Zm.: rozporządzenie w sprawie określenia wzorów wniosku o udostępnienie danych osobowych, zgłoszenia zbioru danych do rejestracji oraz imiennego upoważnienia i legitymacji służbowej inspektora Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1999.6.49

Akt jednorazowy
Wersja od: 21 stycznia 1999 r.

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
z dnia 8 stycznia 1999 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia wzorów wniosku o udostępnienie danych osobowych, zgłoszenia zbioru danych do rejestracji oraz imiennego upoważnienia i legitymacji służbowej inspektora Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Na podstawie art. 45 pkt 2-4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883) zarządza się, co następuje:
W rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 czerwca 1998 r. w sprawie określenia wzorów wniosku o udostępnienie danych osobowych, zgłoszenia zbioru danych do rejestracji oraz imiennego upoważnienia i legitymacji służbowej inspektora Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (Dz. U. Nr 80, poz. 522) załącznik nr 4 otrzymuje brzmienie:

"Załącznik nr 4 - Legitymacja służbowa inspektora Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych

wzór

OPIS:

awers legitymacji:

- legitymacja koloru niebieskiego

- napisy w kolorze czarnym: Rzeczpospolita Polska, Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych

- numer legitymacji

- orzeł z godła RP

- pasek przekątny koloru biało-czerwonego

rewers legitymacji:

- legitymacja koloru niebieskiego

- napisy w kolorze czarnym: LEGITYMACJA SŁUŻBOWA Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ważna do, miejsce na fotografię, miejsce na pieczęć, nazwisko, imię, nr ewidencyjny PESEL, (podpis wystawcy), (podpis właściciela)

- hologram z literami w kolorze niebieskim

wymiary legitymacji:

- wysokość legitymacji 90 mm

- szerokość legitymacji 65 mm

- wysokość fotografii 35 mm

- szerokość fotografii 25 mm

rodzaj papieru i zabezpieczeń:

- gramatura papieru 200

- papier kredowany dwustronnie - matowy

- hologram

- w miejscach wpisu nazwiska i imienia oraz numeru ewidencyjnego PESEL nadruk cienkich linii zabezpieczających."

Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.