Zm.: rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej.
Dz.U.2009.17.89
Akt jednorazowyROZPORZĄDZENIE
MINISTRA INFRASTRUKTURY 1
z dnia 16 stycznia 2009 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej
"- odcinek od pary pław N7-N8 do linii łączącej prawe i lewe światło wejściowe, o długości 1,7 km, szerokości w dnie 150 m i głębokości technicznej 12,0 m,",
"b) tor podejściowy do Portu Północnego:
- odcinek od pławy PP do pary pław P1-P2, o długości 5,1 km i głębokości naturalnej większej od 18 m, zapewniającej podejście z dowolnego kierunku,
- odcinek od pary pław P1-P2 do linii łączącej prawe i lewe światło wejściowe, o długości 6,3 km, szerokości w dnie 350 m i głębokości technicznej 17,5 m,
- obrotnica o średnicy 670 m i głębokości technicznej 17,5 m,
c) tor podejściowy przez Wisłę Śmiałą:
- odcinek od pławy GW do lewego światła wejściowego o długości 2,1 km, szerokości w dnie 70 m, od głębokości naturalnej 11 m do głębokości technicznej 7,0 m,
- odcinek od lewego światła wejściowego do nabrzeża przeładunkowego przy falochronie wschodnim o długości 0,8 km, szerokości w dnie 70 m i głębokości technicznej 7,0 m;",
"2) falochrony zewnętrzne:
a) falochron zachodni wejścia do Gdańska-Nowego Portu o długości 205,0 m,
b) falochron wschodni wejścia do Gdańska-Nowego Portu o długości 757,2 m,
c) umocnienie brzegowe Półwyspu Westerplatte o długości 265,0 m,
d) północny falochron brzegowy Portu Północnego o długości 1.137,0 m,
e) wschodni falochron brzegowy Portu Północnego o długości 237,0 m,
f) północny falochron półwyspowy Portu Północnego o długości 1.157,1 m,
g) falochron północny wyspowy Portu Północnego o długości 1.640,5 m,
h) falochron wschodni wyspowy Portu Północnego o długości 652,8 m,
i) obudowa ujścia Wisły Śmiałej:
- falochron wschodni z częścią połączeniową i nabrzeżem przeładunkowym o długości 912,0 m,
- grobla kamienna na wschodnim brzegu rzeki o długości 2.100,0 m,
- ostroga zachodnia o długości 200,0 m,
- umocnienie zachodniego brzegu rzeki wraz z pochłaniaczem falowania o długości 409,6 m;",
"b) znaki i światła nawigacyjne - 21 szt.,",
"a) pławy świetlne - 37 szt.,",
"d) pławy świetlne zimowe - 6 szt.;",
"8) system referencyjny "Differential Global Positioning System", zwany dalej "DGPS-RTK";
9) infrastruktura systemu nadzoru i kontroli ruchu statków "VTS Zatoka Gdańska":
- radarowe stacje brzegowe,
- dedykowana sieć światłowodowa Centrum Bezpieczeństwa Morskiego (CBM), wraz z podmorskim kablem światłowodowym w relacji Gdańsk-Gdynia,
- linie radiowe łączące CBM ze stacjami nadbrzeżnymi,
- system komunikacji przewodowej i radiowej oraz sieci WAN/LAN,
- systemy telewizji przemysłowej,
- mierniki hydrometeorologiczne;
10) systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;",
"12) zintegrowany system hydrograficzny do badania warunków żeglowności dróg wodnych;",
"14) stacje nadbrzeżne automatycznego systemu identyfikacji statków (AIS).";
"b) tor wodny od pary pław G1-G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150,0 m i głębokości technicznej 14,5 m,",
"2) falochrony zewnętrzne:
a) falochron główny o długości 2.018,8 m,
b) głowica falochronu północnego wyspowego o długości 18,4 m;",
"a) pławy świetlne - 4 szt.,",
"5) latarnie, o których mowa w § 1 pkt 5;",
"7) "DGPS-RTK";
8) infrastruktura systemu nadzoru i kontroli ruchu statków "VTS Zatoka Gdańska", o której mowa w § 1 pkt 9;",
"10) systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;",
"13) stacje nadbrzeżne automatycznego systemu identyfikacji statków, o którym mowa w § 1 pkt 14.";
"c) podejściowy tor wodny Świnoujście - Szczecin o długości 67,7 km (licząc od główek falochronu w kierunku południowym) z odpowiednimi poszerzeniami na łukach toru oraz o następujących szerokościach na odcinkach prostych: od 180 m do 160 m - od km 0 do km 1,8; od 160 m do 130 m - od km 1,8 do km 2,1; od 130 m do 110 m - od km 2,1 do km 2,7; od 110 m do 90 m - od km 2,7 do km 5,5; 90 m - od km 5,5 do km 67,7 i głębokościach technicznych: 14,3 m - od km 0 do km 3,1; 13,0 m - od km 3,1 do km 5,28; 10,5 m - od km 5,28 do km 67,7,",
"e) Odra Zachodnia o długości 1,993 km (licząc od południowego końca Kanału Grabowskiego do południowego krańca Wyspy Grodzkiej), o szerokościach na odcinkach: 80 m - od km 0 toru do km 0,329; od 80 m do 100 m - od km 0,329 do km 0,702; od 100 m do 150 m - od km 0,702 do km 0,778; 80 m - od km 0,778 do km 1,993 oraz głębokościach technicznych: 9,7 m - od km 0 do km 0,778; 7,0 m - od km 0,778 do km 1,993,",
"f) tor wodny w Kanale Polickim (Wąski Nurt) o długości 5,32 km, o szerokościach na odcinkach: 70 m - od km 0 toru do km 5,03; od 160 m do 130 m - od km 5,03 do km 5,15; od 130 m do 140 m - od km 5,15 do km 5,32 oraz głębokościach: 4,5 m - od km 0 do km 5,03 i głębokości 10,5 m - od km 5,03 do km 5,32,
g) tor wodny w Kanale Wietlina (Ciasny Nurt) o długości 3,15 km, szerokości 70 m i głębokości 4,5 m;",
"9a) oznakowanie nawigacyjne na torach w kanale Polickim, Wietlina i Skolwińskim - pławy nieświecące - 15 szt.;",
"12) umocnienia brzegowe:
a) Kanał Mieliński od km 5,4 do km 8,6:
- brzeg wschodni o długości 3.200 m,
- brzeg zachodni o długości 2.100 m,
b) umocnienia brzegowe północnego cypla Wyspy Mielin o długości 90 m wraz z nabrzeżem,
c) ostroga palisadowa na połączeniu Starej Świny z Kanałem Piastowskim o długości 300 m,
d) Kanał Piastowski od km 9,5 do km 16,7:
- brzeg wschodni o długości 7.200 m,
- brzeg zachodni o długości 7.200 m,
e) Wyspa Chełminek:
- ostroga północna o długości 48,4 m,
- umocnienia brzegowe o długości 620 m,
- ostroga południowa o długości 72 m;
13) kotwicowiska:
a) kotwicowisko przy II Bramie Torowej o powierzchni 0,63 km2 i głębokości od 5,9 m do 6,2 m,
b) kotwicowisko "Chełminek" o powierzchni 1,08 km2 i głębokości od 4,8 m do 8,8 m,
c) kotwicowisko "Raduń" o powierzchni 0,10 km2 i głębokości od 8,8 m do 11,8 m,
d) kotwicowisko "Inoujście" o powierzchni 0,10 km2 i głębokości od 2,0 m do 13,5 m;",
"15) obrotnice:
a) w Porcie Świnoujście - na km 1,8 (obrotnica północna o średnicy 350 m i głębokości 11,0 m),
b) w Porcie Świnoujście - na km 3,5 (obrotnica południowa o średnicy 250 m i głębokości 13,0 m),
c) w Porcie Świnoujście - na km 5,05 (obrotnica Mielińska w kształcie elipsy o osi krótszej o długości 420 m oraz osi dłuższej o długości 525 m i głębokości 13,0 m),
d) na wysokości Polic - na km 49,95 (obrotnica w kształcie elipsy o osi krótszej o długości 400 m i osi dłuższej o długości 850 m i głębokości 10,5 m),
e) przy Przesmyku Orlim na Przekopie Mieleńskim u wejścia do Kanału Grabowskiego - o średnicy 280 m i głębokości 10,5 m,
f) na Przekopie Mieleńskim z rzeką Parnicą o średnicy 300 m i głębokości 10,5 m;
16) "DGPS-RTK";
17) zintegrowany system nadzoru i kontroli ruchu statków "Vessel Traffic Service;".
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »