§ 1. - Zm.: rozporządzenie w sprawie nadania statutu urzędowi Komitetu Integracji Europejskiej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1997.81.516

Akt jednorazowy
Wersja od: 19 lipca 1997 r.
§  1.
W załączniku do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 2 października 1996 r. w sprawie nadania statutu urzędowi Komitetu Integracji Europejskiej (Dz. U. Nr 116, poz. 555) w § 4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

"1. W skład urzędu Komitetu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Gabinet Polityczny Przewodniczącego Komitetu,

2) Sekretariat Urzędu Komitetu,

3) Departament Harmonizacji Prawa i Spraw Traktatowych,

4) Departament Koordynacji,

5) Departament Stosunków Międzynarodowych,

6) Departament Kształcenia Europejskiego i Informacji,

7) Departament Pomocy Zagranicznej, Funduszy i Programów Wspólnotowych,

8) Departament Dokumentacji Europejskiej,

9) Departament do Spraw Negocjacji Akcesyjnych,

10) Biuro Prawne,

11) Biuro Administracyjno-Budżetowe,

12) Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji."