§ 13. - Zasady organizacji urzędów terenowych organów administracji państwowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1975.17.93
Akt utracił moc Wersja od: 31 maja 1975 r.
§ 13.
1.
Terenowe organy administracji państwowej ustalają statuty organizacyjne podległych im urzędów.2.
Statut organizacyjny powinien w szczególności zawierać:1)
wykaz wydziałów wchodzących w skład urzędu i ich organizację wewnętrzną,2)
zakres czynności wydziałów,3)
zakres spraw, które poza zastrzeżonymi przez terenowy organ administracji państwowej do własnej aprobaty będą załatwiane z upoważnienia tego organu przez dyrektorów (kierowników) wydziałów.3.
Terenowy organ administracji państwowej może poza statutem upoważnić innych pracowników wydziałów do załatwiania określonych spraw w jego imieniu, w tym również do wydawania decyzji administracyjnych.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »