§ 13. - Zakres i tryb przeprowadzania kontroli działalności i stanu majątkowego zakładu ubezpieczeń oraz podmiotów, które wykonują czynności ubezpieczeniowe w imieniu i na rzecz zakładu ubezpieczeń.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2003.222.2204

Akt utracił moc
Wersja od: 29 grudnia 2003 r.
§  13. 
1. 
Z przeprowadzonej kontroli sporządza się protokół.
2. 
Protokół kontroli zawiera w szczególności:
1)
nazwę i siedzibę zakładu ubezpieczeń;
2)
datę i numer upoważnienia do przeprowadzenia kontroli oraz jego zmiany;
3)
miejsce i datę przeprowadzania czynności kontrolnych;
4)
wskazanie jednostek organizacyjnych objętych kontrolą;
5)
wskazanie objętych kontrolą podmiotów, które wykonują czynności ubezpieczeniowe w imieniu i na rzecz zakładów ubezpieczeń;
6)
imiona i nazwiska inspektorów przeprowadzających kontrolę;
7)
określenie zakresu kontroli;
8)
imiona i nazwiska oraz stanowiska służbowe osób składających oświadczenia oraz udzielających informacji i wyjaśnień w toku kontroli;
9)
opis dokonanych czynności oraz ustalenia stanu faktycznego;
10)
wzmiankę o poinformowaniu zakładu ubezpieczeń o przysługujących mu prawach i obowiązkach;
11)
wykaz załączników z podaniem nazwy i cech każdego załącznika;
12)
miejsce i datę sporządzenia protokołu.