§ 7. - Zasady zajmowania i opróżniania lokali położonych w hotelach pracowniczych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1976.25.149

Akt utracił moc
Wersja od: 18 października 1983 r.
§  7.
1.
Porządek wewnętrzny w hotelu pracowniczym, zasady współżycia mieszkańców, ich uprawnienia i obowiązki - w tym sposób i terminy regulowania odpłatności za pobyt w hotelu - określa regulamin porządkowy.
2. 8
Regulamin porządkowy ustala kierownik jednostki prowadzącej administrację hotelu pracowniczego po porozumieniu z zakładową organizacją związkową.
3.
Regulamin porządkowy obowiązuje od dnia podania go do wiadomości mieszkańcom hotelu pracowniczego. Podanie go do wiadomości następuje przez wywieszenie w widocznych miejscach.
4.
Regulamin porządkowy powinien być podany do wiadomości każdego pracownika zakwalifikowanego do zakwaterowania w hotelu pracowniczym przed jego zamieszkaniem w hotelu.
8 § 7 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 22 września 1983 r. (Dz.U.83.57.257) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 18 października 1983 r.