§ 8. - Zasady i terminy sporządzania sprawozdawczości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1999.38.365
Akt utracił moc
Wersja od: 1 października 1999 r.
§ 8.
1.
W kolumnie 6 sprawozdania "Skutki udzielonych przez gminę: ulg, odroczeń, umorzeń..." powinny być wykazane kwoty dotyczące skutków udzielonych przez gminę za okres sprawozdawczy: ulg, odroczeń, umorzeń, zwolnień, zaniechania poboru podatków i opłat stanowiących dochód budżetu gminy (bez ulg i zwolnień ustawowych), a także skutki finansowe wynikające ze zwolnień i ulg w podatkach i opłatach wprowadzonych przepisami uchwał rad gmin, wydanymi na podstawie ustawowych upoważnień. Wykazywane w tej kolumnie skutki ulg powinny wynikać z decyzji właściwych organów gminy, w zakresie zarówno bieżących, jak i zaległych należności, z zastrzeżeniem ust. 2. Wykazane kwoty powinny być zgodne z rejestrami przypisów i odpisów, z wyjątkiem decyzji o odroczeniu lub rozłożeniu na raty.
2.
W kolumnie 6 nie wykazuje się skutków finansowych wynikających z ugody zawartej w bankowym postępowaniu ugodowym, a także będących wynikiem decyzji podjętych przez samorządowe kolegium odwoławcze jako organ II instancji albo wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .