Art. 35. - [Prawo do złożenia skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt albo usługę] - Zapewnianie spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2024.731

Akt oczekujący
Wersja od: 15 maja 2024 r.
Art.  35.  [Prawo do złożenia skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt albo usługę]
1. 
Konsument ma prawo złożenia do podmiotu gospodarczego skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt albo usługę, zwanej dalej "skargą".
2. 
Skargę rozpatruje importer, producent, upoważniony przedstawiciel albo usługodawca.
3. 
W przypadku gdy skarga została złożona do dystrybutora, dystrybutor przekazuje ją niezwłocznie do rozpatrzenia podmiotowi gospodarczemu, który przekazał mu produkt do udostępnienia na rynku, i powiadamia o tym konsumenta w sposób wskazany zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 2.