Art. 36. - [Treść skargi] - Zapewnianie spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2024.731
Akt oczekujący
Wersja od: 15 maja 2024 r.
Art. 36. [Treść skargi]
1.
Skarga zawiera:
1)
imię i nazwisko konsumenta;
2)
adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu z konsumentem;
3)
wskazanie produktu albo usługi, których dotyczy skarga;
4)
wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania przez podmiot gospodarczy.
2.
Skarga może zawierać wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez produkt albo usługę.
3.
Skargę, która nie zawiera informacji określonych w ust. 1, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .