§ 6. - Zasady działalności reklamowej w programach radiofonii i telewizji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1993.44.204

Akt utracił moc
Wersja od: 19 maja 2000 r.
§  6.
1.
Nadawca zalicza do czasu nadawania reklamy wszelkie audycje i przekazy stanowiące reklamę w rozumieniu ustawy.
2.
Do czasu nadawania reklamy nie zalicza się:
1) 1
oznaczeń reklamy,
2) 2
informacji o własnych audycjach nadawcy (zapowiedzi programowe) oraz informacji o świadczonych usługach przez nadawcę, polegających na rozpowszechnianiu reklam w danym programie radiowym lub telewizyjnym,
3)
reklam widocznych w tle imprez transmitowanych lub relacjonowanych w programie,
4) 3
czasu prezentacji towarów i usług wykorzystanych w audycji,
5)
ogłoszeń organów państwowych oraz samorządu terytorialnego podlegających obowiązkowej publikacji,
6)
reklam nadawanych nieodpłatnie w celach dobroczynnych.
1 § 6 ust. 2 pkt 1 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia z dnia 21 sierpnia 1996 r. (Dz.U.96.121.572) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 26 października 1996 r.
2 § 6 ust. 2 pkt 2 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia z dnia 21 sierpnia 1996 r. (Dz.U.96.121.572) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 26 października 1996 r.
3 § 6 ust. 2 pkt 4 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. c) rozporządzenia z dnia 21 sierpnia 1996 r. (Dz.U.96.121.572) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 26 października 1996 r.