Rozdział 2 - Raporty bieżące i sprawozdania okresowe towarzystwa - Zakres oraz terminy dostarczania Komisji Papierów Wartościowych i Giełd okresowych sprawozdań i bieżących informacji dotyczących działalności i sytuacji finansowej towarzystw funduszy inwestycyjnych i funduszy inwestycyjnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.46.426

Akt utracił moc
Wersja od: 30 kwietnia 2002 r.

Rozdział  2

Raporty bieżące i sprawozdania okresowe towarzystwa

§  5. 
1. 
Towarzystwo jest obowiązane do przekazywania, w formie raportu bieżącego, następujących informacji dotyczących działalności towarzystwa, jego sytuacji finansowej lub zarządzania zbiorczym portfelem papierów wartościowych:
1)
o zmianie statutu towarzystwa,
2)
o podwyższeniu kapitału zakładowego,
3)
o obniżeniu kapitału zakładowego,
4)
o zmianach w kapitale zapasowym i kapitałach rezerwowych,
5)
o zmniejszeniu wysokości kapitałów własnych towarzystwa poniżej poziomu określonego w art. 36 ust. 1 ustawy,
6)
o uzupełnieniu kapitału własnego do poziomu określonego w art. 36 ust. 1 ustawy,
7)
o nabyciu, objęciu lub zbyciu przez towarzystwo akcji lub udziałów w innych podmiotach albo innych papierów wartościowych lub jednostek uczestnictwa, z wyłączeniem papierów wartościowych wchodzących w skład zbiorczego portfela papierów wartościowych oraz papierów emitowanych przez Skarb Państwa i Narodowy Bank Polski,
8)
o wydzieleniu kwoty przeznaczonej na utworzenie zbiorczego portfela papierów wartościowych,
9)
o nabyciu, objęciu lub zbyciu papierów wartościowych i praw majątkowych, o których mowa w art. 97 ustawy o publicznym obrocie, wchodzących w skład zbiorczego portfela papierów wartościowych,
10)
o zawarciu przez towarzystwo we własnym imieniu i na własny rachunek umowy pożyczki lub kredytu albo o emisji obligacji, jeżeli łączna wartość pożyczek, kredytów i zobowiązań wynikających z emisji obligacji przekroczy 5% wartości kapitałów własnych,
11)
o odwołaniu członków zarządu lub rady nadzorczej, powołaniu w skład zarządu lub rady nadzorczej osób, które pełniły funkcję w danym organie w poprzedniej kadencji, a także o zawieszeniu w czynnościach poszczególnych lub wszystkich członków zarządu oraz o oddelegowaniu członków rady nadzorczej do czasowego wykonywania czynności członków zarządu,
12)
o doradcach inwestycyjnych zatrudnionych w towarzystwie,
13)
o zleceniu zarządzania portfelem inwestycyjnym funduszu inwestycyjnego lub jego częścią podmiotowi prowadzącemu działalność maklerską,
14)
o wszczęciu przez towarzystwo postępowania sądowego przeciwko podmiotowi prowadzącemu działalność maklerską z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy o zarządzanie portfelem inwestycyjnym funduszu lub jego częścią,
15)
o zmianie w regulaminie zapobiegania ujawnianiu informacji, których wykorzystanie mogłoby naruszyć interes uczestników funduszu inwestycyjnego lub interes uczestników publicznego obrotu papierami wartościowymi,
16)
o wdrożeniu procedur przeciwdziałania wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości finansowych z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz o zmianach tych procedur,
17)
o wszczęciu postępowania sądowego przez inwestorów przeciwko towarzystwu,
18)
o zamiarze połączenia z innym towarzystwem albo inną spółką akcyjną,
19)
o połączeniu z innym towarzystwem albo inną spółką akcyjną,
20)
o zamiarze podziału towarzystwa,
21)
o podziale towarzystwa,
22)
o otwarciu likwidacji lub ogłoszeniu upadłości,
23)
o zamiarze przejęcia zarządzania funduszem inwestycyjnym, w przypadku, o którym mowa w art. 48 ust. 2 ustawy,
24)
o podpisaniu umowy o przejęcie zarządzania funduszem inwestycyjnym, o której mowa w art. 136 ust. 1 ustawy,
25)
o wysokości wpłat na jednostki uczestnictwa lub certyfikaty inwestycyjne dokonanych przez towarzystwo w ramach zapisów na jednostki uczestnictwa lub certyfikaty inwestycyjne funduszu, którym towarzystwo zarządza, oraz liczbie jednostek uczestnictwa lub certyfikatów inwestycyjnych objętych przez towarzystwo,
26)
o niezebraniu wpłat na jednostki uczestnictwa albo na pierwszą emisję certyfikatów inwestycyjnych w wysokości określonej w statucie funduszu inwestycyjnego,
27)
o dokonaniu zwrotu wpłat na jednostki uczestnictwa albo certyfikaty inwestycyjne,
28)
o wpisie lub odmowie wpisu funduszu do rejestru funduszy inwestycyjnych,
29)
o wysokości wpłat na jednostki uczestnictwa, w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust. 2 pkt 3 ustawy, oraz liczbie jednostek objętych przez towarzystwo,
30)
o zapisach na jednostki uczestnictwa zbiorczego portfela papierów wartościowych,
31)
o zdarzeniach powodujących zmianę procentowego składu zbiorczego portfela papierów wartościowych,
32)
o likwidacji zbiorczego portfela papierów wartościowych,
33)
o zmianie regulaminu zbiorczego portfela papierów wartościowych,
34)
o zgłoszonych na piśmie przez podmiot uprawniony do badania sprawozdań finansowych (niezależnie od opinii i raportu z badania sprawozdania finansowego) uwagach i zaleceniach, w szczególności dotyczących kierunków poprawy organizacji i działania kontroli wewnętrznej towarzystwa, a także błędach i niedociągnięciach wymagających usunięcia w księgach rachunkowych towarzystwa albo zbiorczego portfela papierów wartościowych w roku następnym po roku badanym przez ten podmiot,
35)
o zatwierdzeniu albo niezatwierdzeniu rocznego sprawozdania finansowego towarzystwa,
36)
o dokonanych wpisach w księdze akcyjnej oraz o akcjonariuszach towarzystwa.
2. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, raport bieżący powinien zawierać:
1)
kopię uchwały walnego zgromadzenia towarzystwa w sprawie zmiany statutu,
2)
tekst jednolity statutu uwzględniający zmiany,
3)
uzasadnienie wprowadzonych zmian,
4)
postanowienie sądu rejestrowego o wpisie zmiany statutu do rejestru przedsiębiorców oraz odpis z tego rejestru.
3. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, raport bieżący powinien zawierać:
1)
kopię uchwały walnego zgromadzenia towarzystwa o podwyższeniu kapitału zakładowego,
2)
kopię uchwały zarządu o podwyższeniu kapitału zakładowego, o której mowa w art. 446 § 1 Kodeksu spółek handlowych,
3)
kopię uchwały walnego zgromadzenia towarzystwa o warunkowym podwyższeniu kapitału zakładowego,
4)
postanowienie sądu o wpisie do rejestru przedsiębiorców albo o odmowie rejestracji podwyższenia lub warunkowego podwyższenia kapitału zakładowego oraz odpis z rejestru,
5)
sprawozdanie zarządu oraz kopię opinii biegłego rewidenta, jeżeli objęcie akcji następuje w zamian za wkłady niepieniężne,
6)
informację o dokonaniu każdego dalszego wkładu na kapitał zakładowy, jeżeli przed zarejestrowaniem towarzystwa lub przy podwyższeniu kapitału zakładowego pokryto tylko część kapitału zakładowego,
7)
informację o źródłach pochodzenia kwot wpłacanych na pokrycie kapitału zakładowego towarzystwa lub z tytułu zapłaty ceny nabycia akcji towarzystwa.
4. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, raport bieżący powinien zawierać:
1)
kopię uchwały walnego zgromadzenia towarzystwa albo uchwałę zarządu o obniżeniu kapitału zakładowego,
2)
postanowienie sądu o wpisie do rejestru albo o odmowie rejestracji obniżenia kapitału zakładowego oraz odpis z rejestru.
5. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, raport bieżący powinien zawierać kopię uchwały walnego zgromadzenia towarzystwa.
6. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę i przyczynę zmniejszenia wysokości kapitału zapasowego lub kapitałów rezerwowych,
2)
wysokość wymaganego kapitału własnego towarzystwa, ustalonego zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy,
3)
bieżącą wysokość kapitału własnego towarzystwa,
4)
różnicę między wysokością wymaganego kapitału własnego a bieżącą wysokością kapitału własnego,
5)
opis działań, jakie towarzystwo podjęło lub zamierza podjąć w celu dostosowania kapitału własnego do wymagań określonych w art. 36 ust. 1 ustawy.
7. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 6, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę uzupełnienia kapitału własnego do poziomu określonego w art. 36 ust. 1 ustawy,
2)
sposób uzupełnienia kapitału własnego,
3)
bieżącą wysokość kapitału własnego towarzystwa po uzupełnieniu kapitału,
4)
różnicę między bieżącą wysokością kapitału własnego a wymaganą wysokością kapitału własnego, zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy.
8. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 7, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę i sposób nabycia, objęcia albo zbycia akcji lub udziałów albo innych papierów wartościowych lub jednostek uczestnictwa,
2)
rodzaj nabytych, objętych lub zbytych aktywów,
3)
nazwę (firmę), siedzibę oraz adres:
a)
emitenta nabytych, objętych albo zbytych papierów wartościowych,
b)
podmiotu, którego udziały nabywa, obejmuje albo zbywa towarzystwo,
c)
funduszu inwestycyjnego, którego jednostki uczestnictwa lub certyfikaty inwestycyjne nabywa lub zbywa towarzystwo,
4)
wartość aktywów będących przedmiotem transakcji, procentowy udział w kapitale zakładowym danego podmiotu po zawarciu transakcji oraz procentowy udział głosów w organach danego podmiotu lub procent wartości aktywów netto funduszu inwestycyjnego na dzień zawarcia transakcji.
9. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 8, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wysokość wydzielonej kwoty przeznaczonej na utworzenie zbiorczego portfela papierów wartościowych,
2)
datę wydzielenia kwoty na odrębnym rachunku towarzystwa u depozytariusza,
3)
wskazanie maksymalnej dopuszczalnej wysokości kwoty przeznaczonej na utworzenie zbiorczego portfela papierów wartościowych, ustalonej zgodnie z przepisami o warunkach zarządzania zbiorczymi portfelami papierów wartościowych.
10. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 9, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę rozpoczęcia albo datę zakończenia nabywania lub obejmowania papierów wartościowych lub praw majątkowych, wchodzących w skład zbiorczego portfela papierów wartościowych zgodnie z regulaminem zbiorczego portfela papierów wartościowych,
2)
datę rozpoczęcia albo datę zakończenia zbywania papierów wartościowych lub praw majątkowych, wchodzących w skład zbiorczego portfela papierów wartościowych, w przypadku gdy nie został złożony co najmniej jeden ważny zapis na jednostki uczestnictwa zbiorczego portfela papierów wartościowych oraz nie została przydzielona co najmniej jedna jednostka uczestnictwa tego portfela.
11. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 10, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę zawarcia umowy pożyczki lub kredytu albo datę rozpoczęcia emisji obligacji,
2)
nazwę (firmę) lub imię i nazwisko, siedzibę i adres podmiotu udzielającego pożyczki lub kredytu,
3)
wysokość pożyczki lub kredytu,
4)
termin zwrotu pożyczki lub kredytu,
5)
informację o przewidywanej łącznej wartości wpływów z emisji oraz koszty emisji,
6)
procentowy udział zaciągniętych pożyczek, kredytów i zobowiązań z tytułu emisji przez towarzystwo obligacji w stosunku do kapitału własnego towarzystwa, po zaciągnięciu pożyczki lub kredytu albo emisji obligacji.
12. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 11, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę odpowiednio odwołania, powołania, zawieszenia lub oddelegowania,
2)
imiona i nazwiska osób, które zostały odwołane ze składu zarządu albo rady nadzorczej, lub imiona i nazwiska osób powołanych w skład zarządu albo rady nadzorczej, które w poprzedniej kadencji pełniły funkcję w danym organie,
3)
imiona i nazwiska osób, które zostały zawieszone w czynnościach członka zarządu,
4)
imiona i nazwiska członków rady nadzorczej oddelegowanych do czasowego wykonywania czynności członków zarządu.
13. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 12, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę zawarcia, rozwiązania lub wygaśnięcia umowy z doradcą inwestycyjnym,
2)
liczbę doradców inwestycyjnych zatrudnionych w towarzystwie.
14. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 13, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wskazanie podmiotu prowadzącego działalność maklerską oraz daty rozpoczęcia zarządzania przez ten podmiot portfelem inwestycyjnym funduszu lub jego częścią,
2)
wskazanie funduszu, którego umowa dotyczy, oraz zakresu tej umowy (całość lub część portfela inwestycyjnego funduszu),
3)
datę rozwiązania umowy oraz przyczyny jej rozwiązania.
15. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 14, raport bieżący powinien zawierać kopię pozwu wraz z informacją o dacie wniesienia pozwu.
16. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę dokonania zmian w regulaminie,
2)
dokładne przytoczenie zmian w regulaminie oraz treść nowego jednolitego tekstu regulaminu,
3)
uzasadnienie wprowadzonych zmian.
17. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 16, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę wdrożenia procedur,
2)
datę dokonania zmian procedur,
3)
dokładne przytoczenie zmian w procedurach,
4)
uzasadnienie wprowadzonych zmian.
18. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 17, raport bieżący powinien zawierać kopię pozwu wraz z informacją o dacie doręczenia pozwu.
19. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 18, raport bieżący powinien zawierać:
1)
plan połączenia wraz z dokumentami, o których mowa w art. 499 § 2 Kodeksu spółek handlowych,
2)
informację o organizacji spółki, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu, w tym określenie schematu organizacyjnego, wskazanie przewidywanego składu zarządu i rady nadzorczej, wskazanie doradców inwestycyjnych, których spółka będzie zatrudniać,
3)
wskazanie akcjonariuszy, którzy będą posiadać ponad 5% głosów na walnym zgromadzeniu spółki, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu,
4)
projekt tekstu jednolitego statutu uwzględniający zmiany, o których mowa w art. 499 § 2 pkt 2 Kodeksu spółek handlowych,
5)
pisemne sprawozdania zarządów łączących się spółek, o których mowa w art. 501 Kodeksu spółek handlowych, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdań jest wymagane,
6)
sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie zarządu spółki łączącej się z towarzystwem (niebędącej innym towarzystwem) z działalności tej spółki, za trzy ostatnie lata obrotowe, wraz z raportem i opinią biegłego rewidenta, a jeżeli spółka prowadziła działalność krócej - za cały okres działalności,
7)
kopię opinii biegłego rewidenta o poprawności i rzetelności planu połączenia, w przypadku gdy sporządzenie takiej opinii jest wymagane.
20. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 19, raport bieżący powinien zawierać:
1)
kopię uchwały walnego zgromadzenia każdej z łączących się spółek o łączeniu się spółek,
2)
datę wpisania połączenia do właściwego rejestru oraz odpis z rejestru.
21. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 20, raport bieżący powinien zawierać:
1)
plan podziału wraz z dokumentami, o których mowa w art. 534 § 2 Kodeksu spółek handlowych,
2)
informację o organizacji spółki, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu, w tym określenie schematu organizacyjnego, wskazanie przewidywanego składu zarządu i rady nadzorczej, wskazanie doradców inwestycyjnych, których spółka będzie zatrudniać,
3)
wskazanie akcjonariuszy, którzy będą posiadać ponad 5% głosów na walnym zgromadzeniu spółki, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu,
4)
projekt tekstu jednolitego statutu uwzględniający zmiany, o których mowa w art. 534 § 2 pkt 2 Kodeksu spółek handlowych,
5)
pisemne sprawozdanie zarządu spółki dzielonej (towarzystwa) i zarządów każdej ze spółek przejmujących, o którym mowa w art. 536 § 1 Kodeksu spółek handlowych,
6)
sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie zarządu spółki, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu, za trzy ostatnie lata obrotowe, wraz z raportem i opinią biegłego rewidenta, a jeżeli spółka prowadziła działalność krócej - za cały okres działalności,
7)
kopię opinii biegłego rewidenta o poprawności i rzetelności planu podziału.
22. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 21, raport bieżący powinien zawierać:
1)
kopię uchwał walnego zgromadzenia spółki dzielonej (towarzystwa) oraz każdej ze spółek przejmujących lub spółki nowo zawiązanej w organizacji o podziale, zawierających zgodę spółki przejmującej lub spółki nowo zawiązanej na plan podziału, a także na proponowane zmiany statutu spółki przejmującej,
2)
informację o wykreśleniu towarzystwa z rejestru przedsiębiorców oraz odpis z rejestru dotyczący spółki, na którą przeszły zezwolenia udzielone towarzystwu w związku z dokonanym podziałem.
23. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 22, raport bieżący powinien zawierać odpowiednio:
1)
kopię uchwały walnego zgromadzenia towarzystwa:
a)
o rozwiązaniu towarzystwa albo
b)
o przeniesieniu jego siedziby za granicę,
2)
kopię orzeczenia sądu o rozwiązaniu towarzystwa,
3)
kopię postanowienia sądu o ogłoszeniu upadłości towarzystwa,
4)
wskazanie innej, przewidzianej prawem lub postanowieniami statutu, przyczyny, która powoduje rozwiązanie towarzystwa.
24. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 23, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wskazanie funduszu, którym towarzystwo zamierza zarządzać,
2)
planowany termin przejęcia zarządzania.
25. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 24, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wskazanie funduszu, którym towarzystwo będzie zarządzać na podstawie umowy,
2)
termin przejęcia zarządzania.
26. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 25, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wskazanie funduszu, na którego jednostki uczestnictwa lub certyfikaty inwestycyjne towarzystwo złożyło zapis,
2)
liczbę objętych jednostek uczestnictwa lub certyfikatów inwestycyjnych oraz procentowy udział tych jednostek lub certyfikatów inwestycyjnych w stosunku do ogólnej liczby jednostek uczestnictwa lub certyfikatów inwestycyjnych funduszu,
3)
wysokość wpłat dokonanych na objęcie jednostek uczestnictwa lub certyfikatów inwestycyjnych.
27. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 26, raport bieżący powinien zawierać informację o wielkości zebranych wpłat na jednostki uczestnictwa albo na pierwszą emisję certyfikatów inwestycyjnych.
28. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 27, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę rozpoczęcia i zakończenia zwrotu wpłat na jednostki uczestnictwa albo na certyfikaty inwestycyjne,
2)
wielkość wpłat oraz odsetek i pożytków, które zostały zwrócone.
29. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 28, raport bieżący powinien zawierać kopię postanowienia o wpisie lub o odmowie wpisu funduszu do rejestru funduszy inwestycyjnych.
30. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 29, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wartość aktywów netto funduszu w dniu podjęcia przez towarzystwo decyzji o nabyciu jednostek uczestnictwa,
2)
datę złożenia zlecenia nabycia jednostek uczestnictwa i datę jego realizacji,
3)
liczbę jednostek uczestnictwa nabytych przez towarzystwo w wyniku realizacji zlecenia,
4)
wartość jednostek uczestnictwa nabytych przez towarzystwo w wyniku realizacji zlecenia,
5)
wartość aktywów netto funduszu po ujęciu w księgach rachunkowych funduszu nabycia jednostek uczestnictwa przez towarzystwo,
6)
informację o wartości zrealizowanych zleceń nabycia lub odkupienia jednostek uczestnictwa przez pozostałych uczestników funduszu w dniu realizacji zlecenia nabycia jednostek uczestnictwa przez towarzystwo,
7)
łączną liczbę jednostek uczestnictwa funduszu posiadaną przez towarzystwo po realizacji zlecenia.
31. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 30, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę rozpoczęcia albo zakończenia przyjmowania zapisów na jednostki uczestnictwa zbiorczego portfela papierów wartościowych,
2)
liczbę jednostek uczestnictwa przydzielonych uczestnikom zbiorczego portfela papierów wartościowych,
3)
liczbę uczestników zbiorczego portfela papierów wartościowych,
4)
liczbę jednostek uczestnictwa nieprzydzielonych uczestnikom zbiorczego portfela papierów wartościowych, które przysługują towarzystwu.
32. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 31, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę zdarzenia powodującego zmianę procentowego składu zbiorczego portfela papierów wartościowych oraz szczegółowe omówienie tego zdarzenia,
2)
datę oraz sposób zmiany składu procentowego zbiorczego portfela papierów wartościowych, procentowy skład zbiorczego portfela papierów wartościowych po dokonaniu zmiany,
3)
wartość aktywów netto zbiorczego portfela papierów wartościowych i wartość aktywów netto na jednostkę uczestnictwa według ostatniej wyceny przed dniem wystąpienia zdarzenia powodującego zmianę procentowego składu portfela papierów wartościowych oraz według wyceny aktywów po dokonaniu zmiany składu portfela, o której mowa w pkt 2.
33. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 32, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę rozpoczęcia likwidacji zbiorczego portfela papierów wartościowych,
2)
liczbę jednostek uczestnictwa zbiorczego portfela papierów wartościowych istniejących w dniu rozpoczęcia likwidacji,
3)
harmonogram likwidacji, jeżeli nie został opisany w regulaminie zbiorczego portfela papierów wartościowych,
4)
datę zakończenia likwidacji zbiorczego portfela papierów wartościowych.
34. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 33, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę wejścia w życie zmian w regulaminie zbiorczego portfela papierów wartościowych,
2)
przytoczenie zmian w regulaminie wraz z uzasadnieniem każdej zmiany,
3)
tekst jednolity regulaminu zbiorczego portfela papierów wartościowych.
35. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 35, raport bieżący powinien zawierać kopię uchwały walnego zgromadzenia towarzystwa wraz z jej uzasadnieniem.
36. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 36, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę dokonania wpisu w księdze akcyjnej,
2)
nazwę (firmę) lub imię i nazwisko, siedzibę, adres oraz kraj siedziby akcjonariusza, którego dotyczy wpis w księdze akcyjnej,
3)
liczbę akcji nabytych lub objętych przez akcjonariusza, którego dotyczy wpis w księdze akcyjnej,
4)
skład akcjonariuszy towarzystwa po dokonaniu nowego wpisu w księdze akcyjnej według wzoru określonego w załączniku nr 1 do rozporządzenia.
§  6. 
1. 
Towarzystwo sporządza i dostarcza Komisji sprawozdanie miesięczne dotyczące sytuacji finansowej oraz wyniku finansowego towarzystwa na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia.
2. 
Towarzystwo dostarcza Komisji roczne sprawozdanie finansowe towarzystwa, sporządzone zgodnie z przepisami o rachunkowości, wraz z raportem z badania oraz opinią biegłego rewidenta wskazującą, czy sprawozdanie finansowe jest prawidłowe, rzetelne i jasno przedstawia sytuację majątkową, finansową, oraz wynik finansowy towarzystwa.
§  7. 
1. 
Towarzystwo dostarcza Komisji roczne sprawozdanie finansowe zbiorczego portfela papierów wartościowych, sporządzone zgodnie z przepisami rozporządzenia o sprawozdaniach finansowych portfela, wraz z opinią biegłego rewidenta, oraz raport z badania tego sprawozdania.
2. 
Towarzystwo dostarcza Komisji półroczne sprawozdanie finansowe zbiorczego portfela papierów wartościowych, sporządzone zgodnie z przepisami rozporządzenia o sprawozdaniach finansowych portfela, wraz z raportem z przeglądu.