§ 8. - Zasady zajmowania i opróżniania lokali położonych w hotelach pracowniczych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1976.25.149
Akt utracił moc
Wersja od: 18 października 1983 r.
§ 8.
1.
Jednostka prowadząca administrację hotelu jest obowiązana udostępnić mieszkańcom hotelu pracowniczego wszystkie pomieszczenia i urządzenia przeznaczone do wspólnego użytku, którymi hotel dysponuje, na warunkach określonych w regulaminie porządkowym.
2.
Obowiązek utrzymania w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku oraz jego otoczenia, jak również bieżącej naprawy budynku, jego pomieszczeń i urządzeń oraz zapewnienia sprawnego działania urządzeń i instalacji technicznych należy do jednostki prowadzącej administrację hotelu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .