§ 5. - Zasady współdziałania gmin warszawskich z organami administracji rządowej oraz określenie, które sprawy indywidualne z zakresu zadań własnych gmin rozpatrywane będą w trybie właściwym dla decyzji administracyjnych należących do zadań zleconych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1996.2.9

Akt utracił moc
Wersja od: 5 stycznia 1996 r.
§  5.
1.
Organy odpowiedzialne za organizację imprez o charakterze państwowym i międzynarodowym niezwłocznie zawiadamiają właściwą gminę o planach i ustaleniach dotyczących tych imprez, które mogą mieć znaczenie dla wyznaczenia terminów prac remontowo-budowlanych i drogowych prowadzonych przez gminę.
2.
Gmina uwzględnia w harmonogramie prac i robót remontowo-budowlanych oraz drogowych plany i ustalenia, o których mowa w ust. 1.
3.
W przypadku występujących kolizji między planem imprez a harmonogramem prac remontowo-budowlanych, niemożliwych do usunięcia we własnym zakresie przez gminę, właściwa gmina oraz organizator imprezy podejmą negocjacje, których przedmiotem może być w szczególności udzielenie pomocy organizacyjnej, rzeczowej i finansowej przy wykonywaniu prac wymienionych w ust. 2.
4.
W razie zaistnienia zdarzenia losowego, którego skutków gmina nie jest w stanie usunąć do czasu imprezy, organ odpowiedzialny za organizację imprezy obowiązany jest do udzielenia niezwłocznie pomocy na zasadach określonych w ust. 3.