Zm.: rozporządzenie w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.160

Akt jednorazowy
Wersja od: 3 lutego 2014 r.

ROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 28 stycznia 2014 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej

Na podstawie art. 99 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
W rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 grudnia 2009 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz. U. Nr 211, poz. 1630 oraz z 2011 r. Nr 135, poz. 791) w załączniku nr 1 w tabeli III "Tabela grup stanowisk urzędniczych, wykazów stanowisk w poszczególnych grupach oraz kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach podległych ministrom lub centralnym organom administracji rządowej" w części II "Urzędy morskie" grupa stanowisk "Stanowiska samodzielne w służbie cywilnej" otrzymuje brzmienie:
Stanowiska samodzielne w służbie cywilnejzastępca głównego inspektorawykształcenie wyższe i dyplom odpowiedniej specjalności
starszy oficer portuwykształcenie wyższe i dyplom na poziomie zarządzania w dziale pokładowym
główny operator służby kontroli ruchu statkówwykształcenie wyższe i dyplom na poziomie zarządzania w dziale pokładowym oraz kurs odpowiedniej specjalności
starszy operator służby kontroli ruchu statkówwykształcenie wyższe i dyplom na poziomie zarządzania w dziale pokładowym oraz kurs odpowiedniej specjalności albo wykształcenie wyższe i dyplom na poziomie operacyjnym w dziale pokładowym, kurs odpowiedniej specjalności oraz 3 lata pracy w charakterze operatora służby kontroli ruchu statków albo wykształcenie wyższe o specjalności inżynieria ruchu morskiego, kurs odpowiedniej specjalności oraz 3 lata pracy w charakterze operatora służby kontroli ruchu statków
starszy pilot lotnictwawedług odrębnych przepisów
starszy inspektor realizujący funkcje publicznoprawnewykształcenie wyższe i dyplom odpowiedniej specjalności
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.