Art. 4. - [Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań przez ZPHM] - Zespół Pomocy Humanitarno-Medycznej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2024.345 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 12 marca 2024 r.
Art.  4.  [Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań przez ZPHM]
1. 
Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów realizuje, w imieniu Prezesa Rady Ministrów, czynności związane z zapewnieniem prawidłowej realizacji zadań przez ZPHM.
2. 
Czynności, o których mowa w ust. 1, obejmują:
1)
prowadzenie naboru do ZPHM;
2)
zawieranie umów, o których mowa w art. 8 ust. 1 i art. 9 ust. 3;
3)
zawieranie umów i porozumień, o których mowa w art. 12 ust. 2 i 5;
4)
przygotowywanie planu organizacji i działania ZPHM;
5)
zapewnienie obsługi realizacji zadań ZPHM, w tym całodobowego obiegu informacji niezbędnych do realizacji tych zadań;
6)
organizowanie i koordynowanie udziału ZPHM w szkoleniach oraz ćwiczeniach krajowych i międzynarodowych.
3. 
Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów może upoważnić sekretarza lub podsekretarza stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów lub Szefa ZPHM do realizacji określonych czynności, o których mowa w ust. 2.
4. 
Czynności z zakresu obsługi organizacyjnej ZPHM realizuje Kancelaria Prezesa Rady Ministrów.