Art. 7. - Zasady uznawania nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.87.954

Akt utracił moc
Wersja od: 10 października 2007 r.
Art.  7.
1.
Wnioski, pisma i dokumenty w toku postępowania w sprawie uznania kwalifikacji składa się w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.
Tłumaczenie na język polski nie jest wymagane w przypadku dokumentów potwierdzających dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1 i 2.
3. 13
Wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie uznania kwalifikacji powinien zawierać w szczególności:
1)
imię, nazwisko, datę i miejsce urodzenia wnioskodawcy,
2)
nazwę państwa wnioskodawcy,
3)
określenie zawodu regulowanego, dla którego wykonywania mają być uznane kwalifikacje wnioskodawcy,
4)
informację o posiadanych kwalifikacjach, w tym o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym wnioskodawcy,
5)
informacje o odbytym kształceniu regulowanym.
4.
Wniosek składa się na formularzu udostępnianym nieodpłatnie przez właściwe organy lub przez ośrodek informacji, o którym mowa w art. 19 ust. 1.
13 Art. 7 ust. 3 zmieniony przez art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 września 2003 r. (Dz.U.03.190.1864) zmieniającej nin. ustawę z dniem uzyskania przez Rzeczpospolitą Polską członkostwa w Unii Europejskiej.