§ 7. - Zasady i tryb likwidacji przedsiębiorstw państwowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1952.3.19

Akt utracił moc
Wersja od: 22 stycznia 1952 r.
§  7.
1.
Projekt listy zobowiązań sporządza się na podstawie ksiąg przedsiębiorstwa.
2.
Projekt listy zobowiązań powinien obejmować następujące dane:
1)
imię i nazwisko (nazwę) i adres (siedzibę) wierzyciela,
2)
wysokość zobowiązania pieniężnego, termin jego płatności albo wartość zobowiązania niepieniężnego,
3)
podstawę (tytuł) zobowiązania,
4)
stan sprawy, jeżeli ustalenie zobowiązania lub jego wysokość jest przedmiotem postępowania sądowego lub arbitrażowego.
3.
Nie podlegają wpisaniu na listę te zobowiązania, które uległy przedawnieniu lub które nie mogą być dochodzone w postępowaniu sądowym lub arbitrażowym.
4.
Władza, której przedsiębiorstwo podlega, zatwierdza projekt listy.
5.
O zatwierdzeniu listy zobowiązań należy zawiadomić wierzycieli przez ogłoszenie o tym w Monitorze Polskim. Przewodniczący Państwowej Komisji Planowania Gospodarczego, w drodze zarządzenia, wydanego w porozumieniu z Ministrem Handlu Zagranicznego, może ustalić ponadto inny sposób zawiadamiania wierzycieli przedsiębiorstwa w likwidacji.