubryki 3 lub w podrubryce 2 rubryki 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

28)
w § 80 w pkt 1 dodaje się lit. i w brzmieniu:

"i) w polu dziewiątym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,";

29)
§ 82 otrzymuje brzmienie:

"§ 82. W dziale drugim rejestru przedsiębiorców dla przedsiębiorstwa zagranicznego wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej - dane pełnomocnika uprawnionego do działania w zakresie działalności przedsiębiorstwa zagranicznego:

a) w polu pierwszym - zakres umocowania pełnomocnika,

b) w polu drugim - nazwisko, nazwę lub firmę,

c) w polu trzecim - imiona,

d) w polu czwartym - numer PESEL lub numer REGON,

e) w polu piątym - numer KRS,

2) w rubryce drugiej - dane prokurentów i rodzaj prokury:

a) w polu pierwszym - nazwisko,

b) w polu drugim - imiona,

c) w polu trzecim - numer PESEL,

d) w polu czwartym - rodzaj prokury.";

30)
§ 83 otrzymuje brzmienie:

"§ 83. W przypadku gdy w rubryce 1 lub 2 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w rubryce 1 lub 2.";

31)
w § 87:
a)
pkt 2 i 3 otrzymują brzmienie:

"2) w rubryce drugiej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,

d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

- w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego",

3) w rubryce trzeciej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:

a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,",

b)
dodaje się pkt 4 w brzmieniu:

"4) w rubryce czwartej - informacje o postępowaniu naprawczym:

a) w polu pierwszym - informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy.";

32)
§ 88 otrzymuje brzmienie:

"§ 88. W przypadku gdy w rubryce 1, 2, 3, 4, w podrubryce 1 rubryki 1 lub w podrubryce 2 rubryki 2 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

33)
w § 89 w pkt 1 dodaje się lit. f w brzmieniu:

"f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,";

34)
w § 91 w pkt 2 w lit. b w tiret trzecim kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 3 w brzmieniu:

"3) w rubryce trzeciej - dane prokurentów i rodzaj prokury:

a) w polu pierwszym - nazwisko,

b) w polu drugim - imiona,

c) w polu trzecim - numer PESEL,

d) w polu czwartym - rodzaj prokury.";

35)
§ 92 otrzymuje brzmienie:

"§ 92. W przypadku gdy w podrubryce 1 rubryki 1 lub 2 oraz w rubryce 3 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej podrubryce lub rubryce.";

36)
w § 96:
a)
pkt 4 i 5 otrzymują brzmienie:

"4) w rubryce czwartej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,

d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

- w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego",

5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:

a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,",

b)
dodaje się pkt 6 w brzmieniu:

"6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniu naprawczym:

a) w polu pierwszym - informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy.";

37)
§ 97 otrzymuje brzmienie:

"§ 97. W przypadku gdy w rubryce 1, 2, 3, 4, 5, 6, w podrubryce 1 rubryki 1, w podrubryce 1 rubryki 2, w podrubryce 1 lub 2 rubryki 3 lub w podrubryce 2 rubryki 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

38)
w § 100 w pkt 2 w lit. b w tiret czwartym kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 3 w brzmieniu:

"3) w rubryce trzeciej - dane prokurentów i rodzaj prokury:

a) w polu pierwszym - nazwisko,

b) w polu drugim - imiona,

c) w polu trzecim - numer PESEL,

d) w polu czwartym - rodzaj prokury.";

39)
§ 101 otrzymuje brzmienie:

"§ 101. W przypadku gdy w rubryce 2 lub 3 albo w podrubryce 1 rubryki 1 lub rubryki 2 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

40)
w § 105:
a)
pkt 5 i 6 otrzymują brzmienie:

"5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

a) w polu pierwszym - informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,

d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

- w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego",

6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:

a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,",

b)
dodaje się pkt 7 w brzmieniu:

"7) w rubryce siódmej - informacje o postępowaniu naprawczym:

a) w polu pierwszym - informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy.";

41)
§ 106 otrzymuje brzmienie:

"§ 106. W przypadku gdy w rubryce 1, 3, 4, 5, 6, 7, w podrubryce 1 rubryki 1, w podrubryce 1 rubryki 3, w podrubryce 1 lub 2 rubryki 4 lub w podrubryce 2 rubryki 5 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

42)
w § 107 w pkt 1 dodaje się lit. i w brzmieniu:

"i) w polu dziewiątym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego.";

43)
w § 110:
a)
w pkt 2 w lit. c kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się lit. d w brzmieniu:

"d) w polu czwartym - dla podmiotów posiadających status organizacji pożytku publicznego - wzmiankę o złożeniu rocznego merytorycznego sprawozdania z działalności organizacji pożytku publicznego, co obejmuje okres, za jaki złożono sprawozdanie, oraz ujawnienie, iż jest to sprawozdanie merytoryczne z działalności,",

b)
dodaje się pkt 3 i 4 w brzmieniu:

"3) w rubryce trzeciej - nie dokonuje się wpisów,

4) w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:

a) w polu pierwszym - odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,

b) w polu drugim - nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.";

44)
w § 111 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

"1. W przypadku gdy w rubryce 1 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 1 lub 4.";

45)
w § 114 pkt 5 i 6 otrzymują brzmienie:

"5) w rubryce piątej - informacje o postępowaniu upadłościowym:

a) w polu pierwszym - wzmiankę o ogłoszeniu upadłości zagranicznego przedsiębiorcy lub zagranicznego zakładu ubezpieczeń, wraz ze wskazaniem daty ogłoszenia upadłości oraz osoby syndyka i przedstawiciela upadłego, jeżeli zostali powołani,

b) w polu drugim - wzmiankę o zakończeniu postępowania upadłościowego zagranicznego przedsiębiorcy lub zagranicznego zakładu ubezpieczeń,

c) w polu trzecim - określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,

d) w polu czwartym - informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

e) w podrubryce pierwszej - dane syndyka:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

f) w podrubryce drugiej - dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:

- w polu pierwszym - nazwisko, nazwę lub firmę,

- w polu drugim - imiona,

- w polu trzecim - numer PESEL lub numer REGON,

- w polu czwartym - numer KRS,

- w polu piątym - określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: "zarządca przymusowy", "nadzorca sądowy", "zarządca", "zarządca zagraniczny", "osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego",

6) w rubryce szóstej - informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. - Prawo o postępowaniu układowym:

a) w polu pierwszym - informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,

b) w polu drugim - informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,

c) w polu trzecim - informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy.";

46)
po § 114 dodaje się § 1141 i 1142 w brzmieniu:

"§ 1141. 1. W rubryce 5 w polu 3 i 4 oraz w podrubryce 1 wpisuje się odpowiednio informacje o wtórnym postępowaniu upadłościowym i syndyku ustanowionym w takim postępowaniu.

2. W podrubryce 2 rubryki 5 wpisuje się dane osób powołanych we wtórnym postępowaniu upadłościowym lub dane zarządcy zagranicznego ustanowionego w postępowaniu o uznanie zagranicznego postępowania upadłościowego.

§ 1142. W rubryce 6 ujawnia się także informacje o postępowaniu układowym lub innym podobnym postępowaniu, któremu podlega zagraniczny przedsiębiorca lub zagraniczny zakład ubezpieczeń, przy uwzględnieniu odrębności tych postępowań.";

47)
§ 115 otrzymuje brzmienie:

"§ 115. W przypadku gdy w rubryce 1, 3, 4, 5, 6, podrubryce 1 rubryki 1, podrubryce 1 rubryki 3 lub podrubryce 2 rubryki 5 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.";

48)
w rozdziale 5 tytuł oddziału 1 otrzymuje brzmienie:

"Fundacje, stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe oraz podmioty podlegające obowiązkowi wpisu do rejestru na podstawie art. 49a ust. 1 ustawy";

49)
w § 116 w pkt 1:
a)
lit. d otrzymuje brzmienie:

"d) w polu czwartym - dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze. W przypadku wpisu podmiotu posiadającego status organizacji pożytku publicznego, będącego inną niż podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, ujawnia się dane o wcześniejszej rejestracji, chociażby dokonywał jej organ inny niż sąd,";

b)
dodaje się lit. e i f w brzmieniu:

"e) w polu piątym - nie dokonuje się wpisów,

f) w polu szóstym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,";

50)
po § 116 dodaje się § 1161 w brzmieniu:

"§ 1161. W dziale pierwszym rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej w rubryce 1 w polu 6 nie dokonuje się wpisów dla podmiotów posiadających następujące formy prawne:

1) związki zawodowe rolników indywidualnych,

2) zrzeszenia handlu i usług,

3) zrzeszenia transportu,

4) ogólnokrajowe reprezentacje zrzeszeń handlu i usług,

5) ogólnokrajowe reprezentacje zrzeszeń transportu,

6) ogólnokrajowe związki międzybranżowe,

7) ogólnokrajowe zrzeszenia międzybranżowe,

8) związki zawodowe, co obejmuje także ich jednostki organizacyjne posiadające osobowość prawną,

9) związki pracodawców,

10) federacje i konfederacje związków pracodawców.";

51)
§ 118 otrzymuje brzmienie:

"§ 118. W dziale drugim rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się informacje, o których mowa w § 100 pkt 1 i 2 oraz § 101.";

52)
§ 119 otrzymuje brzmienie:

"§ 119. W dziale trzecim rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych nie dokonuje się wpisów,

2) w rubryce drugiej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych nie dokonuje się wpisów, z wyjątkiem podmiotów posiadających status organizacji pożytku publicznego, dla których wpisuje się:

a) w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co obejmuje: okres, za jaki złożono sprawozdanie, i datę jego złożenia,

b) w polu drugim - nie dokonuje się wpisów,

c) w polu trzecim - nie dokonuje się wpisów,

d) w polu czwartym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania merytorycznego z działalności, co obejmuje: okres, za jaki złożono sprawozdanie, i datę jego złożenia,

3) w rubryce trzeciej:

w polu pierwszym - cel działania organizacji,

4) w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:

a) w polu pierwszym - odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,

b) w polu drugim - nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.";

53)
po § 119 dodaje się § 1191 w brzmieniu:

"§ 1191. W przypadku gdy w rubryce 2 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 2 lub 4.";

54)
w § 123 w pkt 1 dodaje się lit. e w brzmieniu:

"e) w polu piątym - informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego,";

55)
§ 126 otrzymuje brzmienie:

"§ 126. W dziale trzecim rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla publicznego zakładu opieki zdrowotnej i kolumny transportu sanitarnego wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej dla publicznych zakładów opieki zdrowotnej i kolumn transportu sanitarnego nie dokonuje się wpisów,

2) w rubryce drugiej dla publicznych zakładów opieki zdrowotnej i kolumn transportu sanitarnego nie dokonuje się wpisów, z wyjątkiem podmiotów posiadających status organizacji pożytku publicznego, dla których wpisuje się:

a) w polu pierwszym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co obejmuje: okres, za jaki złożono sprawozdanie, i datę jego złożenia,

b) w polu drugim - nie dokonuje się wpisów,

c) w polu trzecim - nie dokonuje się wpisów,

d) w polu czwartym - wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania merytorycznego z działalności, co obejmuje: okres, za jaki złożono sprawozdanie, i datę jego złożenia,

3) w rubryce trzeciej:

w polu pierwszym - cel działania organizacji,

4) w rubryce czwartej - przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego:

a) w polu pierwszym - odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,

b) w polu drugim - nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.";

56)
po § 126 dodaje się § 1261 w brzmieniu:

"§ 1261. W przypadku gdy w rubryce 2 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 2 lub 4.";

57)
w § 132 dodaje się ust. 4 w brzmieniu:

"4. W rubryce 2 w polu 1 w miejscu ujawniania podstawy wpisu ujawnia się:

1) w zakresie oddalenia wniosku o ogłoszenie upadłości wobec braku wystarczającego majątku na pokrycie kosztów postępowania ujawnia się także informacje o oddaleniu wniosku wobec faktu, iż majątek niewypłacalnego dłużnika nie wystarcza na zaspokojenie kosztów postępowania,

2) w zakresie pozbawienia prawa prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek oraz pełnienia funkcji reprezentanta lub pełnomocnika przedsiębiorcy, członka rady nadzorczej i komisji rewizyjnej w spółce akcyjnej, spółce z ograniczoną odpowiedzialnością lub spółdzielni, ujawnia się także pozbawienie prawa prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek oraz pełnienia funkcji członka rady nadzorczej, reprezentanta lub pełnomocnika w spółce handlowej, przedsiębiorstwie państwowym lub spółdzielni w rozumieniu ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe i naprawcze.";

58)
załącznik nr 2 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszego rozporządzenia.;
59)
załącznik nr 3 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia.