Art. 22. - [Wymagania wobec usług wsparcia związanych z produktem lub usługą] - Zapewnianie spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2024.731

Akt oczekujący
Wersja od: 15 maja 2024 r.
Art.  22.  [Wymagania wobec usług wsparcia związanych z produktem lub usługą]

W przypadku gdy udostępniane są usługi wsparcia związane z produktem albo usługą, w szczególności:

1)
pomoc techniczna,
2)
centra obsługi telefonicznej,
3)
usługi przekazu umożliwiające dwukierunkową łączność między użytkownikami końcowymi przy użyciu różnych środków komunikacji, takich jak tekst, znaki, mowa, przez zapewnienie konwersji między tymi środkami komunikacji,
4)
usługi szkoleniowe

- informacje na temat dostępności produktu albo usługi i ich kompatybilności z narzędziami wspomagającymi są udzielane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami dostępności określonymi w ustawie, w szczególności w art. 12 i art. 13.