Zakwaterowanie w internatach i kwaterach internatowych oraz odpłatności za to zakwaterowanie.
Dz.U.2010.145.975
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA OBRONY NARODOWEJ
z dnia 22 lipca 2010 r.
w sprawie zakwaterowania w internatach i kwaterach internatowych oraz odpłatności za to zakwaterowanie
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
..........................................................................
(stopień, imię i nazwisko żołnierza) (miejscowość i data)
......................................................
(adres zamieszkania, do korespondencji*)
DYREKTOR
ODDZIAŁU REGIONALNEGO
WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ
w ...........................................................................
WNIOSEK
Wnoszę o przydział miejsca w internacie albo kwaterze internatowej.
I. Oświadczam, że:
Ja ...................................................................................................................................................................
(stopień wojskowy, imię i nazwisko)
........................................................................................................................................................................
(PESEL)
jestem żołnierzem służby stałej/kontraktowej*.
Zgodnie z decyzją/rozkazem* nr ............................ z dnia ......... ........... ............... wydaną/wydanym przez
........................................................................................................................................................................
pełnię służbę:
– w miejscowości .........................................................................................................................................
– na stanowisku służbowym zaszeregowanym do stopnia etatowego ........................................................
– w Jednostce Wojskowej Nr ...................... w ............................................................................................
mp.
................................................................................................
(podpis dowódcy jednostki wojskowej potwierdzający pkt I,
okrągła pieczęć urzędowa jednostki wojskowej)
II. Jednocześnie oświadczam, co następuje:
1. Ja lub mój małżonek:
1) otrzymałem(am)/nie otrzymałem(am)* ekwiwalent(u) pieniężny(ego) w zamian za rezygnację z kwatery
wypłaconego na podstawie przepisów obowiązujących do dnia 30 czerwca 2004 r.;
2) otrzymałem(am)/nie otrzymałem(am)* odprawę(y) mieszkaniową(ej) wypłaconą(ej) albo zrealizowaną(ej)
w formie rzeczowej na podstawie przepisów obowiązujących od dnia 1 lipca 2004 r.;
3) nabyłem(am)/nie nabyłem(am)* lokal(u) mieszkalny(ego) od Skarbu Państwa, Wojskowej Agencji Miesz-
kaniowej lub jednostki samorządu terytorialnego z bonifikatą lub z uwzględnieniem pomniejszenia w ce-
nie nabycia;
4) otrzymałem(am)/nie otrzymałem(am)* pomoc(y) finansową(ej) w formie zaliczkowej lub bezzwrotnej do
dnia 31 grudnia 1995 r.;
5) nabyłem(am)/nie nabyłem(am)* od Wojskowej Agencji Mieszkaniowej własnościowe(go) spółdziel-
cze(go) prawo(a) do lokalu mieszkalnego;
6) posiadam/nie posiadam* lokal(u) mieszkalny(ego) w miejscowości ...................................................
wybudowany(ego) lub nabyty(ego) z wykorzystaniem uprawnień, o których mowa w pkt 1-5.
2. Mój/moja małżonek/małżonka ...................................... jest/nie jest* żołnierzem zawodowym pełniącym
służbę w miejscowości ..............................*.
3. Dotychczas uprawnienie do zakwaterowania było/jest* zrealizowane w następujący sposób:
1) przydział kwatery lub innego lokalu mieszkalnego w ..........................................................................
przy ul. ........................................... m. .......;
2) przydział miejsca w internacie lub w kwaterze internatowej* w ...........................................................
przy ul. ........................................... m. .......;
3) wypłaty świadczenia mieszkaniowego w miejscowości ....................................................................;*
4) wypłaty świadczenia finansowego umożliwiającego pokrycie kosztów najmu lokalu mieszkalnego
w miejscowości ............................................; *
5) wypłaty zryczałtowanego ekwiwalentu za rezygnację z prawa do zamieszkiwania w lokalu mieszkalnym
w miejscowości ................................... .*
4. Zostałem(am) poinformowany(na), że powyższe dane osobowe są niezbędne do ustalenia przysługujących
mi uprawnień.
____________
* Niepotrzebne skreślić.
............................................................
(podpis żołnierza zawodowego)
Pouczenie
Zgodnie z art. 24 ust. 5 ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U.
z 2005 r. Nr 41, poz. 398, z późn. zm.) żołnierz jest obowiązany niezwłocznie powiadomić Dyrektora Oddziału Regionalnego
Agencji o zmianie uprawnień oraz innych okolicznościach mających wpływ na prawo do zakwaterowania. Skutki braku po-
wiadomienia organów Wojskowej Agencji Mieszkaniowej o zaistniałych zmianach obciążają żołnierza.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
....................................................................................
(imię i nazwisko) (miejscowość i data)
.....................................................
(adres zamieszkania, do korespondencji*)
DYREKTOR
ODDZIAŁU REGIONALNEGO
WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ
w .......................................................................
WNIOSEK
Wnoszę o przydzielenie mi/mojemu dziecku* miejsca w internacie albo kwaterze internatowej.
I. Oświadczam, że
Ja ...................................................................................................................................................................
(stopień wojskowy, imię i nazwisko)
........................................................................................................................................................................
(PESEL)
Jestem żołnierzem zawodowym/pracownikiem*.
Pełnię służbę/jestem zatrudniony(a)* w miejscowości ...................................................................................
w ....................................................................................................................................................................
(jednostka wojskowa/jednostka organizacyjna podległa lub nadzorowana przez MON)
mp.
.................................................................................................
(podpis dowódcy jednostki wojskowej, potwierdzający pkt I,
okrągła pieczęć urzędowa jednostki wojskowej)
II. Moje dziecko pobiera naukę w miejscowości ..............................................................................................,
tj. poza miejscowością zamieszkania .............................................................., która nie jest miejscowością
pobliską.
............................
(oznaczenie placówki)
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
(poświadczenie placówki, w której dziecko pobiera naukę, potwierdzające pkt II)
.................................................................
(data i podpis osoby upoważnionej)
III. Jednocześnie oświadczam:
Ja lub mój małżonek nie posiadam/posiadam* lokal(u) mieszkalny(ego) w miejscowości ...........................,
w której jestem zatrudniony, lub w miejscowości pobliskiej.
................................................................
(podpis żołnierza zawodowego/pracownika*)
___________
* Niepotrzebne skreślić.
Pouczenie
Osoba składająca wniosek jest zobowiązana niezwłocznie powiadomić dyrektora oddziału regionalnego Wojskowej Agencji
Mieszkaniowej o okolicznościach mających wpływ na prawo do zakwaterowania w internacie lub kwaterze internatowej.
ZAŁĄCZNIK Nr 3
...........................................................
(miejscowość) (data)
...................................
(organ)
......................................................
(stopień wojskowy, imię i nazwisko)
......................................................
(miejscowość pełnienia służby)
Skierowanie nr ..............
z dnia ............
do zamieszkiwania w internacie/kwaterze internatowej
żołnierza służby stałej/żołnierza służby kontraktowej/
żołnierza odbywającego okresową służbę wojskową*
Na podstawie art. .................................1) ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych
Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2005 r. Nr 41, poz. 398, z późn. zm.)
od dnia ...................... kieruję Pana/Panią*
...................................................................
(stopień wojskowy, imię i nazwisko)
do internatu/kwatery internatowej* w ..................................... przy ul. ......................................... nr ..........., do
pokoju/lokalu mieszkalnego* ............ osobowego nr ......... o powierzchni użytkowej ...... m2 i powierzchni
użytkowej podstawowej ........ m2 przypadającej na osobę skierowaną.
Na wniosek żołnierza zwiększono powierzchnię użytkową podstawową o ..... m2, za którą na podstawie
art. 53 ust. 2 pkt 2 ustawy jest Pan/Pani* zobowiązany(na)* wnosić opłaty w pełnej wysokości.
Przekazanie miejsca nastąpi na podstawie protokołu przyjęcia/zdania miejsca w internacie/kwaterze internato-
wej*.
DYREKTOR ODDZIAŁU REGIONALNEGO
WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ
mp.
..........................................................................
(podłużna pieczęć imienna i własnoręczny podpis)
Pouczenie
Żołnierz jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić dyrektora oddziału regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
o zmianie uprawnień oraz innych okolicznościach mających wpływ na prawo do zakwaterowania oraz związanej z nim od-
płatności za zajmowane miejsce w internacie lub kwaterze internatowej. Skutki braku powiadomienia organów Wojskowej
Agencji Mieszkaniowej o zaistniałych zmianach obciążają żołnierza.
________
* Niepotrzebne skreślić.
1) Należy wpisać właściwą podstawę prawną decyzji wynikającą z ustawy.
ZAŁĄCZNIK Nr 4
...............................................................
(miejscowość) (data)
....................................................
(nazwa i adres organu)
Skierowanie nr ......................
z dnia .........................
do zamieszkiwania w internacie/kwaterze internatowej*
żołnierza zawodowego1)/pracownika zatrudnionego w jednostce organizacyjnej podległej lub nadzorowanej przez Ministra Obrony Narodowej/dziecka żołnierza/dziecka pracownika*
Na podstawie art. ...................2) ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych
Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2005 r. Nr 41, poz. 398, z późn. zm.)
kieruję Pana/Panią*
....................................................................
(stopień wojskowy*, imię i nazwisko)
pełniącego(cą) służbę/zatrudnionego(ną)/pobierającego(cą) naukę* w .............................................................
(miejscowość)
do internatu/kwatery internatowej* w ........................................ przy ul. ........................................ nr ........., do
pokoju/lokalu mieszkalnego*................ osobowego nr ......... o powierzchni użytkowej ..... m2 przypadającej na osobę skierowaną.
Z tytułu zamieszkiwania w internacie/kwaterze internatowej* jest Pan/Pani* obowiązany(na) wnosić opłaty
w pełnej wysokości za zajmowaną powierzchnię użytkową, zgodnie z art. 53a ust. 2 ustawy z dnia 22 czerwca
1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.
Przekazanie miejsca nastąpi na podstawie protokołu przyjęcia/zdania miejsca w internacie/kwaterze internato-
wej*.
Brak możliwości zabezpieczenia zakwaterowania żołnierzom zawodowym, o których mowa w art. 51 ust. 1 i 2
ustawy, może spowodować obowiązek zwolnienia zajmowanego miejsca.
DYREKTOR ODDZIAŁU REGIONALNEGO
WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ
mp.
...........................................................................
(podłużna pieczęć imienna i własnoręczny podpis)
Pouczenie
Zakwaterowany(na) jest zobowiązany(na) niezwłocznie powiadomić dyrektora oddziału regionalnego Wojskowej Agencji
Mieszkaniowej o okolicznościach mających wpływ na prawo do zakwaterowania w internacie lub kwaterze internatowej.
_______________
* Niepotrzebne skreślić.
1) Żołnierz zawodowy, którego prawo do zakwaterowania, o którym mowa w art. 21 ust. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r.
o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, zostało zrealizowane w miejscowości pełnienia służby lub miej-
scowości pobliskiej.
2) Należy wpisać właściwą podstawę prawną decyzji wynikającą z ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił
Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.
ZAŁĄCZNIK Nr 5
PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA/ZDANIA
KWATERY INTERNATOWEJ/MIEJSCA W INTERNACIE*
Spisany w dniu ........................... w sprawie przyjęcia/zdania* kwatery internatowej/miejsca w internacie*
przez Pana/Panią* ..............................................................., na podstawie skierowania nr .....................
Dyrektora Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w .................................................
z dnia ............................, znajdującej(ego) się w budynku położonym w ................................................... przy
ul. ................................................. nr ............. m./pok.* nr ............
Kwatera internatowa/miejsce w internacie* o powierzchni użytkowej ..................... m2, w tym powierzchni
użytkowej podstawowej ....................... m2, składa się z ................ pokoi(ju), kuchni, przedpokoju, łazienki, w.c.
oraz posiada instalację zimnej wody, kanalizacyjną, elektryczną, gazową, ciepłej wody, centralnego ogrzewania*.
Kwatera internatowa/miejsce w internacie* jest wyposażona(ne) w następujący sprzęt i urządzenia:
1) w zakresie instalacji elektrycznej
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Ilość w dniu przyjęcia | Ilość w dniu zdania |
1 | Licznik elektryczny | ......... | ....................... | ....................... |
- stan licznika | ......... | ....................... | ....................... | |
2 | Oprawa oświetleniowa | ......... | ....................... | ....................... |
- sufitowa | ......... | ....................... | ....................... | |
- ścienna | ......... | ....................... | ....................... | |
3 | Gniazda wtykowe | ......... | ....................... | ....................... |
4 | Wyłączniki | ......... | ....................... | ....................... |
5 | Kuchnia elektryczna z piekarnikiem/bez piekarnika* | ......... | ....................... | ....................... |
.......................................... | ||||
.......................................... | ||||
6 | Podgrzewacz wody | ......... | ....................... | ....................... |
7 | Wentylator łazienkowy | ......... | ....................... | ....................... |
8 | Dzwonek elektryczny | ......... | ....................... | ....................... |
9 | Inne urządzenia ............. | ......... | ....................... | ....................... |
.......................................... | ......... | ....................... | ....................... | |
.......................................... | ......... | ....................... | ....................... |
2) w zakresie instalacji ogrzewczej
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Ilość w dniu przyjęcia | Ilość w dniu zdania |
1 | Grzejniki c.o. | |||
- ilość członów | ||||
2 | Inne urządzenia ....................... | |||
................................................. |
3) w zakresie instalacji gazowej
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Ilość w dniu przyjęcia | Ilość w dniu zdania |
1 | Gazomierz | ......... | ....................... | ....................... |
- stan licznika | ......... | ....................... | ....................... | |
2 | Kuchnia gazowa ............... | ......... | ....................... | ....................... |
3 | Grzejniki wody przepływowe | ......... | ....................... | ....................... |
4 | Inne urządzenia ................ | ......... | ....................... | ....................... |
.......................................... | ......... | ....................... | ....................... | |
.......................................... | ......... | ....................... | ....................... | |
.......................................... | ......... | ....................... | ....................... | |
.......................................... | ......... | ....................... | ....................... |
4) w zakresie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Ilość w dniu przyjęcia | Ilość w dniu zdania |
1 | Wanna kąpielowa (obudowa) | ......... | ....................... | ....................... |
2 | Brodzik (obudowa) | ......... | ....................... | ....................... |
3 | Umywalka (postument) | ......... | ....................... | ....................... |
4 | Bateria wannowa lub prysznicowa | ......... | ....................... | ....................... |
5 | Bateria umywalkowa | ......... | ....................... | ....................... |
6 | Komplet klozetowy (muszla, deska sedesowa, zbiornik płuczący) | ......... | ....................... | ....................... |
7 | Zlewozmywak | ......... | ....................... | ....................... |
8 | Bateria zlewozmywakowa | ......... | ....................... | ....................... |
9 | Inne urządzenia ................ | ......... | ....................... | ....................... |
10 | .......................................... | ......... | ....................... | ....................... |
11 | .......................................... | ......... | ....................... | ....................... |
5) w zakresie elementów budowlanych
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Stan w dniu przyjęcia | Stan w dniu zdania |
1 | Okna (okucia) | ......... | ................................... | ................................... |
2 | Drzwi zewnętrzne (okucia, zamki) | ......... | ................................... | ................................... |
3 | Drzwi wewnętrzne (okucia, zamki) | ......... | ................................... | ................................... |
4 | Podłoga | ......... | ................................... | ................................... |
5 | Tynki | ......... | ................................... | ................................... |
6 | Okładziny | ......... | ................................... | ................................... |
7 | Inne urządzenia ................ | ......... | ................................... | ................................... |
8 | .......................................... | ......... | ................................... | ................................... |
9 | .......................................... | ......... | ................................... | ................................... |
6) w zakresie wyposażenia
Lp. | Wyszczególnienie sprzętu i urządzeń | j.m. | Ilość w dniu przyjęcia | Ilość w dniu zdania |
1 | Biurko | ......... | ......... | ......... |
2 | Dywan (chodnik, wykładzina) | ......... | ......... | ......... |
3 | Firanki i zasłony | ......... | ......... | ......... |
4 | Fotel 1-osobowy rozkładany | ......... | ......... | ......... |
5 | Fotel klubowy | ......... | ......... | ......... |
6 | Fotel gabinetowy | ......... | ......... | ......... |
7 | Kanapa | ......... | ......... | ......... |
8 | Karnisze | ......... | ......... | ......... |
9 | Kosz na śmieci (plastikowy) | ......... | ......... | ......... |
10 | Krzesło wyściełane | ......... | ......... | ......... |
11 | Kuchnia gazowa lub elektryczna | ......... | ......... | ......... |
12 | Lampka nocna | ......... | ......... | ......... |
13 | Lodówka | ......... | ......... | ......... |
14 | Lustro łazienkowe (komplet łazienkowy) | ......... | ......... | ......... |
15 | Okap kuchenny | ......... | ......... | ......... |
16 | Pralka | ......... | ......... | ......... |
17 | Puf | ......... | ......... | ......... |
18 | Radioodbiornik | ......... | ......... | ......... |
19 | Regał gabinetowy | ......... | ......... | ......... |
20 | Sejf | ......... | ......... | ......... |
21 | Stolik pod komputer | ......... | ......... | ......... |
22 | Stolik pod RTV | ......... | ......... | ......... |
23 | Stół (ława) | ......... | ......... | ......... |
24 | Stół kuchenny | ......... | ......... | ......... |
25 | Stół gabinetowy | ......... | ......... | ......... |
26 | Stół kwadratowy | ......... | ......... | ......... |
27 | Szafa na akta | ......... | ......... | ......... |
28 | Szafa ubraniowa | ......... | ......... | ......... |
29 | Szafka kuchenna | ......... | ......... | ......... |
30 | Szafka przyłóżkowa | ......... | ......... | ......... |
31 | Taboret kuchenny | ......... | ......... | ......... |
32 | Tapczan | ......... | ......... | ......... |
33 | Telewizor | ......... | ......... | ......... |
34 | Wieszak z lustrem | ......... | ......... | ......... |
35 | Żaluzje wertykalne | ......... | ......... | ......... |
36 | Żyrandol | ......... | ......... | ......... |
37 | Inne urządzenia: | ......... | ......... | ......... |
...... | ||||
...... |
7) w zakresie oceny technicznego zużycia elementów wyposażenia i urządzeń
(*dotyczy kwater internatowych)
Lp. | Elementy wyposażenia i urządzenia techniczne | Procent zużycia | Rzeczywisty okres użytkowania w latach | Ocena techniczna | |
naprawa* | wymiana* | ||||
1 | Kuchnia gazowa | ||||
2 | Kuchnia elektryczna | ||||
3 | Gazowe grzejniki wody przepływowej: | ||||
kuchnia | |||||
4 | łazienka | ||||
5 | Urządzenie dwufunkcyjne | ||||
6 | Elektryczne podgrzewacze wody: | ||||
kuchnia | |||||
7 | łazienka |
8 | WC | ||||
9 | Baterie: | ||||
kuchenna | |||||
10 | WC, umywalkowa | ||||
11 | łazienkowa, umywalkowa | ||||
12 | łazienkowa, wannowa (prysznicowa) | ||||
13 | Zawory czerpalne | ||||
14 | Wanna (brodzik) emaliowana(ny) | ||||
15 | Wanna (brodzik) z tworzyw sztucznych | ||||
16 | Kabina natryskowa | ||||
17 | Zlewozmywak emaliowany | ||||
18 | Zlewozmywak stalowy | ||||
19 | Umywalka: | ||||
łazienka | |||||
20 | WC | ||||
21 | Misa klozetowa: | ||||
łazienka | |||||
22 | WC | ||||
23 | Zbiornik płuczący: | ||||
łazienka | |||||
24 | WC | ||||
25 | Bidet fajansowy | ||||
26 | Szafka zlewozmywakowa | ||||
27 | Meble wbudowane | ||||
28 | Inne | ||||
29 | ............................................... | ||||
30 | ............................................... |
UWAGI ....................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................
Protokół sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla zdającego i przyjmującego.
Podpisy:
Zdający ................................................................... Przyjmujący ............................................................
________________
* Niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK Nr 6
kosztów utrzymania 1 m2 powierzchni użytkowej miejsca w internatach/kwaterach internatowych*
oddziału regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
..................................
Lp. | Wyszczególnienie | Wykonanie za ubiegły rok1) | Plan na bieżący rok2) | % wzrostu (kolumna 4:3) |
miejsce w internatach/ kwaterach internatowych* | miejsce w internatach/ kwaterach internatowych* | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
I | Koszty (w tym): | |||
1 | zużycie materiałów i energii | |||
a | materiały biurowe | |||
b | środki czystości | |||
c | koszty wyposażenia3) | |||
d | materiały pozostałe | |||
e | energia cieplna | |||
f | energia elektryczna | |||
g | gaz | |||
h | woda | |||
2 | usługi obce | |||
a | remontowe4) | |||
b | konserwacje i przeglądy | |||
c | najem i dzierżawa składników majątkowych | |||
d | odbiór nieczystości stałych i płynnych | |||
e | utrzymanie części wspólnej (sprzątanie, pranie, odśnieżanie, dezynfekcja, deratyzacja, dezynsekcja) | |||
f | pralnicze (m.in. pranie i wymiana pościeli, firan i zasłon) | |||
g | sprzątanie pokoi | |||
h | łączności (pocztowe, telekomunikacyjne, internetowe, RTV) | |||
i | kominiarskie | |||
j | ochroniarskie | |||
k | transportowe | |||
l | pozostałe usługi | |||
3 | podatki i opłaty | |||
4 | wynagrodzenia | |||
5 | świadczenia, ubezpieczenia połeczne i inne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | koszty pozostałe | |||
a | podróże służbowe | |||
b | wpłaty do wspólnot mieszkaniowych5) | |||
c | ubezpieczenia majątkowe | |||
d | inne | |||
7 | odpis na fundusz remontowy w skali roku6) | |||
II | Koszty zarządu | |||
III | Razem – roczny koszt utrzymania (I + II) | |||
IV | Ilość m2 powierzchni użytkowej, o której mowa w § 6 ust. 3 rozporządzenia | |||
V | Roczny koszt utrzymania 1 m2 powierzchni użytkowej (III/IV) | |||
VI | Dzienny koszt utrzymania (V/365) |
Dzienny koszt utrzymania 1 m2 powierzchni użytkowej
miejsca w internatach/kwaterach internatowych:
gdzie:
Dk – dzienny koszt utrzymania
_______________
* Niepotrzebne skreślić.
1) Wg kosztów ujętych w ewidencji księgowej.
2) Sporządzany w oparciu o plan finansowy.
3) Wg zapotrzebowania.
4) Kalkuluje się dla internatów.
5) Przyjmuje się oddzielnie dla każdej wspólnoty w przeliczeniu na powierzchnię użytkową kwatery internatowej.
6) Tworzy się dla kwater internatowych.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Akty prawne liczba obiektów na liście: (5)
Podstawa prawna liczba obiektów na liście: (2)
Akty uchylające liczba obiektów na liście: (1)
Akty zastępujące liczba obiektów na liście: (1)
Akty zastępowane liczba obiektów na liście: (1)
Orzeczenia i pisma urzędowe liczba obiektów na liście: (1)
Orzeczenia sądów liczba obiektów na liście: (1)
Wzory i narzędzia liczba obiektów na liście: (6)
Wzory liczba obiektów na liście: (6)
- Kalkulacja roczna kosztów utrzymania 1 m(2) powierzchni użytkowej miejsca w internatach/kwaterach internatowych oddziału regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
- Protokół przyjęcia/zdania kwatery internatowej/miejsca w internacie
- Wniosek pracownika zatrudnionego w jednostce organizacyjnej podległej MON o przydział miejsca w internacie albo kwaterze internatowej