§ 13. - Zasady i tryb badania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz rodzaj i sposób sporządzania oraz prowadzenia dokumentacji związanej z tymi wypadkami.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1966.46.281
Akt utracił moc
Wersja od: 1 września 1968 r.
§ 13.
Kierownik zakładu pracy na podstawie wyników przeprowadzanych badań obowiązany jest:
1)
omówić każdy wypadek z kierownikami wydziałów (oddziałów) zakładu pracy, zwracając uwagę w szczególności na to, czy wypadki nie powtarzają się na tych samych stanowiskach lub przy tych samych typach maszyn i urządzeń technicznych,
2)
zarządzić zastosowanie właściwych środków zapobiegawczych oraz środków mających na celu poprawę warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
3)
określić osoby odpowiedzialne za wykonanie wydanych zarządzeń,
4)
zawiadomić radę zakładową oraz zakładowego społecznego inspektora pracy o wydanych zarządzeniach,
5)
zastosować właściwe środki wobec pracowników winnych spowodowania wypadku.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .