§ 3. - Zakres i sposób przekazywania informacji dotyczących zanieczyszczenia powietrza.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2008.216.1377
Akt utracił moc Wersja od: 5 grudnia 2008 r.
§ 3.
1.
Informacje o wynikach pomiarów, o których mowa w § 1 pkt 1 lit. b, wojewódzki inspektor ochrony środowiska przekazuje Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska w terminach:1)
do dnia 31 marca każdego roku za rok poprzedni - informacje zawierające zweryfikowane roczne serie wyników pomiarów poziomów substancji w powietrzu, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy;2)
do 10. dnia każdego miesiąca za poprzedni miesiąc kalendarzowy - informacje zawierające wstępnie zweryfikowane miesięczne serie wyników pomiarów poziomów substancji uzyskanych za pomocą metod automatycznych i manualnych, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy, z wyjątkiem wyników pomiarów ołowiu, arsenu, kadmu, niklu i benzo(a)pirenu w pyle zawieszonym PM10;3)
do 60 dni od końca miesiąca, w którym prowadzone były pomiary - informacje zawierające wstępnie zweryfikowane miesięczne serie wyników pomiarów poziomów ołowiu, arsenu, kadmu, niklu i benzo(a) pirenu w pyle zawieszonym PM10.2.
Informacje przekazuje się dla każdego stanowiska pomiarowego oddzielnie, podając:1)
nazwę substancji;2)
parametry stanowiska pomiarowego, w tym nazwę, adres, współrzędne geograficzne w układzie WGS84 (szerokość N: dd°mm'ss.ss''; długość E: dd°mm'ss.ss'') i współrzędne prostokątne w układzie PUWG 1992, charakterystykę obszaru, typ stacji, metodykę pomiaru, typ przyrządu pomiarowego;3)
datę i godzinę pomiaru według czasu środkowoeuropejskiego - CET, rozumianego jako czas uniwersalny UTC powiększony o jedną godzinę;4)
wynik pomiaru poziomu substancji w powietrzu.3.
Informacje przekazuje się w formie elektronicznej, w układzie systemu informatycznego wdrożonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, za pomocą tego systemu.