§ 4. - Zasady i tryb przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska w zakładach społecznych służby zdrowia.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1982.15.120

Akt utracił moc
Wersja od: 13 maja 1990 r.
§  4.
1.
Ogłoszenie o konkursie powinno określać:
1)
nazwę i adres zakładu służby zdrowia,
2)
stanowisko będące przedmiotem postępowania konkursowego,
3)
wymagane kwalifikacje zawodowe kandydatów,
4)
termin zgłoszenia wniosku o przystąpieniu do konkursu i złożenia wymaganych dokumentów, nie krótszy niż 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia,
5)
przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych wniosków

oraz zawierać podstawowe informacje o warunkach socjalnych, które zapewnia zakład pracy.

2.
Ogłoszenie o konkursie należy:
1)
zamieścić w tygodniku "Służba Zdrowia", jeżeli postępowaniem konkursowym objęte są stanowiska określone w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2,
2)
podać do wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty we wszystkich zakładach społecznych służby zdrowia na terenie województwa w wypadku, gdy postępowaniem konkursowym objęte są stanowiska określone w § 1 ust. 2 pkt 3.