§ 3. - Zasady współdziałania gmin warszawskich z organami administracji rządowej oraz określenie, które sprawy indywidualne z zakresu zadań własnych gmin rozpatrywane będą w trybie właściwym dla decyzji administracyjnych należących do zadań zleconych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1996.2.9

Akt utracił moc
Wersja od: 5 stycznia 1996 r.
§  3.
1.
W ramach współdziałania w zakresie zapewnienia możliwości korzystania z obiektów komunalnych, tras reprezentacyjnych oraz miejsc przeznaczonych na potrzeby przyjmowania gości i wizyt zagranicznych oraz imprez międzynarodowych organ administracji rządowej odpowiedzialny za organizację wizyt i imprez zawiadamia właściwą gminę o planowanym zdarzeniu w taki sposób, aby wiadomość o nim dotarła w terminie umożliwiającym służbom gminnym podjęcie niezbędnych działań.
2.
Gmina uzgadnia z organami administracji rządowej zakres koniecznych działań do zapewnienia możliwości korzystania z obiektów komunalnych, tras reprezentacyjnych oraz miejsc przeznaczonych na potrzeby przyjmowania gości i wizyt zagranicznych oraz imprez międzynarodowych.