§ 1. - Zm.: rozporządzenie w sprawie aplikacji legislacyjnej.
Dz.U.2001.52.541
Akt jednorazowy"2. Nadzór nad przebiegiem aplikacji sprawuje Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.";
"2) potrzeby urzędów administracji rządowej kierujących do odbycia aplikacji,
3) możliwości szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej.";
"2. Komisję egzaminacyjną powołuje Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, na wniosek kierownika aplikacji, w składzie:
1) przewodniczący komisji - Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów albo upoważniona przez niego osoba, wyróżniająca się wiedzą prawniczą i doświadczeniem legislacyjnym,
2) członkowie:
a) kierownik aplikacji albo jego zastępca,
b) przedstawiciel Szefa Służby Cywilnej,
c) przedstawiciel Rady Legislacyjnej działającej przy Prezesie Rady Ministrów,
d) przedstawiciel dyrektora generalnego Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
- z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Członkami komisji nie mogą być osoby, które w czasie aplikacji wykonywały obowiązki patrona.";
"2. Opłaty, o których mowa w ust. 1, są wpłacane przez podmioty kierujące do odbycia aplikacji, na rachunek bieżący dochodów Kancelarii.";