§ 1. - Zm.: rozporządzenie w sprawie nadania statutu Polskiej Organizacji Turystycznej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2006.18.143

Akt jednorazowy
Wersja od: 3 lutego 2006 r.
§  1.
W załączniku do rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 19 stycznia 2000 r. w sprawie nadania statutu Polskiej Organizacji Turystycznej (Dz. U. Nr 5, poz. 65, z 2002 r. Nr 112, poz. 978, z 2003 r. Nr 131, poz. 1218 oraz z 2005 r. Nr 214, poz. 1808) wprowadza się następujące zmiany:
1)
§ 11 otrzymuje brzmienie:

"§ 11. 1. Posiedzenia Rady odbywają się w razie potrzeby, nie rzadziej jednak niż raz na kwartał.

2. Posiedzenia Rady zwołuje Przewodniczący Rady. W razie niemożliwości zwołania posiedzenia przez Przewodniczącego Rady posiedzenie Rady zwołuje zastępca Przewodniczącego.

3. Posiedzenie Rady zwołuje się także na pisemny wniosek właściwego ministra, przynajmniej trzech członków Rady lub Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, złożony Przewodniczącemu Rady lub zastępcy Przewodniczącego.

4. Posiedzenie Rady, zwołane na wniosek właściwego ministra, prowadzone jest zgodnie z określonym przez niego porządkiem obrad wskazanym we wniosku.

5. Posiedzenie Rady, o którym mowa w ust. 3, powinno odbyć się najpóźniej w ciągu 21 dni od daty złożenia wniosku Przewodniczącemu Rady lub zastępcy Przewodniczącego.

6. Posiedzeniu Rady przewodniczy Przewodniczący Rady lub w jego zastępstwie zastępca Przewodniczącego. W sytuacji gdy wymienione osoby nie mogą przewodniczyć posiedzeniu Rady, osobę przewodniczącą posiedzeniu Rady wyznacza właściwy minister spośród członków Rady.

7. Z ważnych przyczyn posiedzenie Rady może być odwołane po uprzednim zawiadomieniu członków Rady, co najmniej na 7 dni przed datą planowanego posiedzenia, z zastrzeżeniem ust. 8.

8. Nie można odwołać posiedzenia Rady zwołanego na wniosek właściwego ministra.";

2)
uchyla się § 17.