§ 2. - Zasady przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego dla kandydatów nie mających średniego wykształcenia do służby w oddziałach prewencji Policji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1996.112.540

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 1999 r.
§  2.
1.
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadza się z kandydatami, którzy odpowiadają wymogom zawartym art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. Nr 30, poz. 179, z 1991 r. Nr 94, poz. 422 i Nr 107, poz. 461, z 1992 r. Nr 54, poz. 254, z 1994 r. Nr 53, poz. 214, z 1995 r. Nr 4, poz. 17, Nr 34, poz. 163 i Nr 104, poz. 515 oraz z 1996 r. Nr 59, poz. 269 i Nr 106, poz. 496), z wyjątkiem posiadania średniego wykształcenia.
2.
Kandydaci, o których mowa w ust. 1, ponadto powinni posiadać:
1)
nie ukończone 30 lat życia,
2)
uregulowany stosunek do służby wojskowej i kategorię "A" zdolności do czynnej służby wojskowej,
3)
świadectwo ukończenia zasadniczej szkoły zawodowej,
4)
zameldowanie na pobyt stały na terenie województwa, w którym ubiegają się o przyjęcie do służby w oddziałach.