Art. 12. - [Zmiana danych zawartych w zgłoszeniu zbiórki publicznej; zmiana celu zbiórki publicznej] - Zasady prowadzenia zbiórek publicznych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2020.1672 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 29 września 2020 r.
Art.  12.  [Zmiana danych zawartych w zgłoszeniu zbiórki publicznej; zmiana celu zbiórki publicznej]
1. 
W przypadku konieczności zmiany danych zawartych w zgłoszeniu zbiórki publicznej organizator zbiórki informuje ministra właściwego do spraw administracji publicznej o zmianach, doręczając zaktualizowane zgłoszenie zbiórki publicznej w postaci elektronicznej albo papierowej w terminie 30 dni od dnia, w którym zmiana nastąpiła.
2. 
Zmiana celu zbiórki publicznej jest możliwa, jeżeli cel podany w zgłoszeniu został osiągnięty lub ze względów obiektywnych nie może być dalej realizowany, o ile realizacja nowo zgłoszonego celu pozostaje w zakresie tych samych zadań ze sfery zadań publicznych, określonych w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, lub pozostaje w zakresie celów religijnych.
3. 
Minister właściwy do spraw administracji publicznej zamieszcza informację o zgłoszeniu, o której mowa w ust. 1, na portalu zbiórek publicznych.