§ 12. - Zasady działalności reklamowej w programach radiofonii i telewizji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1993.44.204

Akt utracił moc
Wersja od: 19 maja 2000 r.
§  12.
1.
Nadawca prowadzi ewidencję dziennego i godzinowego czasu nadanych reklam, w tym czasu audycji zawierających bezpośrednie oferty udostępnienia towarów lub usług, a także czasu udostępnionego poszczególnym podmiotom gospodarczym.
2. 7
Ewidencja nadanych reklam obejmuje następujące dane:
1)
nazwę reklamowanego produktu lub usługi,
2)
nazwę reklamodawcy,
3)
datę emisji,
4)
godzinę emisji i czas trwania reklamy,
5)
czas trwania bloku reklamowego,
6)
łączny czas trwania reklam w godzinie zegarowej,
7)
dzienny czas nadawania programu i reklam.
3. 8
Nadawca przechowuje ewidencję, o której mowa w ust. 1, przez okres 1 roku od zakończenia roku kalendarzowego, w którym reklama została nadana.
7 § 12 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia z dnia 21 sierpnia 1996 r. (Dz.U.96.121.572) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 26 października 1996 r.
8 § 12 ust. 3 według numeracji ustalonej przez § 1 pkt 4 lit. b) rozporządzenia z dnia 21 sierpnia 1996 r. (Dz.U.96.121.572) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 26 października 1996 r.