§ 7. - Zasady i tryb przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska w zakładach społecznych służby zdrowia.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1982.15.120

Akt utracił moc
Wersja od: 13 maja 1990 r.
§  7. 4
 
1.
Kandydaci zgłaszający się do konkursu powinni przedstawić:
1)
podanie,
2)
dyplom oraz zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu,
3)
dokumenty stwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do zajmowania danego stanowiska,
4)
życiorys,
5)
opinię o pracy z okresu ostatnich trzech lat pracy,
6)
oświadczenie o karalności za wykroczenia zawodowe.
2.
Komisja konkursowa może uzupełnić materiały określone w ust. 1 opinią o kwalifikacjach zawodowych kandydata.
3.
Komisja konkursowa w toku rozmowy z kandydatem może żądać od niego wykazania się wiadomościami teoretycznymi oraz umiejętnościami praktycznymi, a także znajomością organizacji ochrony zdrowia; wiadomości te sprawdza komisja w pełnym składzie lub jej członkowie wyznaczeni przez przewodniczącego komisji.
4 § 7 zmieniony przez § 1 pkt 4 rozporządzenia z dnia 6 kwietnia 1990 r. (Dz.U.90.28.170) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 13 maja 1990 r.