§ 1. - Zm.: rozporządzenie w sprawie szczegółowego przeznaczenia, warunków i trybu udzielania pomocy finansowej na udział przedsiębiorców w programach promocji w ramach poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013.
Dz.U.2011.160.955
Akt jednorazowy"1) zobowiązał się do udziału w działaniach promujących, stanowiących co najmniej 50% liczby działań, przeznaczonych dla przedsiębiorców w branżowym programie promocji;",
"2) złożył wniosek o udzielenie pomocy nie później niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia programu promocji o charakterze ogólnym, do którego zgłosił udział, określonego w liście programów promocji o charakterze ogólnym.",
"5. Wielkość pomocy na udział w branżowym programie promocji nie może przekroczyć 75% poniesionych wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą na udział w jednym branżowym programie promocji.
6. Wielkość pomocy na udział w programie promocji o charakterze ogólnym nie może przekroczyć 75% poniesionych wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą na udział w jednym programie promocji o charakterze ogólnym.";
"2. Do wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą na udział w programach promocji zalicza się wydatki na pokrycie kosztów:
1) wynajmu powierzchni wystawienniczej;
2) wynajmu zabudowy powierzchni wystawienniczej;
3) wynajmu sal konferencyjnych;
4) zakupu usług w zakresie obsługi technicznej, w tym nagłośnienia i oświetlenia powierzchni wystawienniczej (stoiska) lub sal konferencyjnych;
5) zakupu usług w zakresie organizacji seminariów, konferencji, pokazów, prezentacji produktów lub usług oraz degustacji;
6) udziału w polskich i zagranicznych konferencjach, kongresach, seminariach, pokazach, degustacjach, spotkaniach bilateralnych i wyjazdach studyjnych;
7) szkoleń związanych z udziałem w programach promocji;
8) zakupu usług tłumaczenia symultanicznego lub konsekutywnego;
9) zakupu usługi transportu osób, o ile jest to związane z organizacją seminariów, konferencji, pokazów oraz degustacji lub organizacją branżowej misji gospodarczej;
10) zakupu usługi transportu i spedycji eksponatów, w związku z udziałem w targach, wystawach lub branżowych misjach gospodarczych wraz z ubezpieczeniem i odprawą celną;
11) wpisu do katalogu targowego, opłaty rejestracyjnej oraz reklamy w mediach targowych;
12) zakupu usługi przygotowania i druku materiałów promocyjnych i reklamowych oraz tłumaczenia tych materiałów;
13) przygotowania lub zakupu materiałów reklamowych;
14) przygotowania i publikacji reklam i informacji prasowych;
15) produkcji i emisji kampanii reklamowych;
16) przejazdu i noclegu przedsiębiorcy lub nie więcej niż dwóch pracowników przedsiębiorcy uczestniczących w targach lub wystawach w okresie nie dłuższym niż dwa dni przed rozpoczęciem i jeden dzień po dniu zakończenia targów lub wystawy, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju (Dz. U. Nr 236, poz. 1991, z 2003 r. Nr 199, poz. 1951, z 2004 r. Nr 271, poz. 2687 oraz z 2005 r. Nr 186, poz. 1555);
17) przejazdu i noclegu przedsiębiorcy lub nie więcej niż dwóch pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w branżowej misji gospodarczej, w okresie nie dłuższym niż jeden dzień przed rozpoczęciem i jeden dzień po dniu zakończenia tej misji, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju;
18) zakupu biletu wstępu w celu zwiedzenia targów lub wystaw, związanych z branżową misją gospodarczą;
19) zakupu usług doradczych i prawnych związanych z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do wprowadzenia towarów lub usług na rynki określone w branżowym programie promocji lub programie promocji o charakterze ogólnym;
20) przygotowania i tłumaczenia dokumentacji technicznej;
21) transportu i ubezpieczenia próbek wyrobu i dokumentacji technicznej, wysłanych do badań certyfikacyjnych;
22) przeprowadzenia audytu certyfikatu wyrobu;
23) przeprowadzenia badań certyfikacyjnych wyrobu;
24) wystawienia i wydania certyfikatu wyrobu;
25) promocji ponoszonych w związku z informowaniem o współfinansowaniu udziału przedsiębiorcy w branżowym programie promocji lub programie promocji o charakterze ogólnym ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.".