Art. 4. - [Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań przez ZPHM] - Zespół Pomocy Humanitarno-Medycznej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2024.345 t.j.
Akt obowiązujący
Wersja od: 12 marca 2024 r.
Art. 4. [Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań przez ZPHM]
1.
Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów realizuje, w imieniu Prezesa Rady Ministrów, czynności związane z zapewnieniem prawidłowej realizacji zadań przez ZPHM.
2.
Czynności, o których mowa w ust. 1, obejmują:
1)
prowadzenie naboru do ZPHM;
2)
zawieranie umów, o których mowa w art. 8 ust. 1 i art. 9 ust. 3;
3)
zawieranie umów i porozumień, o których mowa w art. 12 ust. 2 i 5;
4)
przygotowywanie planu organizacji i działania ZPHM;
5)
zapewnienie obsługi realizacji zadań ZPHM, w tym całodobowego obiegu informacji niezbędnych do realizacji tych zadań;
6)
organizowanie i koordynowanie udziału ZPHM w szkoleniach oraz ćwiczeniach krajowych i międzynarodowych.
3.
Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów może upoważnić sekretarza lub podsekretarza stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów lub Szefa ZPHM do realizacji określonych czynności, o których mowa w ust. 2.
4.
Czynności z zakresu obsługi organizacyjnej ZPHM realizuje Kancelaria Prezesa Rady Ministrów.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .