§ 3. - Zasady postępowania rejestrowego oraz prowadzenia rejestru instytucji filmowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1987.38.217

Akt utracił moc
Wersja od: 1 kwietnia 2002 r.
§  3.
1.
Księga rejestrowa składa się z następujących działów:
1)
działu pierwszego "Oznaczenie instytucji filmowej" - do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:
a)
numer kolejny wpisu,
b)
pełną i skróconą nazwę instytucji filmowej oraz oznaczenie jej siedziby,
c)
przedmiot działalności instytucji filmowej,
d)
oznaczenie aktu o utworzeniu instytucji filmowej,
e)
cyfrowy identyfikator instytucji filmowej nadany w systemie informacji statystycznej oraz uwagi,
2)
działu drugiego "Organizacja instytucji filmowej" - do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:
a)
numer kolejny wpisu,
b)
wzmiankę o zatwierdzeniu statutu instytucji filmowej,
c)
imię i nazwisko dyrektora instytucji filmowej oraz imiona i nazwiska zastępców dyrektora,
d)
imiona i nazwiska pełnomocników instytucji filmowej uprawomocnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu instytucji filmowej oraz zakres ich upoważnień,
e)
imiona i nazwiska członków prezydium rady pracowniczej,
f)
nazwy oraz określenie siedziby zakładów i innych wyodrębnionych jednostek organizacyjnych instytucji filmowej, które sporządzają bilans, i ich cyfrowe identyfikatory nadane w systemie informacji statystycznej,
g)
uwagi,
3)
działu trzeciego "Mienie instytucji filmowej" - do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:
a)
numer kolejny wpisu,
b)
wzmiankę o złożenie do rejestru bilansu instytucji filmowej za ostatni rok,
c)
wzmiankę o obciążeniu środków trwałych instytucji filmowej ograniczonymi prawami rzeczowymi,
d)
uwagi,
4)
działu czwartego "Połączenie, podział i likwidacja instytucji filmowej" - do którego wpisuje się w odrębnych rubrykach:
a)
numer kolejny wpisu,
b)
wzmianki dotyczące połączenia, podziału lub likwidacji instytucji filmowej,
c)
imię i nazwisko likwidatora,
d)
uwagi,
2.
Wpisowi podlegają również zmiany i uzupełnienia danych ujawnionych w rejestrze.