§ 7. - Zakres i sposób przekazywania informacji dotyczących zanieczyszczenia powietrza.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2008.216.1377

Akt utracił moc
Wersja od: 5 grudnia 2008 r.
§  7. 
1. 
Sprawozdanie z realizacji programów ochrony powietrza, o którym mowa w § 1 pkt 3, marszałek województwa przekazuje ministrowi właściwemu do spraw środowiska co trzy lata, licząc od dnia ogłoszenia uchwały o programie ochrony powietrza.
2. 
W przypadku gdy realizacja programu ochrony powietrza jest zaplanowana na okres krótszy niż 3 lata, sprawozdanie jest przedkładane najpóźniej 6 miesięcy po zakończeniu realizacji programu.
3. 
Sprawozdanie zawiera informacje o:
1)
kierunkach i zakresie podjętych działań priorytetowych, w tym zmianach w jakości paliw dopuszczonych do stosowania na określonym terenie, zastosowaniu najlepszych dostępnych technik i innych działań ograniczających emisję substancji do powietrza, jeżeli były planowane;
2)
stanie zaawansowania podjętych działań, o których mowa w pkt 1;
3)
nakładach, w tym środkach finansowych, dotychczas poniesionych oraz przewidywanych do poniesienia na działania, o których mowa w pkt 1;
4)
ograniczeniu emisji substancji do powietrza.
4. 
Sprawozdanie jest przekazywane ministrowi właściwemu do spraw środowiska w formie pisemnej i elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej, w układzie określonym przez ministra właściwego do spraw środowiska.