§ 21. - [Planowanie i koordynowanie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przypadku ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego] - Zasady organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.1798 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 5 września 2023 r.
§  21.  [Planowanie i koordynowanie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przypadku ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego]
W przypadku ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego planowanie i koordynowanie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce, o której mowa w art. 2 pkt 7 ustawy, w tym ustalenie dla ucznia form udzielania tej pomocy, a w przypadku form, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 i 2, ust. 2 pkt 1-6 oraz ust. 3 pkt 1-4 - także okres ich udzielania oraz wymiar godzin, w którym poszczególne formy będą realizowane, jest zadaniem zespołu, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 2 ustawy. Podczas planowania i koordynowania udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej uwzględnia się wymiar godzin ustalony dla poszczególnych form udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej.