§ 3. - Zakres informacji zamieszczanych w karcie oceny pracy, karcie oceny kompetencji i karcie samooceny oraz wzory tych kart.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2021.899

Akt obowiązujący
Wersja od: 14 maja 2021 r.
§  3. 
1. 
Karta oceny kompetencji koordynatora lub koordynatora-trenera zawiera:
1)
ocenę obsługi zgłoszeń alarmowych w zakresie:
a)
komunikatywności:
dostosowanie poziomu komunikacji do rozmówcy,
skuteczność w pozyskiwaniu informacji,
asertywność,
b)
zarządzania emocjami:
zarządzanie emocjami własnymi,
zarządzanie emocjami zgłaszającego,
c)
oceny poszczególnych zgłoszeń/zdarzeń, opracowywaną na podstawie odsłuchu rzeczywistych, losowo wybranych zgłoszeń alarmowych osoby ocenianej;
2)
ocenę kompetencji miękkich w zakresie:
a)
sumienności,
b)
umiejętności pracy w zespole,
c)
zdolności komunikacyjnych,
d)
decyzyjności,
e)
przekazywania wiedzy.
2. 
Ocena kompetencji miękkich w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. e, dotyczy kompetencji koordynatora - trenera.
3. 
Wzór karty oceny kompetencji jest określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia.