§ 3. - Zakres niezbędnych informacji gromadzonych przez świadczeniodawców, szczegółowy sposób rejestrowania tych informacji oraz ich przekazywania podmiotom zobowiązanym do finansowania świadczeń ze środków publicznych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2016.192 t.j.

Akt utracił moc
Wersja od: 8 marca 2019 r.
§  3. 
1. 
Rejestr świadczeń obejmuje następujące dane dotyczące udzielonego świadczenia zdrowotnego:
1)
charakteryzujące osobę, której udzielono świadczenia zdrowotnego, zgodnie z przepisami § 4;
2)
kod świadczenia, wynikający z powiązania kodu funkcji ochrony zdrowia oraz kodu jednostki statystycznej, określony zgodnie z tabelą nr 3 załącznika nr 1 do rozporządzenia, zwany dalej "kodem świadczenia";
3) 3
 kod przyczyny głównej według Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych Rewizja Dziesiąta; jeżeli świadczenie zdrowotne zostało udzielone w oddziale szpitalnym, przyczyną główną jest rozpoznanie przy wypisie, wpisane do księgi chorych komórki organizacyjnej, prowadzonej zgodnie z przepisami w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania; jeżeli świadczenie zdrowotne zostało udzielone w związku z wydaniem karty diagnostyki i leczenia onkologicznego, zwanej dalej "kartą onkologiczną", lub na podstawie karty onkologicznej - przyczyną główną jest podejrzenie lub rozpoznanie nowotworu złośliwego lub miejscowo złośliwego, zwanego dalej "nowotworem złośliwym", wpisane do karty onkologicznej po udzieleniu tego świadczenia; w przypadku gdy przyczyną główną jest rozpoznanie choroby rzadkiej, znajdującej się w klasyfikacji ORPHANET, dodatkowo jest przekazywany właściwy numer tej klasyfikacji;
4)
kody nie więcej niż trzech przyczyn współistniejących według Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych Rewizja Dziesiąta, z wyłączeniem świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej;
5) 4
 kody zrealizowanych istotnych procedur medycznych według Międzynarodowej Klasyfikacji Procedur Medycznych Rewizja Dziewiąta CM, w polskiej wersji uznanej przez płatnika za obowiązującą w związku z rozliczaniem świadczeń (pełny kod składa się z siedmiu znaków), z wyłączeniem świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, a jeżeli kod dotyczy procedury:
a)
dokonania przeszczepu lub innej procedury określonej przez podmiot zobowiązany do finansowania świadczeń ze środków publicznych - dodatkowo datę wykonania tej procedury,
b)
wykonanej w warunkach, o których mowa w art. 15 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 i 2219), w art. 30 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2018 r. poz. 617, z późn. zm.( 5 )) lub w art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2195, z późn. zm.( 6 )) - dodatkowo datę, godzinę i minutę w systemie 24-godzinnym wykonania tej procedury, z wyłączeniem świadczeń udzielanych przez zespół ratownictwa medycznego;
6)
datę rozpoczęcia udzielania świadczenia zdrowotnego;
7)
datę zakończenia udzielania świadczenia zdrowotnego;
7a)
datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia przebywania świadczeniobiorcy na przepustce - w przypadku gdy jednostką statystyczną, o której mowa w pkt 2, jest pobyt w oddziale szpitalnym lub pobyt;
8)
liczbę dni lub osobodni, w których udzielano świadczenia zdrowotnego - w przypadku gdy jednostką statystyczną, o której mowa w pkt 2, jest osoba leczona, cykl leczenia lub sesja;
9)
datę wpisu na listę oczekujących na udzielenie świadczenia, o której mowa w art. 20 ust. 1 albo 12 ustawy, zwaną dalej "listą oczekujących", oraz kryterium medyczne, zastosowane przy wyznaczaniu terminu, określone w przepisach wydanych na podstawie art. 20 ust. 11 ustawy - jeżeli udzielone świadczenie jest przyczyną skreślenia z listy oczekujących;
10)
identyfikator świadczeniodawcy udzielającego świadczenia zdrowotnego określony według załącznika nr 2 do rozporządzenia, zwany dalej "identyfikatorem świadczeniodawcy";
11) 7
 identyfikator osoby udzielającej świadczenia zdrowotnego lub osoby odpowiedzialnej za jego udzielenie; w przypadku wykonania operacji lub zabiegu w oddziale szpitalnym dodatkowo identyfikator osoby kierującej wykonaniem tej operacji albo zabiegu, na który składa się:
a)
numer prawa wykonywania zawodu, a w przypadku gdy osoba wykonuje zawód medyczny, dla którego nie jest przyznawany numer prawa wykonywania zawodu - numer PESEL,
b)
kod przynależności do danej grupy zawodowej, określony w tabeli nr 1 załącznika nr 3 do rozporządzenia;
12)
charakteryzujące skierowanie lub zlecenie, jeżeli świadczenie zdrowotne zostało udzielone na podstawie skierowania lub zlecenia:
a)
datę wystawienia skierowania lub zlecenia,
b)
identyfikator skierowania lub zlecenia, jeżeli występuje,
c)
identyfikator świadczeniodawcy wystawiającego skierowanie lub zlecenie albo pełna nazwa innego podmiotu uprawnionego do zlecania świadczeń finansowanych ze środków publicznych oraz VIII część kodu resortowego, jeżeli została nadana,
d)
numer prawa wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, pielęgniarki, położnej lub felczera wystawiającego skierowanie lub zlecenie;
13)
kod trybu przyjęcia osoby, której udzielono świadczenia zdrowotnego, określony zgodnie z załącznikiem nr 4 do rozporządzenia - w przypadku udzielenia świadczenia z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej;
13a) 8
 informację, czy świadczenie zdrowotne zostało udzielone w warunkach, o których mowa w art. 15 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, w art. 30 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty lub w art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
14)
kod badania, ustalony między świadczeniodawcą a podmiotem zobowiązanym do finansowania świadczeń ze środków publicznych, w przypadku świadczeń w zakresie:
a)
podstawowej opieki zdrowotnej - dla każdego badania znajdującego się w wykazie badań diagnostyki laboratoryjnej i diagnostyki obrazowej i nieobrazowej gwarantowanych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 31d ustawy,
b)
ambulatoryjnej specjalistycznej opieki zdrowotnej - wyłącznie dla badania diagnostyki obrazowej znajdującego się w wykazie badań diagnostycznych gwarantowanych w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 31d ustawy.
15)
kod sposobu kontynuacji leczenia świadczeniobiorcy, któremu udzielono świadczenia zdrowotnego z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, określony zgodnie z tabelą nr 16 załącznika nr 3 do rozporządzenia - w przypadku udzielenia świadczenia polegającego na kompleksowej ocenie stanu zdrowia, obejmującego podjęcie decyzji diagnostycznej oraz decyzji terapeutycznej;
16)
datę, godzinę i minutę, w systemie 24-godzinnym:
a)
przyjęcia świadczeniobiorcy do szpitalnego oddziału ratunkowego,
b)
wypisu świadczeniobiorcy ze szpitalnego oddziału ratunkowego,
c)
przekazania świadczeniobiorcy do oddziału szpitalnego

- w przypadku udzielenia świadczenia przez szpitalny oddział ratunkowy;

17)
kod miejsca zakwaterowania świadczeniobiorcy, określony zgodnie z tabelą nr 18 załącznika nr 3 do rozporządzenia - w przypadku, o którym mowa w art. 33b ust. 1 ustawy.
2. 
W przypadku gdy jednostką statystyczną, o której mowa w ust. 1 pkt 2, jest pobyt w oddziale szpitalnym, wszystkie pobyty osoby, której udzielono świadczenia, pomiędzy wpisem i wypisem do księgi głównej przyjęć i wypisów stanowią jedną hospitalizację. W tym przypadku dane charakteryzujące poszczególne pobyty w oddziale są grupowane, a rejestr świadczeń obejmuje dodatkowo:
1) 9
 kod trybu przyjęcia osoby, której udzielono świadczenia zdrowotnego, określony zgodnie z załącznikiem nr 4 do rozporządzenia; w przypadku gdy osobę przyjęto w trybie nagłym - dodatkowo datę, godzinę i minutę w systemie 24-godzinnym przyjęcia do szpitala, zgodne z danymi wpisanymi do historii choroby w części dotyczącej przyjęcia pacjenta do szpitala;
2)
numer w księdze głównej przyjęć i wypisów, pod którym dokonano wpisu o przyjęciu osoby, której udzielono świadczenia zdrowotnego, rok dokonania wpisu i numer księgi głównej;
3)
kod trybu wypisu osoby, której udzielono świadczenia zdrowotnego, określony zgodnie z załącznikiem nr 4 do rozporządzenia; jeżeli przyczyną wypisu jest zgon - dodatkowo kod bezpośredniej przyczyny zgonu według Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych Rewizja Dziesiąta; kod tworzy pierwsze pięć znaków, przy czym po trzech pierwszych znakach czwarty znak stanowi znak kropki;
4) 10
 kod przyczyny głównej hospitalizacji - zgodny z chorobą zasadniczą, wpisaną do historii choroby, w części dotyczącej wypisu pacjenta ze szpitala, prowadzonej zgodnie z przepisami w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej w podmiotach leczniczych oraz sposobu jej przetwarzania; kody nie więcej niż pięciu przyczyn współistniejących istotnych w przypadku tej hospitalizacji, według Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych Rewizja Dziesiąta;
5)
kody nie więcej niż pięciu przyczyn współistniejących istotnych w przypadku tej hospitalizacji, według Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych Rewizja Dziesiąta.
2a. 
W przypadku świadczenia zakończonego wydaniem karty onkologicznej oraz w przypadku świadczeń z zakresu diagnostyki onkologicznej lub leczenia onkologicznego udzielanych zgodnie z art. 32a ustawy na podstawie karty onkologicznej w rejestrze są gromadzone dodatkowo dane zgodne z wpisem do karty onkologicznej:
1)
wpisywane wyłącznie w przypadku wydania karty onkologicznej:
a)
data sporządzenia,
b) 11
 dane lekarza wydającego kartę onkologiczną: imię i nazwisko, numer prawa wykonywania zawodu i wskazanie, czy lekarz wydał kartę onkologiczną jako lekarz udzielający świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej, lekarz udzielający ambulatoryjnych świadczeń specjalistycznych, lekarz udzielający świadczeń w ramach programów zdrowotnych albo lekarz udzielający świadczeń szpitalnych,
c)
informacja, czy karta onkologiczna została wydana osobie, której leczenie onkologiczne zostało rozpoczęte przed dniem 1 stycznia 2015 r.,
d)
informacja, czy karta onkologiczna została wydana noworodkowi,
e)
data decyzji o założeniu karty onkologicznej,
f)
data wpisu na listę, o której mowa w art. 20 ust. 1 ustawy, w celu uzyskania zabiegu diagnostyczno-leczniczego oraz data wykonania zabiegu diagnostyczno-leczniczego - w przypadku gdy karta onkologiczna została wydana przez lekarza udzielającego świadczeń szpitalnych, a potwierdzenie nowotworu złośliwego zostało dokonane na podstawie zabiegu diagnostyczno-leczniczego,
g) 12
 informacja, czy karta onkologiczna została wydana z powodu zmiany świadczeniodawcy - w przypadku karty onkologicznej wydanej przez lekarza udzielającego świadczeń szpitalnych;
2)
unikalny numer identyfikacyjny karty onkologicznej;
3) 13
 (uchylony);
4) 14
 kod i nazwa jednostki chorobowej podejrzenia lub rozpoznania nowotworu złośliwego, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wydanych na podstawie art. 32b ust. 5 ustawy;
5) 15
 (uchylony);
6) 16
 (uchylony);
7) 17
 (uchylony);
8) 18
 kod dalszego etapu postępowania diagnostycznego lub leczniczego, określony w tabeli nr 13 załącznika nr 3 do rozporządzenia zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wydanych na podstawie art. 32b ust. 5 ustawy ze wskazaniem poradni specjalistycznej lub oddziału szpitalnego oznaczonego zgodnie z kodem specjalności komórki organizacyjnej, określonym w przepisach o systemie resortowych kodów identyfikacyjnych - jeżeli na danym etapie wskazanie takie jest wymagane;
9) 19
 (uchylony);
10)
informację, na którym etapie diagnostyki onkologicznej lub leczenia onkologicznego jest udzielane świadczenie, zgodnie z kodem określonym w tabeli nr 14 załącznika nr 3 do rozporządzenia;
11) 20
 (uchylony);
11a)
data wykonania zabiegu diagnostyczno-leczniczego;
12) 21
 informacje charakteryzujące ustalenie planu leczenia onkologicznego:
a)
dane lekarzy wchodzących w skład wielodyscyplinarnego zespołu terapeutycznego ustalającego plan leczenia onkologicznego, zwanego dalej "konsylium", a w przypadku pacjenta małoletniego - jeżeli zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 31d ustawy konsylium nie jest organizowane - dane lekarza, który ustalił plan leczenia onkologicznego:
imię i nazwisko,
numer prawa wykonywania zawodu,
b)
dane dotyczące oceny jakości diagnostyki onkologicznej zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wydanych na podstawie art. 32b ust. 5 ustawy,
c)
informacje dotyczące ustalonego planu leczenia onkologicznego:
data posiedzenia konsylium lub ustalenia planu leczenia onkologicznego,
opis planu leczenia onkologicznego,
d)
dane koordynatora leczenia onkologicznego: imię i nazwisko, numer telefonu służbowego i adres służbowej poczty elektronicznej;
13) 22
 dane lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, o którym mowa w art. 32b ust. 4 pkt 3 ustawy: imię (imiona) i nazwisko oraz nazwa i adres miejsca udzielania świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej.
3. 
W przypadku gdy jednostką statystyczną, o której mowa w ust. 1 pkt 2, jest wyjazd ratowniczy, rejestr świadczeń obejmuje dodatkowo informację dotyczącą:
1)
przyczyny wyjazdu, zgodnie z kodem określonym w tabeli nr 2 załącznika nr 3 do rozporządzenia;
2)
sposobu zakończenia medycznych czynności ratunkowych zgodnie z kodem określonym w tabeli nr 3 załącznika nr 3 do rozporządzenia;
3)
zgonu osoby, której udzielano świadczenia, zgodnie z kodem określonym w tabeli nr 4 załącznika nr 3 do rozporządzenia;
4)
numeru w księdze pogotowia ratunkowego, pod którym wpisano powiadomienie o zdarzeniu, rok wpisu i numer tej księgi;
5)
daty, godziny i minuty, w systemie 24-godzinnym:
a)
otrzymania powiadomienia o zdarzeniu,
b)
przekazania przez dyspozytora medycznego zespołowi ratownictwa medycznego dyspozycji (zlecenia) wyjazdu na miejsce zdarzenia,
c)
wyjazdu zespołu ratownictwa medycznego,
d)
przybycia zespołu ratownictwa medycznego na miejsce zdarzenia i rozpoczęcia akcji prowadzenia medycznych czynności ratunkowych,
e)
zakończenia akcji prowadzenia medycznych czynności ratunkowych przez zespół ratownictwa medycznego;
6)
kodu zespołu ratownictwa medycznego, określonego w wojewódzkim planie działania systemu, o którym mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
7)
identyfikatora osób wchodzących w skład zespołu ratownictwa medycznego uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, określonego zgodnie z ust. 1 pkt 11;
8)
identyfikatora kierownika zespołu ratownictwa medycznego, określonego zgodnie z ust. 1 pkt 11;
9)
wykonywania medycznych czynności ratunkowych przez zespół ratownictwa medycznego w obrębie rejonu operacyjnego lub poza rejonem operacyjnym.
4. 
W odniesieniu do świadczenia zdrowotnego rzeczowego, które zostało udzielone na podstawie zlecenia potwierdzającego uprawnienie do zaopatrzenia w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi, zwane dalej "przedmiotami ortopedycznymi", albo w środki pomocnicze, rejestr świadczeń obejmuje:
1)
dane charakteryzujące osobę, której udzielono świadczenia zdrowotnego rzeczowego, o których mowa w § 4 pkt 1, 2, 4, 5, pkt 6 lit. a i pkt 7;
2)
kod świadczenia;
3)
dane charakteryzujące zlecenie, na podstawie którego udzielono świadczenia zdrowotnego rzeczowego:
a)
o których mowa w ust. 1 pkt 12 lit. b-d,
b)
kod typu zlecenia, ustalony między świadczeniodawcą a podmiotem zobowiązanym do finansowania świadczeń ze środków publicznych,
c)
kod przedmiotu ortopedycznego albo środka pomocniczego, ustalony między świadczeniodawcą a podmiotem zobowiązanym do finansowania świadczeń ze środków publicznych,
d)
kod rodzaju schorzenia według Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych Rewizja Dziesiąta (kod tworzą pierwsze trzy znaki);
4)
dane dotyczące realizacji zlecenia, na podstawie którego udzielono świadczenia zdrowotnego rzeczowego:
a)
identyfikator świadczeniodawcy,
b)
datę przyjęcia zlecenia do realizacji,
c)
liczbę wydanych przedmiotów ortopedycznych albo środków pomocniczych,
d)
kwotę refundacji,
e)
dopłatę poniesioną przez osobę, której udzielono świadczenia zdrowotnego rzeczowego,
f)
datę odbioru przedmiotu ortopedycznego lub środka pomocniczego,
g)
okres, za jaki zrealizowano zaopatrzenie.
5. 
Jeżeli świadczenie zdrowotne rzeczowe polega na dokonaniu naprawy przedmiotu ortopedycznego, rejestr świadczeń obejmuje:
1)
dane charakteryzujące osobę, której udzielono świadczenia zdrowotnego rzeczowego, o których mowa w § 4 pkt 1, 2, 4, 5, pkt 6 lit. a i pkt 7;
2)
identyfikator zlecenia potwierdzającego uprawnienie świadczeniobiorcy do wykonania naprawy, ustalony między świadczeniodawcą a podmiotem zobowiązanym do finansowania świadczeń ze środków publicznych;
3)
datę przyjęcia do naprawy;
4)
dane dotyczące dokonanej naprawy:
a)
identyfikator świadczeniodawcy,
b)
kod naprawy przedmiotu ortopedycznego, ustalony między świadczeniodawcą a podmiotem zobowiązanym do finansowania świadczeń ze środków publicznych,
c)
kwotę refundacji,
d)
kwotę zapłaconą przez osobę, której przedmiot ortopedyczny podlegał naprawie,
e)
datę dokonania naprawy.
6. 
W odniesieniu do świadczenia towarzyszącego, które zostało udzielone na podstawie zlecenia na przejazd środkiem transportu sanitarnego, rejestr świadczeń obejmuje:
1)
dane charakteryzujące osobę, której udzielono świadczenia towarzyszącego, o których mowa w § 4 pkt 1, 2, 4, 5, pkt 6 lit. a i pkt 7;
2)
kod świadczenia;
3)
dane charakteryzujące zlecenie:
a)
o których mowa w ust. 1 pkt 12,
b)
kod przyczyny głównej udzielenia świadczenia towarzyszącego według Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych Rewizja Dziesiąta, który tworzą pierwsze trzy znaki,
c)
(uchylona),
d)
kod rodzaju transportu sanitarnego oznaczony zgodnie z kodem specjalności komórki organizacyjnej, określonym w przepisach o systemie resortowych kodów identyfikacyjnych,
e)
kod celu przewozu transportem sanitarnym, określony w tabeli nr 6 załącznika nr 3 do rozporządzenia;
4)
dane charakteryzujące przejazd środkiem transportu sanitarnego:
a)
identyfikator świadczeniodawcy,
b)
datę przejazdu,
c)
dopłatę poniesioną przez osobę, której udzielono świadczenia towarzyszącego.
7. 
W odniesieniu do świadczenia, które zostało udzielone w ramach realizacji programu zdrowotnego, świadczeniodawca gromadzi także dane niezbędne do dokonania oceny programu, jeżeli obowiązek ich rejestrowania wynika z umowy.
8. 
Niezależnie od danych, o których mowa w ust. 1-7, świadczeniodawca gromadzi w rejestrze świadczeń w odniesieniu do każdego udzielonego świadczenia:
1)
identyfikator podmiotu zobowiązanego do finansowania świadczeń ze środków publicznych, określony zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia;
1a)
kod świadczeniodawcy, określony przez podmiot zobowiązany do finansowania świadczeń ze środków publicznych, jeżeli został nadany;
1b)
kod miejsca udzielania świadczeń przez świadczeniodawcę, określony przez podmiot zobowiązany do finansowania świadczeń ze środków publicznych, jeżeli został nadany;
2)
identyfikator umowy zawartej między podmiotem zobowiązanym do finansowania świadczeń ze środków publicznych a świadczeniodawcą, zwanej dalej "umową";
3)
kod dla świadczenia, określony przez podmiot zobowiązany do finansowania świadczeń ze środków publicznych, jeżeli został nadany;
4)
informacje niezbędne do rozliczenia, jeżeli obowiązek ich rejestrowania wynika z umowy lub z przepisów odrębnych;
5)
informacje niezbędne do monitorowania celowości udzielanych świadczeń, jeżeli obowiązek ich rejestrowania wynika z umowy lub z przepisów odrębnych.
6)
informacje niezbędne do potwierdzenia spełniania warunków realizacji świadczeń gwarantowanych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 31d ustawy.
9.  23
 Świadczeniodawca udzielający świadczeń w zakresie diagnostyki onkologicznej i leczenia onkologicznego gromadzi także informacje niezbędne do obliczania wskaźników efektywności diagnostyki onkologicznej i leczenia onkologicznego, o których mowa w art. 32c ustawy.
3 § 3 ust. 1 pkt 3 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. a tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
4 § 3 ust. 1 pkt 5 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. a tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 5 lutego 2019 r. (Dz.U.2019.333) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 8 marca 2019 r.
5 Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone wDz. U. z 2018 r. poz. 650, 697, 1515, 1532, 1544, 1629, 1669 i 2435 oraz z 2019 r. poz. 60 i 150.
6 Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2018 r. poz. 650, 1115, 1544, 1629 i 1669 oraz z 2019 r. poz. 15, 60 i 235.
7 § 3 ust. 1 pkt 11 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. a tiret drugie rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
8 § 3 ust. 1 pkt 13a zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. a tiret drugie rozporządzenia z dnia 5 lutego 2019 r. (Dz.U.2019.333) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 8 marca 2019 r.
9 § 3 ust. 2 pkt 1 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b rozporządzenia z dnia 5 lutego 2019 r. (Dz.U.2019.333) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 8 marca 2019 r.
10 § 3 ust. 2 pkt 4 zmieniony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 30 marca 2016 r. (Dz.U.2016.482) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 26 kwietnia 2016 r.
11 § 3 ust. 2a pkt 1 lit. b zmieniona przez § 1 pkt 1 lit. b tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
12 § 3 ust. 2a pkt 1 lit. g zmieniona przez § 1 pkt 1 lit. b tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
13 § 3 ust. 2a pkt 3 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b tiret drugie rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
14 § 3 ust. 2a pkt 4 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b tiret trzecie rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
15 § 3 ust. 2a pkt 5 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b tiret czwarte rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
16 § 3 ust. 2a pkt 6 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b tiret czwarte rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
17 § 3 ust. 2a pkt 7 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b tiret czwarte rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
18 § 3 ust. 2a pkt 8 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b tiret piąte rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
19 § 3 ust. 2a pkt 9 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b tiret szóste rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
20 § 3 ust. 2a pkt 11 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b tiret szóste rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
21 § 3 ust. 2a pkt 12 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b tiret siódme rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
22 § 3 ust. 2a pkt 13 dodany przez § 1 pkt 1 lit. b tiret ósme rozporządzenia z dnia 21 czerwca 2017 r. (Dz.U.2017.1249) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2017 r.
23 § 3 ust. 9 dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 26 czerwca 2018 r. (Dz.U.2018.1257) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 2018 r.