§ 13. - Zasady organizacji urzędów terenowych organów administracji państwowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1975.17.93

Akt utracił moc
Wersja od: 31 maja 1975 r.
§  13.
1.
Terenowe organy administracji państwowej ustalają statuty organizacyjne podległych im urzędów.
2.
Statut organizacyjny powinien w szczególności zawierać:
1)
wykaz wydziałów wchodzących w skład urzędu i ich organizację wewnętrzną,
2)
zakres czynności wydziałów,
3)
zakres spraw, które poza zastrzeżonymi przez terenowy organ administracji państwowej do własnej aprobaty będą załatwiane z upoważnienia tego organu przez dyrektorów (kierowników) wydziałów.
3.
Terenowy organ administracji państwowej może poza statutem upoważnić innych pracowników wydziałów do załatwiania określonych spraw w jego imieniu, w tym również do wydawania decyzji administracyjnych.